Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2015 07:33 - СВЕТЪТ В ОЧИТЕ НА ЖЕНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5338 Коментари: 28 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй както вятър шумоли
наесен в сухите тръстики
и дъжд в горите рохоли
над габъри и трепетлики,

тъй както призори шуми
потокът под мъхнати клони
и над посърнали земи
пух от глухарчета се рони,

тъй както птичите ята
в свистеж прощален ръкопляскат,
тъй аз се уча да чета –
и сричам тихата ти ласка.

За теб – светулка! – паля свещ.
И – сякаш в храмове обрани –
за стих, за обич и копнеж
се раждам в топлите ти длани.

Огрян от мека светлина,
потъвам в твоите зеници.
Светът в очите на Жена
е обич – и гнездо за птици.




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - И светът в очите на ЧУ е "е обич – ...
26.07.2015 07:40
И светът в очите на ЧУ е "обич – и гнездо за птици.". Благодаря ти!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - И светът в очите на ЧУ е "обич – и ...
26.07.2015 08:03
ili4e написа:
И светът в очите на ЧУ е "обич – и гнездо за птици.". Благодаря ти!

Здравей, Или-Че!
Чу
цитирай
3. yotovava - Неземна лирика
26.07.2015 08:54
Да се спукат от яд пупитата :)))))))))))))))))))

тъй както птичите ята
в свистеж прощален ръкопляскат,
тъй аз се уча да чета –
и сричам тихата ти ласка.
цитирай
4. pvdaskalov - * ! * ! *
26.07.2015 08:55
Извор на неповторими образи и настроения!
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога спра да те коментирам, то ще е от безсилие...
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Да се спукат от яд пупитата :))))...
26.07.2015 08:56
[quote=yotovava]Да се спукат от яд пупитата :)))))))))))))))))))

тъй както птичите ята
в свистеж прощален ръкопляскат,
тъй аз се уча да чета –
и сричам тихата ти ласка. [/quot

Хе-хе... още ли се нервиш на интернетни циреи? :-)))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Извор на неповторими образи и на...
26.07.2015 08:57
pvdaskalov написа:
Извор на неповторими образи и настроения!
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога спра да те коментирам, то ще е от безсилие...


Благодаря, Пиер.
Чу
цитирай
7. indiram - Добър ден! - и от мен.
26.07.2015 09:45
... Стягам се да ходя по-високо в планината за дърва - такава е днес заповедта. Ще слушам и песента на птиците, освен тази на Хуск-Варна... и камъчета ще събера...

СВЕТЪТ В ОЧИТЕ НА ЖЕНА - прекрасен е, Валерий!
Много ми хареса за светулката и светлината!
Благодаря!
Сега трябва да вървя...
Приятен ден! :-)))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . Стягам се да ходя по-високо в ...
26.07.2015 09:57
indiram написа:
... Стягам се да ходя по-високо в планината за дърва - такава е днес заповедта. Ще слушам и песента на птиците, освен тази на Хуск-Варна... и камъчета ще събера...

СВЕТЪТ В ОЧИТЕ НА ЖЕНА - прекрасен е, Валерий!
Много ми хареса за светулката и светлината!
Благодаря!
Сега трябва да вървя...
Приятен ден! :-)))

Като прибереш дръвцата, извикай ме да ги нацепя за зимата?
Страшен съм с брадвата! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
9. indiram - Планината ви праща поздрави!
26.07.2015 13:13
... На тясната пътечка ме срещна костенурка... Две пеперуди - бяла и жълта танцуваха... И, камъчета намерих... Едни тръни ме сдраха - гадюхи...

Ще има дърва за цепене, Валерий! - само се чудя как ще смогнеш - да носиш кошници, армагани да сбираш, дърва да цепиш... :-))) Само Кришна, пишат, можел да огрее и да бъде навсякъде... :-))) (май слънчасах!)
Да! Избягах от жегата... до следващата команда.
Хайде, наздраве! - че ще се стопли бирата...
:-)))
цитирай
10. zuzi0550 - Извор на неповторими образи и на...
26.07.2015 13:27
pvdaskalov написа:
Извор на неповторими образи и настроения!
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога спра да те коментирам, то ще е от безсилие...



