Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2015 07:35 - ТЯЛО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4712 Коментари: 18 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Наместо да ме хванат папараци, 
да ми нащракат тъпата глава,
природата ми праща тайни знаци –
и днес дископатия ме скова.

Не мога нито в кръста да се мръдна,
ни да разкърша яки рамене.
И стана ми поезията мъдра! –
макар че Фейсбук я чете, я не.

И – ей ме, на! – лежа върху леглото
седемдесет и пет кила барут.
И всеки миг ще гръмна аз, защото,
лежа ли, сякаш губя на барбут.

Животе мой, нелепата ти хватка
при мене просто няма да върви! –
не съм дописал в твоята тетрадка
най-тъпото ти стихче – „C"est la vie!”

Ще ида вън – и трицепси ще кърша,
ще гъна врат, ще пея от душа.
А тялото, родено да е мърша,
ще ти го дам, когато аз реша.




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Важното е, че си помъдрял, па макар и ...
23.04.2015 08:18
Важното е, че си помъдрял, па макар и скован :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Важното е, че си помъдрял, па макар и ...
23.04.2015 08:23
yotovava написа:
Важното е, че си помъдрял, па макар и скован :))))))))))))))))))))))))))

И много ли ми личи? :-)))
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
23.04.2015 08:29
Чудесен фейлетон в ритъм и рими!
"Наместо да ме хванат папараци,
да ми нащракат тъпата глава,
природата ми праща тайни знаци –
и днес дископатия ме скова."
Чета и препрочитам, и се кефя на твоето настроение! Ако и на мен ми се случи и гръмна със своите 100 кила, ще активирам дремещите свлачища из страната.
Благодаря, Чу, че ме разсмя рано-рано. Намерих правилата за играта на "барбут". Моля те, въобще не се захващай на тази глупава игра. Дори да печелиш, ще губиш ценно време, а и ние покрай теб, дето чакаме всяка сутрин като авджии от засада.
Има едно пловдивско лекарство - тубички "Матсан дойч" със зъмска отрова. Мажи се и до довечера ще си отново кукуряк.... Кукуряците са група очарователни малки многогодишници, които са популярни и се отглеждат от дълбока древност, често се споменават в разни легенди. Споменават се още в древногръцката и римската литература! Символ на добро здраве и настроение!
Поздрави!
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Чудесен фейлетон в ритъм и рими!...
23.04.2015 08:35
pvdaskalov написа:
Чудесен фейлетон в ритъм и рими!
"Наместо да ме хванат папараци,
да ми нащракат тъпата глава,
природата ми праща тайни знаци –
и днес дископатия ме скова."
Чета и препрочитам, и се кефя на твоето настроение! Ако и на мен ми се случи и гръмна със своите 100 кила, ще активирам дремещите свлачища из страната.
Благодаря. Чу, че ме разсмя рано-рано. Намерих правилата за играта на "барбут". Моля те, въобще не се захващай на тази глупава игра. Дори да печелиш, ще губиш ценно време, а и ние покрай теб, дето чакаме всяка сутрин като авджии от засада.
Има едно пловдивско лекарство - тубички "Матсан дойч" със зъмска отрова. Мажи се и до довечера ще си отново кукуряк.... Кукуряците са група очарователни малки многогодишници, които са популярни и се отглеждат от дълбока древност, често се споменават в разни легенди. Споменават се още в древногръцката и римската литература! Символ на добро здраве и настроениею!
Поздрави!
П и е р

Сакън, не барай свлачищата, Пиер, че ще стане страшно! То не, че сега не е.
А мазилото ще го потърся непременно.
Благодаря за веселия прочит на туй стихче!
Чу
цитирай
5. yotovava - Абе може и да не ти личи, ама го док...
23.04.2015 08:36
Абе може и да не ти личи, ама го докарваш на вид :))))))))))))
Споко, и това ще мине.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Абе може и да не ти личи, ама го док...
23.04.2015 08:49
yotovava написа:
Абе може и да не ти личи, ама го докарваш на вид :))))))))))))
Споко, и това ще мине.

