Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2015 08:33 - ВЪЗХВАЛА НА ДОМАШНИЯ КАНТАР
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9449 Коментари: 36 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... нали във всяка къща е кантарът
необходимо и досадно зло,
днес тоя уред урод ме изкара! –
със пет кила наднормено тегло.

Готов бях във стената да го трясна,
с теслата да го цепя на трески.
Стрелката на кантара бе ужасна! –
направо закова на сто оки.

Не ща да споменавам точни цифри,
но – с биричката, дето съм я пил,
притуря ли изядените кифли,
направо съм си крокодил във Нил.

И гледам огледалото под вежди –
дори на липосукция готов! –
наднормени страдания, надежди,
тегоби, страсти, скърби и любов.

Възторзи, грешки, болки! – много болки,
навързани на черен кадаиф,
затискал съм ги с пилешки пържолки,
за да забравя, че съм още жив!

С три чисто нови дупки на колана
животът ми така се опетла,
че чудя се кой път сега да хвана
със тия пет наднормени кила?

Хладилника заключвам с катинара,
ни кашкавал мирисал, нито ял.
Дано ни каже някой ден кантарът
на този свят кой колко е тежал!




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Кантарът няма да може, но хората ще ...
27.09.2015 08:52
Кантарът няма да може, но хората ще кажат-
цитирай
2. yotovava - Забравих да ти река - Велик си! ...
27.09.2015 08:52
Забравих да ти река - Велик си!
Можеш. И го правиш.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Кантарът няма да може, но хората ще ...
27.09.2015 09:00
yotovava написа:
Кантарът няма да може, но хората ще кажат-

Зависи кой се качва на него, Валюше, ако има очи, ще види, ако има уши, ще чуе.
Глупакът е само една проста тара на Голямото Нищо! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Забравих да ти река - Велик си! ...
27.09.2015 09:01
yotovava написа:
Забравих да ти река - Велик си!
Можеш. И го правиш.

Скромно казано, мисля, че си права! :-))))))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
5. myryam1960 - Разведряващо, но и "в крак...
27.09.2015 09:05
Разведряващо, но и "в крак" умъдряващо слово! За зрящите!

цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Разведряващо, но и "в крак...
27.09.2015 09:07
myryam1960 написа:
Разведряващо, но и "в крак" умъдряващо слово! За зрящите!


Да, Мария, едно просто неделно стихче - и нищо повече.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. selena1 - Eh...
27.09.2015 09:54
To4no ti e kantar4eto, Maestro 4u!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - To4no ti e kantar4eto, Maestro 4...
27.09.2015 10:00
selena1 написа:
To4no ti e kantar4eto, Maestro 4u!

Благодаря, Селена. Ако спре да мери точно, просто му сменям мястото - и кантарчето винаги ме изкарва с поне 10 кила по-лек! :-)))))))))))
Чу
цитирай
9. kapito - измамник такъв
27.09.2015 10:55
Няма да си местиш никъде кантарчето! :)
100 кила - 100.
какво им е лошото :) кръгла цифра хубавка :))))
Как ти дойде на ума да възпееш кантара, кажи :)
Слънчев поздрав от мен!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Няма да си местиш никъде кантарч...
27.09.2015 11:00
kapito написа:
Няма да си местиш никъде кантарчето! :)
100 кила - 100.
какво им е лошото :) кръгла цифра хубавка :))))
Как ти дойде на ума да възпееш кантара, кажи :)
Слънчев поздрав от мен!

Здравей, Капито!
Радвам се, че навести старото Чудовище, девойчице. Научи ли вече гюлбарата?
Ако още не си, да знаеш, че почвам да давам частни уроци по табла! :-)))))))))))))))))
Чу
цитирай
11. 4hudovi6teto - Уфф, аз си направих сабахлен чек...
27.09.2015 11:15
Уфф, аз си направих сабахлен чекията, качих си стиха, самокоментирах се със селена 1, валюша дойде да ми направи свирка, напомпих се, след 5 минути съм на първа, и денят ми е щастлив..


Имам смисъл в живота, на първа съм! Вечно съм на първа!


Оле оле оле!
Чу
цитирай
12. zaw12929 - Само пет наднормено минава за. . . ...
27.09.2015 11:15
Само пет наднормено минава за... нормално, а текста е забавен...
Приятен ден!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Само пет наднормено минава за. . . ...
27.09.2015 11:24
zaw12929 написа:
Само пет наднормено минава за... нормално, а текста е забавен...
Приятен ден!

Благодаря, Зав, лека неделя и за теб!
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Уфф, аз си направих сабахлен чек...
27.09.2015 11:25
анонимен написа:
Уфф, аз си направих сабахлен чекията, качих си стиха, самокоментирах се със селена 1, валюша дойде да ми направи свирка, напомпих се, след 5 минути съм на първа, и денят ми е щастлив..


