Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2016 13:44 - ДВЕ ЗЕЛЕНИ ЧОВЕЧЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1350 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 30.03.2016 13:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... някога, когато ще си ми момиче пред Бога,
ще ти казвам лека нощ като уморен мъж,
сигурно няма да имам сили дори да те милна, 
защото ще съм рязал снегове за иглу,
но на другия ден пролетта ще ми е отворила леки пазви с цветя,
все ще ти скъсам някое минзухарче, 
понеже кокичетата винаги ги пропускам – 
много бързо растат, малеят и чезнат, 
а аз, нали съм смотаняк, докато се усетя, че те обичам, 
и залезът дошъл – 
обаче пък в него е голям червен кеф – 
можеш да си го вържеш като балонче върху моите покриви, 
какво пък измисли си един таван – 
под облаците, които носят масури пролетен дъжд от Титикака, 
мехурчета от рибите в подмолите на реката Юкон, 
сигурен съм – чайките ще ти кацат на капандурата, 
а аз ще те гледам как несръчно им чупиш хляб, 
простираш светлото си пране между земята и небето – 
праисторически женски знамена на обичта, 
после ще ти кажа красивите думи, които ти писах 
с пръст по топлите запотени стъкла, 
преди студовете да ги вкаменят на цветя – 
люковете на моите Жул-Вернови наутилуси, 
океанските брегове ще се ронят на бучки под твоите стъпки – 
и ще хълтаме с теб из зелени безмълвия, 
ще стъписваме рибите с мехурчета обичливи мълчания, 
ще сме голи – тъй както прокуди ни Господ от Рая, 
сигурно ще се вгледам в прекрасните ти извивки – 
и ще си кажа какво друго да ща, освен да съм мъж, 
да ти плувам 777 метра бърз кроул – 
морската пяна да ти се види като опашката на Халеевата комета, 
рибите да летят край светлите ти коси 
и възторженото слънчице да ти дръпне връвчицата на банските, 
вятърът да запали шнолата върху едро подредените ти кичури, 
а ти ще бъдеш бяла и неуловима като извивките на скумриите, 
из чиито гъвкави пасажи открих безмълвията 
на мълчаливото ти съгласие да съм твой, 
ако някога ми станеш Жена, сигурно ще съм много щастливо човече,
ще ти купя шейна – ще те дърпам в снега на шейна,
ще ти дигна иглу – да си лягаш до мене вечер, 
и да ти бъде топличко – и Господ ще слезе да вечеряме 
с паница от галактическата супа, в която ще изчезнем – 
две докоснали се с овалите на сиянията си зелени човечета...

30 март 2016 г. 
гр. Варна, 9, 50 ч.

 

 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Поздрав.
30.03.2016 19:58
И това е много хубаво, макар в друг стил поднесено, но предното има особено силен емоционален заряд. Един вид - отличава се по силата на чувствата. Ако сега дамата е друга, моля за извинение, аз просто разглеждам нещата творчески. А, както знаеш, аз много се впечатлявам от твоите поетични стихове, нищо лично, просто така усещам творбата ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358198
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930