Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2015 06:21 - ФИТНЕС КЛУБ ЗА ПОЕТИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2751 Коментари: 9 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бездруго зобя цял живот сено,
идея ми дойде – и то, коварна! –
записах се на фитнес във едно
квартално клубче някъде из Варна.

На обед хапнах малко реване.
Наблегнах на овесените ядки! –
че закъде съм с ханш и рамене,
омекнали от шопските салатки?

И – както бях отвсякъде торба,
търкулнало се буре с жива бира,
да се извайвам – почнах от гърба! –
и легнах на лежанката със гира.

Разтегнах гладиатора със кеф.
Направих малък крос на тренажора.
След десет дни бях просто барелеф! –
със бицепси и трицепс за пред хора.

И на корема – с плочки – теракот! –
пробих и нова дупка на каиша.
Кво да говорим? – пълен идиот.
Забравих даже стихове да пиша.

Девойките изпаднаха във транс –
звъняха ми за щяло и нещяло.
Готов бях и за работа във ДАНС! –
като мислител! – с туй прекрасно тяло.

Обади ми се Слай от Холивуд,
дори Джей Ло ми хвърли страстни примки:
– Ти – вика, – пич, наистина си луд!
Ела, защото утре си на снимки!

Бе, луд съм! – на квадрат, дори на куб,
в Поезията! – истински сървайвър.
Да, тя е моят малък фитнес клуб,
а – който може, нека се извайва!




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - !
31.05.2015 07:53
Вълнува се и компа ми - по-често трябва да го рестартирам, отколкото стартирам.
Поздрави
nalia
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Обожавам жива бира, Чу! Отпушвай ...
31.05.2015 07:58
анонимен написа:
Обожавам жива бира, Чу! Отпушвай бурето да поливаме купата във Варна,
"а - който може, нека се извайва!"
nalia

За теб съм готов направо да му избия чепа на туй буре!
Наздраве - и поздрав от моряците!
Чу
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Вълнува се и компа ми - по-често т...
31.05.2015 07:59
nalia написа:
Вълнува се и компа ми - по-често трябва да го рестартирам, отколкото стартирам.
Поздрави
nalia

Заведи го на фитнес - и сам ще се рестартира, Налия! :-)))
Чу
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
31.05.2015 08:43
Удоволствието да прочетеш нещо качествено се предхожда от приятния трепет какво ли ще ни сервира в неделната утрин Валери. Съжалявам само, че не си направих предварително кафето, а побързах да надникна първо тук...
Поздрави от слънчевия Калофер, който отдавна се е застягал за Втори юни.
П и е р
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Удоволствието да прочетеш нещо ...
31.05.2015 08:51
pvdaskalov написа:
Удоволствието да прочетеш нещо качествено се предхожда от приятния трепет какво ли ще ни сервира в неделната утрин Валери. Съжалявам само, че не си направих предварително кафето, а побързах да надникна първо тук...
Поздрави от слънчевия Калофер, който отдавна се е застягал за Втори юни.
П и е р

... и е застинал в тръпно очакване на датата "Х", когато ще си сипем по една блага ракийца!
Благодаря, Пиер!
Чу
цитирай
6. zemela - Недей така, Капитане! Не се изкл...
31.05.2015 12:10
Недей така, Капитане! Не се изключват взаимно нещата:) Аз не сред големите майстори на поезията, ама нито тя ми пречи на спорта, нито пък той на нея:)
Благодаря за усмивката!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Недей така, Капитане! Не се изкл...
31.05.2015 12:25
zemela написа:
Недей така, Капитане! Не се изключват взаимно нещата:) Аз не сред големите майстори на поезията, ама нито тя ми пречи на спорта, нито пък той на нея:)
Благодаря за усмивката!

Едного да усмихна днес, стига ми за цял живот!
Благодаря.
Чу
цитирай
8. yotovava - :)))))))))))))))))))))))) ...
31.05.2015 18:17
:))))))))))))))))))))))))
Всякак те обичам :)))))))))))))))))))
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - :)))))))))))))))))))))))) ...
31.05.2015 18:23
yotovava написа:
:))))))))))))))))))))))))
Всякак те обичам :)))))))))))))))))))

Е, това вече си е признание, заради което цял месец няма да изляза от фитнес клубчето! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358311
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930