Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2015 06:31 - ПОТПУРИ ОТ МУЗИКАЛНАТА КЛАСИКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4132 Коментари: 19 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже вече пийнах три в едно,
а мене три в едното ме нервира,
си пуснах Бах, а сетне и Гуно –
и минах окончателно на бира.

А вън валеше като из ведро,
но с три „загорки” – в райските градини! –
Морис Равел ме метна с „Болеро”
и спрях да пия чак на Бокерини.

Бях с Паганини луднала оса,
но – щом Вивалди плисна дъждовете,
започна да ми никне пак коса –
и – ей ме, на! – дойдох ти с китка цвете.

Измарширувах с Моцарт „Турски марш”,
а сетне – на проскубания губер,
нали видях се с някой лев – съм ларж! –
ти подарих три диска с Лист и Шуберт.

Щом Мусоргски над мене отгърмя, 
и стихна ми с „Валкириите” Вагнер,
се проснах аз на майката земя –
по-кротък и от вакло майско агне.

Сега, ако поискаш, ме вземи? –
ще отърча за още две-три бири.
Като останем с тебе сам-сами,
и Менделсон – във твоя чест! – ще свири.




Гласувай:
20



1. ili4e - Ех, Валерий!
29.05.2015 07:16
Рано-рано ме накара да си тананикам Вивалди! :-)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Рано-рано ме накара да си тананикам ...
29.05.2015 07:25
ili4e написа:
Рано-рано ме накара да си тананикам Вивалди! :-)

Чух те, Иличе! :-)))
А аз си тананикам "Малка нощна музика"!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
29.05.2015 08:18
Неповторим си като dream. Но щом завършваш с Менделсон в куплет, сериозно гледаш ти напред.
Пожелавам ти успехи, Чу, и без доспехи.
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Неповторим си като dream. Но щом ...
29.05.2015 08:32
pvdaskalov написа:
Неповторим си като dream. Но щом завършваш с Менделсон в куплет, сериозно гледаш ти напред.
Пожелавам ти успехи, Чу, и без доспехи.
П и е р

А бе... той, животът, Пиер, обикновено почва с Менделсон и накрая се сгромолясва с гръм и трясък - по 7-а степен на Рихард (или Рихтер) Вагнер! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
5. zemela - Чудесна музикална разходка!:) ...
29.05.2015 09:25
Чудесна музикална разходка!:) Поздрави, Капитане!
цитирай
6. pvdaskalov - * ! * ! *
29.05.2015 09:52
А ето и коментарът на професионалният музикант г-жа Лида Вълева, изпратен от София, тъй като няма НИК (Излъгах я, че струва 500 лева. Всъщност я спасих от простотиите, дето се ширят в Блога безнаказано.):
"Вижда се,че авторът познава музикалната литература, но не формално.Вероятно има интерес и доста е слушал. Самото стихотворение е много оригинално, малко преднамерено си служи с авторите на музика, но е забавно. Да бъде здрав и все така да ни изненадва приятно. Хубав ден! Тази нощ в Хоризонт гостува синът на Елин Пелин. Беше много интересно. Между другото той разказа,че баща му е бил много близък с проф.Балабанов.Веднъж той им гостувал, възрастните водили интересни разговори, но дошла вечерта. Навън завалял страшен дъжд. Домакините поканили Балабанов да остане у тях и да нощува, но той си тръгнал. След време се връща. Усмихнат им казал: Вие толкова любезно ме поканихте да остана при вас в този дъжд,че аз отидох да си взема пижамата."
Приел скайп-съобщението: П и е р
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Чудесна музикална разходка!:) ...
29.05.2015 10:28
zemela написа:
Чудесна музикална разходка!:) Поздрави, Капитане!