Имам смисъл в живота, на първа съм! Вечно съм на първа!


Оле оле оле!
Чу

Хе-хе... ето го първият глупак, който снощи пак не си е пил синьото хапче! Давай, пич, имаш още 777 клонинга в Блог Бг! :-))))))))))
Чу
цитирай
15. yotovava - Той затова е анонимен, Валери,
27.09.2015 11:43
но виж какви "възвишени" мисли го вълнуват.
Като няма какво друго да мисли :)))))))))))))))))))))))
цитирай
16. nalia - *****
27.09.2015 11:58
Смехотевица, Чу! Не стига синьото хапче, трябват и шепа розови?
А ние да се радваме, че ни лови кантарът :-)
nalia
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - но виж какви "възвишени&q...
27.09.2015 13:08
yotovava написа:
но виж какви "възвишени" мисли го вълнуват.
Като няма какво друго да мисли :)))))))))))))))))))))))

Лудото затова е лудо, да си бръмчи без предел.
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Смехотевица, Чу! Не стига синьото ...
27.09.2015 13:08
nalia написа:
Смехотевица, Чу! Не стига синьото хапче, трябват и шепа розови?
А ние да се радваме, че ни лови кантарът :-)
nalia

Точен прочит, Налия! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
19. zzemela - Поетите публикуват в блога. 10:07 - ...
27.09.2015 14:44
Поетите публикуват в блога.
10:07 - Пленително
от: wonder
Ти беше стар самотен бряг в скала.
Категория: Изкуство
Прочетен: 92 Коментари: 0 Гласове: 14


Чучелата се помпят.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Поетите публикуват в блога. 10:07 - ...
27.09.2015 14:49
анонимен написа:
Поетите публикуват в блога.
10:07 - Пленително
от: wonder
Ти беше стар самотен бряг в скала.
Категория: Изкуство
Прочетен: 92 Коментари: 0 Гласове: 14


Чучелата се помпят.

Бегай да сучеш от вимето на дъртата си баба, що си увиснал под топките на коча, педераст? :-)))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
21. 4hudovi6teto - ЛУД СИ ТИ, ЙЧУЧЕЛО. Че СМИСЪЛЪТ НА ...
27.09.2015 14:51
ЛУД СИ ТИ,ЙЧУЧЕЛО.
Че СМИСЪЛЪТ НА ЖАЛКИЯ ТИ ЖИВОТЕЦ Е ДА СЕДИШ НА ПЪРВА.
Луд за клинично лечение
цитирай
22. 4hudovi6teto - Долен педал, който вмирисва сайта ...
27.09.2015 14:51
Долен педал, който вмирисва сайта на мърша.
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - ЛУД СИ ТИ, ЙЧУЧЕЛО. Че СМИСЪЛЪТ НА ...
27.09.2015 15:05
анонимен написа:
ЛУД СИ ТИ,ЙЧУЧЕЛО.
Че СМИСЪЛЪТ НА ЖАЛКИЯ ТИ ЖИВОТЕЦ Е ДА СЕДИШ НА ПЪРВА.
Луд за клинично лечение

Ако продължаваш да ми пишеш ласкавите си отзиви под стиховете ми, наистина няма скоро да ме махнат от Главната страница, ето защо - пийни си синьото хапче и се успокой, това ще ти е статуквото - всеки ден по един шут в задника от мен! :-))))))))))
Чу

цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Долен педал, който вмирисва сайта ...
27.09.2015 15:06
анонимен написа:
Долен педал, който вмирисва сайта на мърша.

Бре, то битият и ебаният наистина нямали насита!
Аре, бегай за нови презервативи, педераст!
Чу
цитирай
25. alhimik1 - хехеехехех
27.09.2015 15:25
но...поантата е в десетката...стреличка, брат ми, във варна съм веч...времето е лято, аз ида от северните морета...7-ма пейка работи ли или...Доки Кроки
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - но. . . поантата е в десетката. . . ...
27.09.2015 15:28
alhimik1 написа:
но...поантата е в десетката...стреличка, брат ми, във варна съм веч...времето е лято, аз ида от северните морета...7-ма пейка работи ли или...Доки Кроки

Да, докторе, чакам те на Седмата пейка вдясно!
Бирата е от теб! :-)))))))))
Чу
цитирай
27. wudu - Срамно е, че споменаването на ника ...
27.09.2015 15:35
Срамно е, че споменаването на ника уондър е предизвикало истерия у това човекподобие, което е изсрало поредното си чудовищно майно под формата на няколко коментара.

Да, чучело, уондър е поет, защото никога няма да употреби подобни изрази ка то ебан и педераст.
а ти си жалка човешка отрепка, която си биечекии пред цял сайт, един азис, който се кълчи на пилона.

