Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2016 20:45 - КОГАТО СИ ОТИВА ПРИСМЕХУЛНИК
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4337 Коментари: 12 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понякога съм тъжен присмехулник. 
Не ме убивай, моя Харпър Ли! 
Ще ти ловя със Джем и Дил светулки 
в горите – под вековните ели.

На старата Земя със Кума Лиса 
кокошките щастливи ли са? Са! 
Ще бъдеш пак прекрасната Алиса, 
повярвала в добрите чудеса.

А аз със Пипи Дългото Чорапче 
в поляните ще ти бера цветя. 
И, пийна ли вълшебното си хапче, 
със чайката на Джонатан летя.

Във всекиго от нас до гроб живее 
Ян Бибиян и Дяволчето Фют.
И само аз – Макмърфи ненадеен – 
ще пукна в кукувичия приют.

Накрая идва Снежната кралица 
и дръпва ни Вълшебния килим... 
И шест милиарда приказни дечица! – 
и вечни присмехулници – летим.

 




Гласувай:
17



1. freeoldmen - Магьосник си, Макмърфи ненадеен!
29.04.2016 20:53
!
цитирай
2. whitebarde - :)
29.04.2016 20:54
великолепно :)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - ! Благодаря, Мен! Чу
29.04.2016 20:56
freeoldmen написа:
!

Благодаря, Мен!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - великолепно :) Благодаря! ...
29.04.2016 20:56
whitebarde написа:
великолепно :)

Благодаря!
Светли празници!
Чу
цитирай
5. ili4e - Удоволствие е да те чете човек, Валерий.
29.04.2016 21:13
Благодаря.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Благодаря. За мен е кеф да пиша за ...
29.04.2016 21:48
ili4e написа:
Благодаря.

За мен е кеф да пиша за умни хора като теб, Иличе.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. krumbelosvet - Хубаво чувство, светъл стих, непринуден и лек,
30.04.2016 07:42
но ми напомни, че сега българинът не може да разбере всички асоциации, ако не е изгледал холивудските филми и не е изчел англоезичната литература. Не е крив поетът. Светът се поангличанчи и похоливудчи.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - но ми напомни, че сега българинът не ...
30.04.2016 07:48
krumbelosvet написа:
но ми напомни, че сега българинът не може да разбере всички асоциации, ако не е изгледал холивудските филми и не е изчел англоезичната литература. Не е крив поетът. Светът се поангличанчи и похоливудчи.

Е, който е чел, ще вдене за какво става въпрос.
Благодаря, Белосвет!
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
30.04.2016 16:43
Боже, каква памет!
Чувал съм имената на някои от героите, но нима помниш историите им. Виж, героите на Елин Пелин ги знам! Защо ми се върти в главата, че имаше и герой Калчо?
Бях внушил на най-голямата си внучка, че в Борисовата градина живее едно човече и на добрите деца оставя на определено място в гората дребни подаръчета. И наистина намираше. Постаравах се да намира. Вече е на 25 години и съвсем скоро ме попита: "Ама, дядко, наистина ли имаше човече?"
Ех, детство незабравимо!
Не си чудовище, Чу, а Чудодейник!
Тези, дето ти се възхищават, ще ти донесат ли козунак и яйчица? Ние с Лида сме твърде далече...
Поздрави!
П и е р
цитирай
10. selena1 - Prelesten kakto vinagi!
30.04.2016 16:45
Strahotna prikazka za porasnali deca, 4u!
цитирай
11. indiram - Здравей, Валери!
01.05.2016 00:38
... И, по не знам каква причина, в главата ми... изникна песента -
Въйходили на берег Катюши.... Разцветали яблани и Груши... (що па русите казали да е груши, а не круши)

" Понякога съм тъжен присмехулник.
Не ме убивай, моя Харпър Ли!
Ще ти ловя със Джем и Дил светулки
в горите – под вековните ели. "

- Споменатите имена са ми непознати...
Знаеш ли какво е животното Коньгье? - за туй животно исках да питам Пиер преди време, но сега ми изскочи ... за питане...
- за Сойка- присмехулница, ... има и филм...
... Добре... Кокошките са щастливи! (Всички кокошки)

Поздрави!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - . . . И, по не знам каква причина, в ...
01.05.2016 06:18
indiram написа:
... И, по не знам каква причина, в главата ми... изникна песента -
Въйходили на берег Катюши.... Разцветали яблани и Груши... (що па русите казали да е груши, а не круши)

" Понякога съм тъжен присмехулник.
Не ме убивай, моя Харпър Ли!
Ще ти ловя със Джем и Дил светулки
в горите – под вековните ели. "

- Споменатите имена са ми непознати...
Знаеш ли какво е животното Коньгье? - за туй животно исках да питам Пиер преди време, но сега ми изскочи ... за питане...
- за Сойка- присмехулница, ... има и филм...
... Добре... Кокошките са щастливи! (Всички кокошки)

Поздрави!

Като прочетеш книгата, всичко ще ти се изясни, Индирам.
Христос възкресе!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356783
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930