Пак ела, Земела, следващият път ще идем на опера! :-)))
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - А ето и коментарът на професиона...
29.05.2015 10:31
pvdaskalov написа:
А ето и коментарът на професионалният музикант г-жа Лида Вълева, изпратен от София, тъй като няма НИК (Излъгах я, че струва 500 лева. Всъщност я спасих от простотиите, дето се ширят в Блога безнаказано.):
"Вижда се,че авторът познава музикалната литература, но не формално.Вероятно има интерес и доста е слушал. Самото стихотворение е много оригинално, малко преднамерено си служи с авторите на музика, но е забавно. Да бъде здрав и все така да ни изненадва приятно. Хубав ден! Тази нощ в Хоризонт гостува синът на Елин Пелин. Беше много интересно. Между другото той разказа,че баща му е бил много близък с проф.Балабанов.Веднъж той им гостувал, възрастните водили интересни разговори, но дошла вечерта. Навън завалял страшен дъжд. Домакините поканили Балабанов да остане у тях и да нощува, но той си тръгнал. След време се връща. Усмихнат им казал: Вие толкова любезно ме поканихте да остана при вас в този дъжд,че аз отидох да си взема пижамата."
Приел скайп-съобщението: П и е р

Много хубав спомен, Пиер!!!!!!!!!!!! А това, с пижамата, направо ме изкърти.
Благодаря и за професионалния комент на г-жа Вълева!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Братовчедката е много точна, но и от ...
29.05.2015 10:33
ganini написа:
Братовчедката е много точна, но и от мен нещо ще прибавя:
Бях с Паганини луднала оса .................... ПЕРФЕКТНО КАЗАНО
но – щом Вивалди плисна дъждовете,
започна да ми никне пак коса – .............. И МОЯТА НАДИГА ШАПКАТА
и – ей ме, на! – дойдох ти с китка цвете.. КАВАЛЕР СИ КАТО МЕНЕ, НО КОЯ МОМА ЩЕ МЕ ВЗЕМЕ?
Поздрави!
Г Г

Заради теб пуснах това стихче тук, Маестро, много исках то да те зарадва.
Благодаря ти!
Чу
цитирай
10. distrelets - Валери!Благодаря ти, че ме усмихна ...
29.05.2015 10:34
Валери!Благодаря ти, че ме усмихна и си запях на ум! Благодарение на теб днес денят ми стана мааааалко по-поносим :)))))
Аз не обичам три в едно, но ще пийна едно за да видя ще има ли същия ефект както при теб. Поздрави и хубав ден!
Диди
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Валери!Благодаря ти, че ме усмихна ...
29.05.2015 10:57
distrelets написа:
Валери!Благодаря ти, че ме усмихна и си запях на ум! Благодарение на теб днес денят ми стана мааааалко по-поносим :)))))
Аз не обичам три в едно, но ще пийна едно за да видя ще има ли същия ефект както при теб. Поздрави и хубав ден!
Диди

Да не забравиш и три бири след туй, Диди! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
12. nalia - *****
29.05.2015 11:32
Старият Гьоте ни учи, че всеки ден трябва да се чуе хубава песен, да се види красива картина и да се прочете сентенция - твоето Три в едно, Чу!
nalia

цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Старият Гьоте ни учи, че всеки ден ...
29.05.2015 15:20
nalia написа:
Старият Гьоте ни учи, че всеки ден трябва да се чуе хубава песен, да се види красива картина и да се прочете сентенция - твоето Три в едно, Чу!
nalia


Благодаря, Налия!
Ще те черпя някой ден три в едно! :-)))
Чу
цитирай
14. nalia - "!"
29.05.2015 15:40
Много мило, Чу, но аз ти дължа почерпката заради ежедневната класика (:-))))!
nalia
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Много мило, Чу, но аз ти дължа поч...
29.05.2015 17:08
nalia написа:
Много мило, Чу, но аз ти дължа почерпката заради ежедневната класика (:-))))!
nalia

Готово, нямам нужда от дълго кандърдисване, Налия! :-)))
Чу
цитирай
16. yotovava - Взимам те одма :))))))))))))))))
29.05.2015 19:12
Взимам те одма :))))))))))))))))
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Взимам те одма :))))))))))))))...
29.05.2015 19:38
yotovava написа:
Взимам те одма :))))))))))))))))

Даже няма нужда да ме крадеш, ще ти пристана франко спалнята! :-))))))))))
Чу
цитирай
18. vedrina - !!!
30.05.2015 13:33
Много оригинално...!!!
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Много оригинално. . . !!! Благ...
30.05.2015 13:48
vedrina написа:
Много оригинално...!!!

Благодаря, Ведрина!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9362939
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930