ще си развалиш семейството ти...
цитирай
11. pvdaskalov - * ! * ! * ! *
26.07.2015 13:46
zuzi0550 написа:
pvdaskalov написа:
Извор на неповторими образи и настроения!
Поздрави!
П и е р
ПС - Ако някога спра да те коментирам, то ще е от безсилие...


ще си развалиш семейството ти...

На моята възраст цялата Вселена ми е семейство. Като започнеш да пишеш и се окажеш талант, и теб ще аплодирам.
Много поздрави!
П и е р
цитирай
12. indiram - ... Много харесвам източни поговорки...
26.07.2015 14:07
... и една казва:
СКЪСАНАТА ДРЕХА Е ГОДНА ЗА ПОПРАВКА.
...
Винаги се търкалям от смях - вчера исках да кажа тази поговорка, ама вчера не можах да си я спомня.
:-)))
цитирай
13. favn56 - Ех че благо като мед. Заслуи си Ар...
26.07.2015 15:08
Ех че благо като мед.
Заслуи си Арианата-та.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - . . . На тясната пътечка ме срещна ...
26.07.2015 16:19
indiram написа:
... На тясната пътечка ме срещна костенурка... Две пеперуди - бяла и жълта танцуваха... И, камъчета намерих... Едни тръни ме сдраха - гадюхи...

Ще има дърва за цепене, Валерий! - само се чудя как ще смогнеш - да носиш кошници, армагани да сбираш, дърва да цепиш... :-))) Само Кришна, пишат, можел да огрее и да бъде навсякъде... :-))) (май слънчасах!)
Да! Избягах от жегата... до следващата команда.
Хайде, наздраве! - че ще се стопли бирата...
:-)))

Най-хубавата биричка е онази - мечтаната, която все още е в хладилника, и те чака!
Наздраве, Индирам!
Чу

цитирай
15. deleted-4udovi6teto - . . . и една казва: СКЪСАНАТА ДРЕХА ...
26.07.2015 16:21
indiram написа:
... и една казва:
СКЪСАНАТА ДРЕХА Е ГОДНА ЗА ПОПРАВКА.
...
Винаги се търкалям от смях - вчера исках да кажа тази поговорка, ама вчера не можах да си я спомня.
:-)))

А бе... вчера си беше вчера.
Гледай да осъмнем утре.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Ех че благо като мед. Заслуи си Ар...
26.07.2015 16:21
favn56 написа:
Ех че благо като мед.
Заслуи си Арианата-та.

Три бири, Фавне! :-))))))
Чу
цитирай
17. indiram - Ну, погоди!
26.07.2015 17:00
Концерт за струни и ... бирени бутилки и ...
Изпих няколко бири - повече не можах... и спрях да си почина... че довечера не е вчера...
Ще осъмнем, разбира се! - че чака онази мечтана биричка да излезе от хладилника, че вече премаля от студ! :-))) ... а и "... утре, животът ще бъде по-хубав, по-мъдър..." - Вярвам!
Айде... оркестъра започва да свири... Катюша! :-)))
:-)))

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Концерт за струни и. . . бирени бу...
26.07.2015 17:24
indiram написа:
Концерт за струни и ... бирени бутилки и ...
Изпих няколко бири - повече не можах... и спрях да си почина... че довечера не е вчера...
Ще осъмнем, разбира се! - че чака онази мечтана биричка да излезе от хладилника, че вече премаля от студ! :-))) ... а и "... утре, животът ще бъде по-хубав, по-мъдър..." - Вярвам!
Айде... оркестъра започва да свири... Катюша! :-)))
:-)))


