Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2016 07:42 - ПИСМО ОТ БЪРЗИЯ ЕКСПРЕС
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2053 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам защо експресът тъй не спря 
на моята любима гара Левски – 
и аз си казах: – Тюх!... И: – Бря, бря, бря! 
Замезих със саламени обрезки,

и сетне бира – трички, май, изпих, 
разсъних се на Мездра – със лаваца, 
а този къс и леко трезвен стих 
ти го написах някъде към Враца.

А после взех ръка на три без коз. 
Дочетох Кафка, Селинджър и Фокнър. 
И гледах как на седми коловоз 
се ветролее бялата ти рокля.

Началник влака килна козирка. 
С кондукторчето глътнах два коняка. 
И – черен сом из кротнала река! – 
размахваше опашката си влакът.

Къде бях тръгнал? Да превзема Рим. 
А заорах без теб насред полето – 
и виеше – без маска и без грим, 
животът ми – от куче по-проклето.

Един пътуващ в Нищото глупак! – 
ти пиша кротко луднали поезии... 
И нека спре най-сетне тоя влак, 
във който ти – единствена! – не влезе.

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Чудесно, страхотно, превземащо- ...
29.05.2016 16:21
Чудесно,страхотно,превземащо- поздравления!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Чудесно, страхотно, превземащо- ...
29.05.2016 19:59
shtaparov написа:
Чудесно,страхотно,превземащо- поздравления!

Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
29.05.2016 20:33
Валери, май си имаш частна муза, която те подсеща какво да пишеш...
Преди няколко дни спомена връх Еверест, а то "На 29 май 1953 г. Едмънд Хилари и шерпът Тенсинг Норгей покоряват върха..."
След няколко дни ще има големи тържества във Враца във връзка с 2 юни, ти споменаваш този град в стихотворението си... Звучи ми позната творбата ти, но е толкова приятна, че ще взема да си купя от Кауфланд - Карлово "саламени обрезки". То с тази пенсия друго не заслужавам...
Бъди жив и здрав!
Ще взема да си пийна една биричка в твоя чест.
П и е р
ПС - Ти разбра ли, че пловдивската управа почела братовчеда за преводаческата му дейност? Маестро Ганини си купил стара раница от битпазара и заминал на поклонение в Атон. А аз ще гледам зарята в Калофер. Май ще ми е за първи път...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Валери, май си имаш частна муза, ...
29.05.2016 20:39
pvdaskalov написа:
Валери, май си имаш частна муза, която те подсеща какво да пишеш...
Преди няколко дни спомена връх Еверест, а то "На 29 май 1953 г. Едмънд Хилари и шерпът Тенсинг Норгей покоряват върха..."
След няколко дни ще има големи тържества във Враца във връзка с 2 юни, ти споменаваш този град в стихотворението си... Звучи ми позната творбата ти, но е толкова приятна, че ще взема да си купя от Кауфланд - Карлово "саламени обрезки". То с тази пенсия друго не заслужавам...
Бъди жив и здрав!
Ще взема да си пийна една биричка в твоя чест.
П и е р
ПС - Ти разбра ли, че пловдивската управа почела братовчеда за преводаческата му дейност? Маестро Ганини си купил стара раница от битпазара и заминал на поклонение в Атон. А аз ще гледам зарята в Калофер. Май ще ми е за първи път...

Враца ми е любима дестинация, Пиер, тази година не успях да ида на Ботйовите дни, много съжалявам.
Бъди здрав - и поздрав на Маестрото!
Чу
цитирай
5. kuschel - От кога не съм се качвал на влак. Ще ...
30.05.2016 07:39
От кога не съм се качвал на влак. Ще взема нарочно да отида до някъде. Сигурно е голямо изживяване.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - От кога не съм се качвал на влак. Ще ...
30.05.2016 12:44
kuschel написа:
От кога не съм се качвал на влак. Ще взема нарочно да отида до някъде. Сигурно е голямо изживяване.

Разкошът БДЖ е неописуем, Куш! :-)))
Заслужава си риска!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349657
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031