Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2016 18:42 - 8848 МЕТРА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1323 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... понеже се смалявам с всеки ден,
а до върха е все така далече,
си лягам – като шерп съм уморен,
но Еверест е невъзможен вече,
навярно отстрани изглеждам луд –
без GPS и без екипировка,
и някой ден ще свърша във приют
с диазепама в ловката спринцовка,
и непостигнатите небеса
без мен ще отпътуват към Безкрая,
ако все пак ми чувате гласа,
да знаете, че аз така си бая,
пред мен са бездни, виещи от страх,
и аз – през екот, пукоти и кикот,
дали – да свърша своето, успях? –
или ще грохна в тях – пореден Никой,
ще полетя към някой следващ връх,
все по-навътре в Нищото потънал...

Щастлив от ужаса, че своя сетен дъх 
не го забих във тинестото дъно! 




Гласувай:
8



1. indiram - Здравей, Валери!
26.05.2016 21:09
:-)))
И мойте (редактора подчертава думичката - иска моите) килограми се смалиха... Голяма работа! - Ми не пука, и на тебе - да не ти пука...

8848 МЕТРА -
Супер е!

Поздрави!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
27.05.2016 08:13
"Експедициите до върха са значителен източник на туристически приходи за Непал, чието правителство изисква от експедициите разрешително за изкачване, което може да достигне от $10 000 до $25 000 щатски долара на човек, отделно другите разноски варират до около $65 000 на човек. Условията в „Зоната на смъртта“ са толкова тежки, че повечето трупове са оставени там, където човекът е загинал, и понякога са демотивиращ фактор, тъй като се виждат по стандартния и други маршрути за изкачване."
Валери, накара ме да надникна в Уикито. Върхът е с цели 20 сантиметра по-висок. Избрал си трудностите на този свят! И казваш:
"Щастлив от ужаса, че своя сетен дъх
не го забих във тинестото дъно!"
Разбирам те отлично! Още с първия прочит... И аз бих предпочел костите ми да се ветреят някъде нависоко, но са ми много дребни заслугите...
Поздрави!
П и е р
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - "Експедициите до върха са ...
27.05.2016 18:01
pvdaskalov написа:
"Експедициите до върха са значителен източник на туристически приходи за Непал, чието правителство изисква от експедициите разрешително за изкачване, което може да достигне от $10 000 до $25 000 щатски долара на човек, отделно другите разноски варират до около $65 000 на човек. Условията в „Зоната на смъртта“ са толкова тежки, че повечето трупове са оставени там, където човекът е загинал, и понякога са демотивиращ фактор, тъй като се виждат по стандартния и други маршрути за изкачване."
Валери, накара ме да надникна в Уикито. Върхът е с цели 20 сантиметра по-висок. Избрал си трудностите на този свят! И казваш:
"Щастлив от ужаса, че своя сетен дъх
не го забих във тинестото дъно!"
Разбирам те отлично! Още с първия прочит... И аз бих предпочел костите ми да се ветреят някъде нависоко, но са ми много дребни заслугите...
Поздрави!
П и е р

Не, Пиер, имаш грешка - Еверест е 8848 метра.
Благодаря.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - :-))) И мойте (редактора подч...
27.05.2016 18:02
indiram написа:
:-)))
И мойте (редактора подчертава думичката - иска моите) килограми се смалиха... Голяма работа! - Ми не пука, и на тебе - да не ти пука...

8848 МЕТРА -
Супер е!

Поздрави!

Благодаря, Индирам.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9360002
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930