Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2016 21:15 - СЛЪНЧЕВО ЗАЙЧЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3151 Коментари: 14 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... когато си помисля, че в един
прекрасен ден светът ще ме забрави,
и ще изчезна в небосвода син –
пресипнал славей в пролетни дъбрави,
че ери и епохи ще летя
в добри, непарцелирани пространства,
и стихчетата ми ще са цветя,
в които нечий поглед тих ще странства,
ще се търкулна – зарче на калъч –
от сръчния Господен показалец,
и ще се връщам – кратък слънчев лъч,
непревъзмогнал своя сетен залез...

 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiram - Здравей, Валери!
14.04.2016 21:56
3-тия глас - от мен! :-)))
Хубаво... Кратичко...
...
Ама... Я, не си помисляй за такива глупости...
Не се сърди за, което ще кажа - то е известно всекиму - онази реплика ли, дуплика ли - "Как да те забравя, като не мога да те запомня?!"

Мисля, и вярвам, че има с какво да те запомнят Хората - в този смисъл, не се коси, че евентуално може да те забравят.
Имаш много ценни творби - забрава няма за тях!

Поздрави! - от мен и от Родопа Планина! :- ))) ... и от съседния баир... от всички баири, ПОЗДРАВИ!
цитирай
2. rosiela - Космично е.
14.04.2016 22:33
Има още да твориш. А и няма да те забравят, бъди сигурен.
цитирай
3. tryn - Красиво!
14.04.2016 22:44
"и ще се връщам – кратък слънчев лъч,
непревъзмогнал своя сетен залез..."

И, докато има слънце, ще светиш, Вал! :)
цитирай
4. zaw12929 - Поздрави! Реших да добавя и вицът на деня:
14.04.2016 22:48
в един
прекрасен ден светът ще ме забрави,
и ще изчезна в небосвода син –
пресипнал славей в пролетни дъбрави,
че ери и епохи ще летя
в добри, непарцелирани пространства,
и стихчетата ми ще са цветя,

ПРЕКРАСНО КАЗАН ПЪТЯ НА ЕДНА ЗВЕЗДА КЪМ ВЕЧНОСТТА
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - 3-тия глас - от мен! :-))) Хубаво. ...
15.04.2016 07:37
indiram написа:
3-тия глас - от мен! :-)))
Хубаво... Кратичко...
...
Ама... Я, не си помисляй за такива глупости...
Не се сърди за, което ще кажа - то е известно всекиму - онази реплика ли, дуплика ли - "Как да те забравя, като не мога да те запомня?!"

Мисля, и вярвам, че има с какво да те запомнят Хората - в този смисъл, не се коси, че евентуално може да те забравят.
Имаш много ценни творби - забрава няма за тях!

Поздрави! - от мен и от Родопа Планина! :- ))) ... и от съседния баир... от всички баири, ПОЗДРАВИ!

Благодаря, Индрам!
Тръгва ми се из Родопа планина... но кога ли?
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Има още да твориш. А и няма да те за...
15.04.2016 07:38
rosiela написа:
Има още да твориш. А и няма да те забравят, бъди сигурен.

И аз тъй мисля, Роси.
Колкото и това да не е по кефа на мнозина.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - "и ще се връщам – кратък слъ...
15.04.2016 07:39
tryn написа:
"и ще се връщам – кратък слънчев лъч,
непревъзмогнал своя сетен залез..."

И, докато има слънце, ще светиш, Вал! :)

Нека да е лято, Трънче! :-)))
И за всекиго да е Светлина и обич.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - в един прекрасен ден светът ще ме ...
15.04.2016 07:40
zaw12929 написа:
в един
прекрасен ден светът ще ме забрави,
и ще изчезна в небосвода син –
пресипнал славей в пролетни дъбрави,
че ери и епохи ще летя
в добри, непарцелирани пространства,
и стихчетата ми ще са цветя,

ПРЕКРАСНО КАЗАН ПЪТЯ НА ЕДНА ЗВЕЗДА КЪМ ВЕЧНОСТТА

Стар виц, ама хубав! :-)))
Чу
цитирай
9. ili4e - Възхитително и ефирно!
15.04.2016 07:48
Красота, Валерий!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Красота, Валерий! Благодаря, ...
15.04.2016 08:37
ili4e написа:
Красота, Валерий!

Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
11. pvdaskalov - * ! *
15.04.2016 09:33
Мисля, че дори Светът да не забрави делата наши,
литнем ли в простора, вече няма да има какво да ни вълнува…
Нима Моцарт и Пушкин, Нютон и Мопасан, или Платон и Айнщайн
получават, когато ги споменем, оня приятен гъдел, както го е казал Вапцаров, че още са живи?!
Символично оставаме чрез делата си, а поетично казано, наистина сме мигновени слънчеви лъчи, надникващи иззад облаците… да видим не са ли посятите от нас цветя откъснати от апаши.
Но дори да е така, можем ли нещо да сторим?
Тази твоя творба, Валери, такива мисли в мен събуди, но те не я отричат, а са доказателство за философско-емоционалното й въздействие.
Поздрави!
П и е р
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Мисля, че дори Светът да не забрави ...
15.04.2016 09:49
pvdaskalov написа:
Мисля, че дори Светът да не забрави делата наши,
литнем ли в простора, вече няма да има какво да ни вълнува…
Нима Моцарт и Пушкин, Нютон и Мопасан, или Платон и Айнщайн
получават, когато ги споменем, оня приятен гъдел, както го е казал Вапцаров, че още са живи?!
Символично оставаме чрез делата си, а поетично казано, наистина сме мигновени слънчеви лъчи, надникващи иззад облаците… да видим не са ли посятите от нас цветя откъснати от апаши.
Но дори да е така, можем ли нещо да сторим?
Тази твоя творба, Валери, такива мисли в мен събуди, но те не я отричат, а са доказателство за философско-емоционалното й въздействие.
Поздрави!
П и е р

Наздраве, Пиер!
Лятото иде, слагай бирата в хладилника - и до среща в Калофер! :-)
Чу
цитирай
13. nalia - Игриво слънчево зайче, Чу,
15.04.2016 19:13
не скривай огледалцето :-)
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - не скривай огледалцето :-) Ще ти ...
15.04.2016 20:11
nalia написа:
не скривай огледалцето :-)

Ще ти го подаря, като се видим, да си имаш спомен от мен, Налия.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354580
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930