Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2015 06:00 - МОМИЧЕТО ОТ ЛЯТНАТА БЕСЕДКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3232 Коментари: 13 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С измокрена – екрю! – букле жилетка,
със мокри чехли, шляпащи в дъжда,
тъй както седнал бях в една беседка,
влетя при мен момиче – вир-вода!

Беседката скована бе с пирони,
но, явно, материалът бил е мек,
щом капеше по мойте панталони
ръжда – от миналия двайсти век!

А туй момиче седна и разтръска
в беседката разюздани коси! –
готов бях да си туря вратовръзка –
да идем на спектакъл във „Берси”!

Но, тъй като съм си невзрачен селю,
а тя изкара книга да чете,
видях, че листи Паулу Коелю! –
с невинността на влюбено дете.

И аз – събрал решителна значимост,
ѝ казах своя предпоследен стих,
във който – зримо – и така незримо! –
в косите ѝ дъждът валеше – тих.

Тя беше тъй красива, че се молех:
– Иисусе Христе, ако си човек,
да срещам с туй момиче всяка пролет! –
в беседката от миналия век.

Накрая я помолих за салфетка –
да си обърша бялата брада –
момичето от лятната беседка,
което ме целуна под дъжда!




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
26.06.2015 08:01
ѝгр ньнщу явьащн еш„а
Превод: Ах, какъв сладък етюд! За завиждане си, Чу!
П и е р
цитирай
2. zemela - Красива случайна среща:) Поздр...
26.06.2015 08:50
Красива случайна среща:) Поздрави, Капитане!
цитирай
3. ili4e - При-каз-но! :-)
26.06.2015 09:21
При-каз-но! :-)
цитирай
4. nalia - *****
26.06.2015 10:21
Чистота и свежест - като да се гмурна в морето по изгрев с отворени очи, Чу!
nalia
цитирай
5. pvdaskalov - Пак съм аз...
26.06.2015 11:16
Понеже повдигаш въпроса за мекия материал, от който е направена беседката, да ти кажа тук какво стана. При теб капела ръжда от миналия век... А мен ме прекараха по всички правила на търговията в нова България. Поръчвам два кубика дъски. Докарват ги наредени плътно с гладка страна отгоре. Тежки, тръгнали черни петна. Явно, разбичени току що отсечени дървета. А римският архитект Витрувий препоръчва дърветата да се секат в късна есен, когата водата в тях се е оттеглила да не мръзнат... Мятаме 4-метровите дъски на земята да освободим по-бързо камиона. Една се счупи още във въздуха. Инстинктивно взех да ги обръщам - да им видя и другото "лице". 90 процента борови кори! Пробутали ми тъй наречените капаци за редовен материал... Да товарим обратно? Аз съм мека Гана, но се заклех вече да не пазарувам от този магазин!
Сега, под палещото лятно Слънце, с газова горелка унищожаваме мухъла. Обгаряме дъските. А преди това три дни сваляхме кори с наточени тесли.
Та, драги Валери, какво е един панталон?! Свиркай си!
Извинявай за допълнението, но понеже ти си четен автор, нека предпазим твоите почитатели от подобна грешка. Нека бъдат по-ербап и не се огъват като мен!
П и е р
цитирай
6. joysii - Тя беше тъй красива, че се молех: – ...
26.06.2015 11:33
Тя беше тъй красива, че се молех:
– Иисусе Христе, ако си човек,
да срещам с туй момиче всяка пролет! –
в беседката от миналия век.
===========
Дори да не срещаш същото момиче, срещай чувството провокирало това прекрасно стихотворение.
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - ѝгр ньнщу явьащн еш„...
26.06.2015 14:22
pvdaskalov написа:
ѝгр ньнщу явьащн еш„а
Превод: Ах, какъв сладък етюд! За завиждане си, Чу!
П и е р

Дай, Боже, всекиму, Пиер!
Благодаря.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Красива случайна среща:) Поздр...
26.06.2015 14:23
zemela написа:
Красива случайна среща:) Поздрави, Капитане!

А бе... ако питаш нея, нищо случайно нямаше, Земела! :-)))
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - При-каз-но! :-) Падам си по пр...
26.06.2015 14:24
ili4e написа:
При-каз-но! :-)

Падам си по приказките, Иличе, пак ще ти река някоя - утре заран ще бръкна в торбата! :-))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Чистота и свежест - като да се гмурна ...
26.06.2015 14:25
nalia написа:
Чистота и свежест - като да се гмурна в морето по изгрев с отворени очи, Чу!
nalia

Отваряй си очите на четири, Налия, особено в морето!
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Понеже повдигаш въпроса за мекия ...
26.06.2015 14:26
pvdaskalov написа:
Понеже повдигаш въпроса за мекия материал, от който е направена беседката, да ти кажа тук какво стана. При теб капела ръжда от миналия век... А мен ме прекараха по всички правила на търговията в нова България. Поръчвам два кубика дъски. Докарват ги наредени плътно с гладка страна отгоре. Тежки, тръгнали черни петна. Явно, разбичени току що отсечени дървета. А римският архитект Витрувий препоръчва дърветата да се секат в късна есен, когата водата в тях се е оттеглила да не мръзнат... Мятаме 4-метровите дъски на земята да освободим по-бързо камиона. Една се счупи още във въздуха. Инстинктивно взех да ги обръщам - да им видя и другото "лице". 90 процента борови кори! Пробутали ми тъй наречените капаци за редовен материал... Да товарим обратно? Аз съм мека Гана, но се заклех вече да не пазарувам от този магазин!
Сега, под палещото лятно Слънце, с газова горелка унищожаваме мухъла. Обгаряме дъските. А преди това три дни сваляхме кори с наточени тесли.
Та, драги Валери, какво е един панталон?! Свиркай си!
Извинявай за допълнението, но понеже ти си четен автор, нека предпазим твоите почитатели от подобна грешка. Нека бъдат по-ербап и не се огъват като мен!
П и е р

Другият път ме викни, Пиер, с кеф ще ти стана консултант при покупко-продажбите!
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Тя беше тъй красива, че се молех: – ...
26.06.2015 14:29
joysii написа:
Тя беше тъй красива, че се молех:
– Иисусе Христе, ако си човек,
да срещам с туй момиче всяка пролет! –
в беседката от миналия век.
===========
Дори да не срещаш същото момиче, срещай чувството провокирало това прекрасно стихотворение.

Благодаря за високата оценка, чедо.
Чу
цитирай
13. myryam1960 - Няма нищо случайно на този свят, ...
10.08.2015 17:58
Няма нищо случайно на този свят, Валерий!
Пък било то и доза...сън !
Дерзай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9360822
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930