Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2015 07:01 - ПОДРЕЖДАНЕ НА ЖЕНСКИ ГАРДЕРОБ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2544 Коментари: 12 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... а есента от хълмите се свлече
и лятото отупа си прахта.
Навярно вадиш шлиферчето вече,
което лани – есенес, ската.

Прибираш вече летните си рокли,
с които ме отвея по „Леге”.
Спомни си как дъждецът ги намокри? –
по-светло от пералня АЕG.

И как ти казах тихичко в тролея:
– Здравей! Ще се омъжиш ли за мен?
И гледаха със завист двама гея
след твоята пола солей от лен.

Все ми се съни блузката ти бяла
със петънце от крема ти брюле.
Какво пък? – извади сега и шала.
Пуловера на диплици – букле.

В ботушките пъхни пети и палци,
и – миг, преди да хлътне есента,
попитай: – Огледалце, огледалце?
Нима съм най-красива на света?

А зимата пред нас кове кепенци.
Но аз съм свикнал на залостен Рай.
Ще си закърпя старото сетренце,
с което винаги посрещам май.

Напролет пак – красавец! – ще се барна,
със някой лев във десния си джоб.
И ще те чакам все така във Варна –
скрит в твоя топъл, летен гардероб.




Гласувай:
18



1. ili4e - Е, страхотевица си! :-)
20.08.2015 08:24
Е, страхотевица си! :-)
цитирай
2. zemela - Дъх на лято в гардероба:) Благодаря ...
20.08.2015 08:37
Дъх на лято в гардероба:) Благодаря за усмивката!
цитирай
3. myryam1960 - Лятото е стихия, а зимата - вихър...
20.08.2015 08:53
Лятото е стихия, а зимата - вихър!
А ти, Поете, си надвремеви лиричен Ураган!

цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Е, страхотевица си! :-) Страх...
20.08.2015 09:09
ili4e написа:
Е, страхотевица си! :-)

Страхотевица! Каква прекрасна дума... Подаряваш ли ми я, Иличе? Страхотевица… През нея са хукнали толкова много разтеглени и скосени небеса, прорязани от светкавици, под които – сякаш отткъм Тевното езеро в Пирин – се е задал дълъг, чорлав и раздърпан от драките вятър, подгонил към ниското птици, хора и стада – иде дъжд, не – свлича се порой, какъв ти порой, сноповете вода въртят откъм натежалите мяхове на облаците към земята черни, безкрайни масури... Страхотевица!
Благодаря, девойчице!
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Дъх на лято в гардероба:) Благодаря ...
20.08.2015 09:10
zemela написа:
Дъх на лято в гардероба:) Благодаря за усмивката!

Добре, че не е някой чужд мъж в гардероба, Земела! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Лятото е стихия, а зимата - вихър...
20.08.2015 09:11
myryam1960 написа:
Лятото е стихия, а зимата - вихър!
А ти, Поете, си надвремеви лиричен Ураган!


Малиииййй... кротък човек съм, Мария?
Не мож ми чу думата по цял ден.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. ili4e - Е, страхотевица си! :-) Страх...
20.08.2015 09:40
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Е, страхотевица си! :-)

Страхотевица! Каква прекрасна дума... Подаряваш ли ми я, Иличе? Страхотевица… През нея са хукнали толкова много разтеглени и скосени небеса, прорязани от светкавици, под които – сякаш отткъм Тевното езеро в Пирин – се е задал дълъг, чорлав и раздърпан от драките вятър, подгонил към ниското птици, хора и стада – иде дъжд, не – свлича се порой, какъв ти порой, сноповете вода въртят откъм натежалите мяхове на облаците към земята черни, безкрайни масури... Страхотевица!
Благодаря, девойчице!
Чу


Подарявам ти думичката! :-)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Е, страхотевица си! :-) Страх...
20.08.2015 09:49
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Е, страхотевица си! :-)

Страхотевица! Каква прекрасна дума... Подаряваш ли ми я, Иличе? Страхотевица… През нея са хукнали толкова много разтеглени и скосени небеса, прорязани от светкавици, под които – сякаш отткъм Тевното езеро в Пирин – се е задал дълъг, чорлав и раздърпан от драките вятър, подгонил към ниското птици, хора и стада – иде дъжд, не – свлича се порой, какъв ти порой, сноповете вода въртят откъм натежалите мяхове на облаците към земята черни, безкрайни масури... Страхотевица!
Благодаря, девойчице!
Чу


Подарявам ти думичката! :-)

Трогателен дар!
Чу
цитирай
9. nalia - *****
21.08.2015 19:55
Надушват думите дарбата ти, Чу, и като хрътки ти вдигат дивеча за отстрел - и поезия и проза!
Като гръмната съм :-)
nalia
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Надушват думите дарбата ти, Чу, и ...
21.08.2015 21:41
nalia написа:
Надушват думите дарбата ти, Чу, и като хрътки ти вдигат дивеча за отстрел - и поезия и проза!
Като гръмната съм :-)
nalia

Айде бе! :-)))
Чак като гръмната?
Просто си говорим, Налия, и по-важното е, че се разбираме.
Благодаря.
Чу
цитирай
11. yotovava - А зимата пред нас кове кепенци. Но аз ...
22.08.2015 19:56
А зимата пред нас кове кепенци.
Но аз съм свикнал на залостен Рай.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - А зимата пред нас кове кепенци. Но аз ...
22.08.2015 20:50
yotovava написа:
А зимата пред нас кове кепенци.
Но аз съм свикнал на залостен Рай.

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357482
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930