Хе-хе... недей с "Катюша!", щото ей сега ще те погнат русофобите в Блог БГ и ще ти се види тесен Интернетът, Индирам! :-)))))))))))
Чу
цитирай
19. indiram - Yes!
26.07.2015 18:57
Ще им изпея "Wind of change" и ще мирясат... много ми се ходи в Москва..
Или, ще кажа клишето - дреме ми на шмайзера...
Музиката е за всички - няма фили, няма фоби - Който не обича девойчици е педераст - сега тия фоби да ме погнат и ония, лесбийките (те ме харесваха!)...
За музика говорим... Няма граници за музиката!
Ако хората имат уши за поезия и музика - никой няма да реве, всякой ще пее и ще се смее от сърце!
Планината е широка, Валерий! - както и душата ми!
Да внимават с камъните да не си ги хвърлят на главите - такива неща се учат в Планината!
:-)))))))))))))))))))
Знам и една песен за халифа Агад от Багдат!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Ще им изпея "Wind of change...
26.07.2015 19:03
indiram написа:
Ще им изпея "Wind of change" и ще мирясат... много ми се ходи в Москва..
Или, ще кажа клишето - дреме ми на шмайзера...
Музиката е за всички - няма фили, няма фоби - Който не обича девойчици е педераст - сега тия фоби да ме погнат и ония, лесбийките (те ме харесваха!)...
За музика говорим... Няма граници за музиката!
Ако хората имат уши за поезия и музика - никой няма да реве, всякой ще пее и ще се смее от сърце!
Планината е широка, Валерий! - както и душата ми!
Да внимават с камъните да не си ги хвърлят на главите - такива неща се учат в Планината!
:-)))))))))))))))))))
Знам и една песен за халифа Агад от Багдат!

Малииииий... сигурно си преглъщала много мълчания, щом сега нямаш надприказване, Индирам? :-)
Чу
цитирай
21. indiram - Ааааааааааааа
26.07.2015 19:21
Сигурно! - или да. както се казва - Има известна истина... , но също се казва и "Виновен, до доказване на противното" - адвоката ми избяга и сега сама се защитавам, обаче понаучих туй-онуй, обърнах казуса на "Невинен до доказване на противното"... И, ми е весело, :-)))
Измислям си... да ми е весело, щото ми свършиха ревливите истории...
Нека да е песен! :-)))

цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Сигурно! - или да. както се казва - ...
26.07.2015 20:39
indiram написа:
Сигурно! - или да. както се казва - Има известна истина... , но също се казва и "Виновен, до доказване на противното" - адвоката ми избяга и сега сама се защитавам, обаче понаучих туй-онуй, обърнах казуса на "Невинен до доказване на противното"... И, ми е весело, :-)))
Измислям си... да ми е весело, щото ми свършиха ревливите истории...
Нека да е песен! :-)))


Нека бъде песен!
Чу
цитирай
23. indiram - Добре...
26.07.2015 21:08
... как ми се случи да те попитам, поне тебе Валерий...
- Здравей! Как си, приятелю? Как, добре ли я караш? Още ли гониш вятъра към някой бряг... (ако нейде не са точни стиховете - у фонотеката вижте)... Тоника
...
Започва сериала "Делфините"...
До рекламите! :-)))

цитирай
24. deleted-4udovi6teto - . . . как ми се случи да те попитам, ...
27.07.2015 06:55
indiram написа:
... как ми се случи да те попитам, поне тебе Валерий...
- Здравей! Как си, приятелю? Как, добре ли я караш? Още ли гониш вятъра към някой бряг... (ако нейде не са точни стиховете - у фонотеката вижте)... Тоника
...
Започва сериала "Делфините"...
До рекламите! :-)))


До новия ден!
Чу
цитирай
25. zemela - Ако някой не знае какво означава в ...
27.07.2015 20:40
Ако някой не знае какво означава в очите на жена да се побере един цял свят, нека се разходи на твоята страничка, че да му "светне":))
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Ако някой не знае какво означава в ...
27.07.2015 20:54
zemela написа:
Ако някой не знае какво означава в очите на жена да се побере един цял свят, нека се разходи на твоята страничка, че да му "светне":))

Сигурен съм, че си права, но не настоявам.
Благодаря.
Чу
цитирай
27. myryam1960 - Има ли нещо по-красиво от влюбените очи на жена?!?!
06.08.2015 21:53
Главозамайващо!
За теб – светулка! – паля свещ.
И – сякаш в храмове обрани –
за стих, за обич и копнеж
се раждам в топлите ти длани.
Дерзай, Валерий!
цитирай
28. myryam1960 - Сигурно! - или да. както се казва - ...
06.08.2015 21:56
4udovi6teto написа:
indiram написа:
Сигурно! - или да. както се казва - Има известна истина... , но също се казва и "Виновен, до доказване на противното" - адвоката ми избяга и сега сама се защитавам, обаче понаучих туй-онуй, обърнах казуса на "Невинен до доказване на противното"... И, ми е весело, :-)))
Измислям си... да ми е весело, щото ми свършиха ревливите истории...
Нека да е песен! :-)))


Нека бъде песен!
Чу

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347659
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031