Идиот с такъв речник може ли да бъде приеман не за поет, а за човек?


И като седиш на първа, какво? Нещо промени ли се в злобната ти мерзавска същност?

Ето чети стих от уондър, а не мастурлбация като твоята.

И продължавай да мастурбираш, жалко чучело. Висящо по 18 часа на ден в блога и напълно побъркало се.


Ти беше стар самотен бряг в скала.
Аз – дивите вълни, които чака.
С мъглите си прошепнах ти: Ела!
И с плуващи звезди прегръщай мрака.

Покоя ти с целувка разруших.
Прегърнах те. И с тежката си сила,
в морето от забрава те плених -
да помниш как любов те е пленила...

цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Срамно е, че споменаването на ника ...
27.09.2015 15:43
анонимен написа:
Срамно е, че споменаването на ника уондър е предизвикало истерия у това човекподобие, което е изсрало поредното си чудовищно майно под формата на няколко коментара.

Да, чучело, уондър е поет, защото никога няма да употреби подобни изрази ка то ебан и педераст.
а ти си жалка човешка отрепка, която си биечекии пред цял сайт, един азис, който се кълчи на пилона.

Идиот с такъв речник може ли да бъде приеман не за поет, а за човек?


И като седиш на първа, какво? Нещо промени ли се в злобната ти мерзавска същност?

Ето чети стих от уондър, а не мастурлбация като твоята.

И продължавай да мастурбираш, жалко чучело. Висящо по 18 часа на ден в блога и напълно побъркало се.


Ти беше стар самотен бряг в скала.
Аз – дивите вълни, които чака.
С мъглите си прошепнах ти: Ела!
И с плуващи звезди прегръщай мрака.

Покоя ти с целувка разруших.
Прегърнах те. И с тежката си сила,
в морето от забрава те плених -
да помниш как любов те е пленила...


Бре, ти го гониш през вратата, то влиза през прозореца! :-))))))
Чу
цитирай
29. yotovava - Леле, Валери, то това с досието ма ...
27.09.2015 16:49
Леле, Валери, то това с досието ма съвсем го удари през просото :)))))))))))))))))))))
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Леле, Валери, то това с досието ма ...
27.09.2015 17:18
yotovava написа:
Леле, Валери, то това с досието ма съвсем го удари през просото :)))))))))))))))))))))

Направо взе да играе босо сиртаки през влажния утринен лук! :-)))
Чу
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - Аз ли не вдявам, Валери, нещо не р...
27.09.2015 19:17
анонимен написа:
Аз ли не вдявам, Валери, нещо не разбирам - някакъв си малоумник те обвинява, че постингът ти се помпа, а не го виждам на първа. Там виждам съвсем други постинги.
Този човек луд ли е, или не си похвалвал семплите му писанийца?

Да ги похваля, що не, ама до днес нищо не съм прочел?
Освен изсипаната му херния по мой адрес, друго няма.
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Леле, трябва да имаш железни нерви ...
27.09.2015 19:18
анонимен написа:
Леле, трябва да имаш железни нерви или страхотно чувство за хумор, та да търпиш малоумници да се изхвърлят в блога ти.

Е, нали и те трябва някъде да дишат, Анониме?
Що пък не тук - дето всичко е позволено? :-)))))))))
Чу
цитирай
33. ili4e - !
27.09.2015 19:25
Може ли и аз да се кача на това твое кантарче, Валерий? Прекрасно е!
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Може ли и аз да се кача на това твое ...
27.09.2015 19:36
ili4e написа:
Може ли и аз да се кача на това твое кантарче, Валерий? Прекрасно е!

Може, Иличе, аз няма да гледам! :-))))))))))))
Чу
цитирай
35. 4hudovi6teto - Чучело, прочети иси гонабий в ку...
27.09.2015 22:33
Чучело, прочети иси гонабий в кухата тиква.

Всички постнги освентвоя са напомпани.
Всеки се помпи.

Но никой него прави ВСЕКИ ДЕН като теб.

Не може да бъде нормален тип, който намира за смисъл на живота си да се изходи сутрин, да го оближат идиотките и да се мисли за велик.

Велик си , ама в лудостта.
Чу
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Чучело, прочети иси гонабий в ку...
27.09.2015 22:40
анонимен написа:
Чучело, прочети иси гонабий в кухата тиква.

Всички постнги освентвоя са напомпани.
Всеки се помпи.

Но никой него прави ВСЕКИ ДЕН като теб.

Не може да бъде нормален тип, който намира за смисъл на живота си да се изходи сутрин, да го оближат идиотките и да се мисли за велик.

Велик си , ама в лудостта.
Чу

Я бегай да си пиеш синьото хапче и да се наспиш, педал!
И утре е ден! :-)))))))))))))
Аре, гасим ламбата вече!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369920
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930