Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 06:15 - ВЪЗХВАЛА НА ДЕБЕЛАТА ГЛАВА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3435 Коментари: 11 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един урок научих – при това
научих си го точно, както трябва –
стените да разбивам със глава,
а не със сърп и чук, или със брадва.

В главата съм като акула-чук.
Издържа на шестнайсет децибела.
Един приятел рече във Фейсбук:
– Ей, гла̀во, гла̀во... много си дебела!

И тъй докарах я до старини –
в дворци – или във кочините свински,
аз цял живот минавам през стени,
особено – когато са Берлински!

За мен отдавна носи се мълва –
не мога ли стената да прескоча,
готов съм да разбия със глава
дори армирана бетонна плоча!

Живея тъй – щастлив, като че ли 
да къртя! – кметът плаща ми заплата.
И някой път ужасно ме боли,
но пак засилвам се срещу стената!

Когато си отида от света,
щом трети път пропее ми петела,
ще вляза и през Райските врата! –
със кеф! – като през брюкселска дантела.

Това не е глава като глава! –
издържа даже на четворка тухла.
И ме помнете, моля ви, с това –
една усмивка – и стената рухва!




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Непобедима усмивка, Чу!
28.06.2015 07:19
Непобедима усмивка, Чу!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Непобедима усмивка, Чу! Брон...
28.06.2015 07:23
ili4e написа:
Непобедима усмивка, Чу!

Бронебойни патрони за нея няма открити, Иличе.
Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
28.06.2015 08:29
Брюкселска дантела - друг път! Ти да не мислиш, че горе, в Рая, не сме покварени?! Корупцията е вселенска. Донасяш един сак риба и ще те пусна. И понеже си мой човек, бирата ще е от мен. Това обещание важи 50 години напред. Имаш мноооого стени за разбиване тук, долу, на Земята. Дерзай!
Поздрави! П и е р
ПС - Калоферските дантели са по-известни от брюкселските. За сведение, само.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Когато си отида от света, щом трети ...
28.06.2015 08:49
анонимен написа:
Когато си отида от света,
щом трети път пропее ми петела,
ще вляза и през Райските врата! –
със кеф! – като през брюкселска дантела.

Усмихна ме тази сутрин, Чу! Хубав ден и Чу-довищно вдъхновение!

Диди


Едного да "усмихна" днес, стига ми за цяла неделя, Диди!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Брюкселска дантела - друг път! Ти да ...
28.06.2015 08:50
pvdaskalov написа:
Брюкселска дантела - друг път! Ти да не мислиш, че горе, в Рая, не сме покварени?! Корупцията е вселенска. Донасяш един сак риба и ще те пусна. И понеже си мой човек, бирата ще е от мен. Това обещание важи 50 години напред. Имаш мноооого стени за разбиване тук, долу, на Земята. Дерзай!
Поздрави! П и е р
ПС - Калоферските дантели са по-известни от брюкселските. За сведение, само.

Като дойда в Калофер, ще ми захванеш плетката, аз ще я продължа нататък, Пиер! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
6. pvdaskalov - * ! * ! *
28.06.2015 10:40
В Калофер има експозиция на дантели и баби, които умеят. Ще им бъде драго да ти покажат. А аз ще гледам и слушам отстрани. Ще се усмихвам под мустак... В Либия имаше разкошна английска прежда - разни цветове. В едно списание видях шарен пуловер, научих оризовата плетка, седнах по турски в кревата и почнах да плета в един петък (тяхната неделя!). И за да няма възли, изхитрувах кълбата да чакат ред около мен до оня момент, когато се оплетох като муха в паяжина. За 6 часа успях да наплета една педя от предницата. Накрая не издържах, щях да се..., изпълзях и вече не се върнах към ръкоделието...
П и е р, който от време на време става за кашмер
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - В Калофер има експозиция на дантели ...
28.06.2015 12:07
pvdaskalov написа:
В Калофер има експозиция на дантели и баби, които умеят. Ще им бъде драго да ти покажат. А аз ще гледам и слушам отстрани. Ще се усмихвам под мустак... В Либия имаше разкошна английска прежда - разни цветове. В едно списание видях шарен пуловер, научих оризовата плетка, седнах по турски в кревата и почнах да плета в един петък (тяхната неделя!). И за да няма възли, изхитрувах кълбата да чакат ред около мен до оня момент, когато се оплетох като муха в паяжина. За 6 часа успях да наплета една педя от предницата. Накрая не издържах, щях да се..., изпълзях и вече не се върнах към ръкоделието...
П и е р, който от време на време става за кашмер

Седни и го запиши в проза, Пиер, не си губи времето в стихоплетство, там не те бива!
Разкошен си, когато разказваш, нямаш аналог.
Чу

цитирай
8. zemela - Споделям на сто процента! Аплод...
28.06.2015 12:37
Споделям на сто процента! Аплодисменти, Капитане!
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Споделям на сто процента! Аплод...
28.06.2015 13:56
zemela написа:
Споделям на сто процента! Аплодисменти, Капитане!

Благодаря, Земела!
Чу
цитирай
10. nalia - *****
28.06.2015 19:36
Да живей усмивката, Чу!
nalia
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Да живей усмивката, Чу! nalia...
28.06.2015 19:42
nalia написа:
Да живей усмивката, Чу!
nalia

Не чини пет пари, не изисква усилие, но затова пък грее цял живот.
Благодаря, Налия.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9367327
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930