Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 06:45 - ПАЯКЪТ НА БОГА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3875 Коментари: 14 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... дали защото беше вече есен,
или дошло бе с мен да се прости,
тъй както съчинявах нова песен,
днес паяче едно ме навести.

На писъмце е! – рекох си с наслада,
от някой стар приятел във Фейсбук,
защото на небето Господ страда,
но не за мен, а все за някой друг.

А паячето седна на лаптопа.
С крачета ми помаха: – Здрасти, пич!
Дъската ти – ми вика, – все тъй хлопа,
но напоследък пишеш адски кич!

Изтърканата ми клавиатура
под него – стар калашник! – затрещя –
със кеф възпя Байкушевата мура,
след нея – три полянки със цветя.

То като мен оказа се работно! –
такива мрежи взе да ми плете,
че кой от двамата ни е животно? –
се питах, изумен като дете.

Добре, че бях все още леко трезвен –
пих само чай от пролетни липи,
и – миг преди нанейде да изчезне,
туй паяче три бири ми изпи!

Преди да цопне в чашата ми с чая,
изнесе ми един открит урок –
мисли, Човеко, щом те лази паяк,
дали писмо не ти изпраща Бог!




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. myryam1960 - . . . То като мен оказа се работно! ...
26.08.2015 07:16
...Изтърканата ми клавиатура
под него – стар калашник! – затрещя – ...

...То като мен оказа се работно! –
такива мрежи взе да ми плете,
че кой от двамата ни е животно? –
се питах, изумен като дете...

Паячето определено е на късмет, Поете!
Пословичен в скромността си, дерзай!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - . . . Изтърканата ми клавиатура ...
26.08.2015 07:45
myryam1960 написа:
...Изтърканата ми клавиатура
под него – стар калашник! – затрещя – ...

...То като мен оказа се работно! –
такива мрежи взе да ми плете,
че кой от двамата ни е животно? –
се питах, изумен като дете...

Паячето определено е на късмет, Поете!
Пословичен в скромността си, дерзай!

Благодаря, Мария!
Успешен ден и за теб!
Чу
цитирай
3. ili4e - Обичам го това паяче :-)
26.08.2015 07:57
Обичам го това паяче :-)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Обичам го това паяче :-) Чакай ...
26.08.2015 07:59
ili4e написа:
Обичам го това паяче :-)

Чакай писмо от Чу! :-)))))))))))
Чу
цитирай
5. indiram - ...
26.08.2015 15:07
ПАЯКЪТ НА БОГА -
- знак от Бога - Господа е жив у всяко живо същество.
А, ти, Валери - разбрал си урока. Назраве! -
Поздрави! :-)))
...
ПС: Паяк като прилази, понякога означава, че може да дойдат гости.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ПАЯКЪТ НА БОГА - - знак от Бога - ...
26.08.2015 15:14
indiram написа:
ПАЯКЪТ НА БОГА -
- знак от Бога - Господа е жив у всяко живо същество.
А, ти, Валери - разбрал си урока. Назраве! -
Поздрави! :-)))
...
ПС: Паяк като прилази, понякога означава, че може да дойдат гости.

Урокът е усвоен, но нямам нищо против един поправителен изпит, Индирам! :-)))
Чу
цитирай
7. nalia - *****
26.08.2015 15:33
..мисли, Човеко, щом те лази паяк,
дали писмо не ти изпраща Бог!

Може да е и цветна пощенска картичка, Чу :-)
nalia
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . мисли, Човеко, щом те лази паяк, ...
26.08.2015 15:38
nalia написа:
..мисли, Човеко, щом те лази паяк,
дали писмо не ти изпраща Бог!

