Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2016 06:22 - ПИСМО ОТ ПРИЮТА ЗА ЛУДИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1570 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Откакто пъпната ми връв
захвърли мама из безкрая,
какъв е начинът? – какъв,
и аз да вържа двата края? –
да бе въже, да бе канап,
на възел да ги стегна леко,
и – ако ядох черен хляб,
за други бял дали опекох,
лежа на кривия матрак
под вехтото си одеяло
и чудя се по цял ден как
да помиря душа и тяло,
дали с картофено пюре,
или със пилешка пържола,
на тялото му е добре,
ала душата зъзне – гола,
и трябва да съм много луд,
и трябва да съм много готин,
за да не пукна в тоя студ
в приют за пълни идиоти,
под родовото си дърво –
без отговори на въпроси
къде съм, кой съм и какво
ви дадох даром – и ви носих,
що кръгове съм навъртял
по мократа мозайка в двора...

А Господ – санитар с парцал,
след нас забърсва в коридора.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, Валери!
15.01.2016 07:18
Валери, той животът си е такъв, че ни прави малко луди. Но някои са в луксозни приюти, други пък направо живи да ги оплачеш!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Валери, той животът си е такъв, че ни ...
15.01.2016 07:21
lubara написа:
Валери, той животът си е такъв, че ни прави малко луди. Но някои са в луксозни приюти, други пък направо живи да ги оплачеш!

Мдааа... полудяваме бавно, Любо.
Лошото е, че полудяваме всички, а санитаринът е само един.
Чу
цитирай
3. rosiela - Поздрав до Валери
15.01.2016 11:53
Силно, реалистично.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Силно, реалистично. Благодаря, ...
15.01.2016 12:09
rosiela написа:
Силно, реалистично.

Благодаря, Росиела!
Чу
цитирай
5. indiram - Здравей, Валери!
15.01.2016 13:08
Като стане въпрос за луди, аз съм между първите! - Благодаря ти, че възпя и лудите!
Хубаво, много добро стихотворение, Валери, майсторска творба, както и предишните ти! И направо си ураган олимпиец! А, мелтемите във Варна могат да ти завидят - като безкраен енергиен порой си със стиховете си.
И, понеже, лудото си е лудо (за себе си казвам), сетих се за Родопската песен "Едно са лудо изрука от върхън от Планинана" (макар сюжетът тук да е друг)
Жив и здрав да си, Валери, да възпяваш Живия Живот!
Поздрави за теб и за морето!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Като стане въпрос за луди, аз съм ...
15.01.2016 13:13
indiram написа:
Като стане въпрос за луди, аз съм между първите! - Благодаря ти, че възпя и лудите!
Хубаво, много добро стихотворение, Валери, майсторска творба, както и предишните ти! И направо си ураган олимпиец! А, мелтемите във Варна могат да ти завидят - като безкраен енергиен порой си със стиховете си.
И, понеже, лудото си е лудо (за себе си казвам), сетих се за Родопската песен "Едно са лудо изрука от върхън от Планинана" (макар сюжетът тук да е друг)
Жив и здрав да си, Валери, да възпяваш Живия Живот!
Поздрави за теб и за морето!

Бог да пази децата, поетите и лудите!
Благодаря, Индирам.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357244
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930