Може да е и цветна пощенска картичка, Чу :-)
nalia

Дано да е от някое старо гадже на Малдивите, Налия? :-)))
Чу
цитирай
9. rozasaronova888 - Всеки
26.08.2015 19:25
път ме караш да се усмихвам :)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - път ме караш да се усмихвам :) И ...
26.08.2015 19:36
rozasaronova888 написа:
път ме караш да се усмихвам :)

И утре е ден, Роза!
Благодаря, че ми видя паячето!
Чу
цитирай
11. indiram - Трудно е да бъдеш истински...
26.08.2015 21:43
Има-няма 2 месеца откак почти редовно чета стиховете ти, Валери. Щура работа - гледай да ме разбереш - за другите не ме е грижа - на тях поотделно всекиму ще кажа когато реша...
Днес, особено, ме затрудни или се затрудних сама - щото съм си такава...
Тук, внимавай - и другите да внимават, ако не им е трудно...
Лудостта ми установи, че си имаш собствен, значи, неповторим стил...
Да имаш собствен стил - това е от Бога!
...
Доколкото прочетох, Валери, определям го като твой стил и ми се струва, че бих го разпознала и сред 100... творби.
За успокоение на духовете, ще кажа, че във всяко стихотворение - творба на Валери, има едно изречение или стих, което е като детонатор...
...
И, да не си помисли някой, че аз - инженерът /инженер в женски род/, не мога да критикувам... Обичам лятото и никому няма да се размине... но, има време..
Браво, Валери! - Добре, ще го кажа - Пич си! - нямаме нужда от... непичове...
Жив е животът!
Поздрави от сърце!

цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Има-няма 2 месеца откак почти ре...
26.08.2015 21:56
indiram написа:
Има-няма 2 месеца откак почти редовно чета стиховете ти, Валери. Щура работа - гледай да ме разбереш - за другите не ме е грижа - на тях поотделно всекиму ще кажа когато реша...
Днес, особено, ме затрудни или се затрудних сама - щото съм си такава...
Тук, внимавай - и другите да внимават, ако не им е трудно...
Лудостта ми установи, че си имаш собствен, значи, неповторим стил...
Да имаш собствен стил - това е от Бога!
...
Доколкото прочетох, Валери, определям го като твой стил и ми се струва, че бих го разпознала и сред 100... творби.
За успокоение на духовете, ще кажа, че във всяко стихотворение - творба на Валери, има едно изречение или стих, което е като детонатор...
...
И, да не си помисли някой, че аз - инженерът /инженер в женски род/, не мога да критикувам... Обичам лятото и никому няма да се размине... но, има време..
Браво, Валери! - Добре, ще го кажа - Пич си! - нямаме нужда от... непичове...
Жив е животът!
Поздрави от сърце!


Малииииййй... Индирам? Ти си написала цяла студия, бре момиче? :-)))))))))))
Е, туй ме утрепа - Чудовище с Детонатор!
Благодаря ти, и поздрав на Родопа планина от морето!
Чу
цитирай
13. indiram - ...
26.08.2015 22:37
Не ви разбирам аз от студия-та...бре, момчета...
На Малдивите столицата е Мале. ... Байкушевата мура - те ви размисли... Интернета - търсете... научете ... това е закачка... и, не само... :-
Мъжко момиче, не е голяма слава...
Благодаря ти, Валери! - Родопа Планина приема поздравите от морето - щото това си е нашата Земя, Страна, Родина.
За ДЕТОНАТОРА - няма да ти казвам... Ясно ти е защо, предполагам...
Като ти харесва да си Чудовището - бъди си - нали така приятелите ти те галят.
Добре. Усмивки... много...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Не ви разбирам аз от студия-та. . . ...
26.08.2015 22:56
indiram написа:
Не ви разбирам аз от студия-та...бре, момчета...
На Малдивите столицата е Мале. ... Байкушевата мура - те ви размисли... Интернета - търсете... научете ... това е закачка... и, не само... :-
Мъжко момиче, не е голяма слава...
Благодаря ти, Валери! - Родопа Планина приема поздравите от морето - щото това си е нашата Земя, Страна, Родина.
За ДЕТОНАТОРА - няма да ти казвам... Ясно ти е защо, предполагам...
Като ти харесва да си Чудовището - бъди си - нали така приятелите ти те галят.
Добре. Усмивки... много...

Лека нощ, Индирам! Утре също е ден, ще те чета.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354561
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930