Е, ще мине... особено ако намеря някоя девойчица, че да ме разкърши! :-)))
Чу
цитирай
7. zemela - Благодаря за удоволствието, Ка...
23.04.2015 08:53
Благодаря за удоволствието, Капитане! Много ми е близка тази житейска философия:)))))))
цитирай
8. aip55 - Ще ти кажа
23.04.2015 09:11
само БРАВО! Възхищавам и се на таланта Поздрав....
цитирай
9. nalia - *****
23.04.2015 09:31
Олеле, Чу! Да работим на инат, да обичаме на инат, че и да живеем на инат - сигурно има и друг начин, нали?
nalia
цитирай
10. sande - " природата ми праща тайни знаци – "
23.04.2015 09:44
"Ще ида вън – и трицепси ще кърша,
ще гъна врат, ще пея от душа.
А тялото, родено да е мърша,
ще ти го дам, когато аз реша."

***
Какви ли ще да са тези тайни знаци, Поете?
Можем само да гадаем.
Според мен природата, виждайки, че се хвърляш в живота като камикадзе, просто те пази.

Не е сигурна, че сам можеш да се опазиш.

Това е.
цитирай
11. ili4e - На мен животът ми подава знаци яв...
23.04.2015 10:33
На мен животът ми подава знаци явни:
неврити, шипове извъртат ме на шиш.
С душа и тяло, и с надежди бавни
вървя нататък. Как да не вървиш?

Когато пътят тегли нежно листопада,
или когато сняг в навеите се запързаля –
туй тяло все пътува и живее в изненада,
а падне ли – душицата не се поваля.

Не се задържам твърде дълго на леглото:
протягам крак, прехвърлям се отвъд съня блажен,
изправям се полекичка, полекичка, защото
не искам да изплаша птицата на този ден.

И след съня – наяве – пак ще те обичам,
със всяка болчица по смешното ми тяло.
Тя – любовта – лекува, милата, лекува всичко,
а пък душата с нея никога не заболява.

:-)
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Благодаря за удоволствието, Ка...
23.04.2015 10:36
zemela написа:
Благодаря за удоволствието, Капитане! Много ми е близка тази житейска философия:)))))))


Пак ела, чедо!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - само БРАВО! Възхищавам и се на та...
23.04.2015 10:37
aip55 написа:
само БРАВО! Възхищавам и се на таланта Поздрав....


Чудовищни поздрави!

Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Олеле, Чу! Да работим на инат, да ...
23.04.2015 10:38
nalia написа:
Олеле, Чу! Да работим на инат, да обичаме на инат, че и да живеем на инат - сигурно има и друг начин, нали?
nalia


Ако намериш друг начин, дай рецептата, Налия? :-)
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - "Ще ида вън – и трицепси ще к...
23.04.2015 10:43
sande написа:
"Ще ида вън – и трицепси ще кърша,
ще гъна врат, ще пея от душа.
А тялото, родено да е мърша,
ще ти го дам, когато аз реша."

***
Какви ли ще да са тези тайни знаци, Поете?
Можем само да гадаем.
Според мен природата, виждайки, че се хвърляш в живота като камикадзе, просто те пази.

Не е сигурна, че сам можеш да се опазиш.

Това е.


Може и тъй да е, Санде? Познанието се добива лесно за разлика от мъдростта - както е рекъл дедо Аристотел. :-)

Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - На мен животът ми подава знаци яв...
23.04.2015 11:05
ili4e написа:
На мен животът ми подава знаци явни:
неврити, шипове извъртат ме на шиш.
С душа и тяло, и с надежди бавни
вървя нататък. Как да не вървиш?

Когато пътят тегли нежно листопада,
или когато сняг в навеите се запързаля –
туй тяло все пътува и живее в изненада,
а падне ли – душицата не се поваля.

Не се задържам твърде дълго на леглото:
протягам крак, прехвърлям се отвъд съня блажен,
изправям се полекичка, полекичка, защото
не искам да изплаша птицата на този ден.

И след съня – наяве – пак ще те обичам,
със всяка болчица по смешното ми тяло.
Тя – любовта – лекува, милата, лекува всичко,
а пък душата с нея никога не заболява.

:-)

Ех, че е хубавооооо! "Птицата на този ден!"
Благодаря, Иличе!
Чу
цитирай
17. nalia - ПС
23.04.2015 13:17
Не е моя рецептата, Чу : вярвам в чудеса, щом и тази сутрин ме събуди крясъкът на чайките, надявам се да го чуя и утре, а третата част е бонус!
Може пък да ти помогне (:-))
nalia
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Не е моя рецептата, Чу : вярвам в ч...
23.04.2015 14:30
nalia написа:
Не е моя рецептата, Чу : вярвам в чудеса, щом и тази сутрин ме събуди крясъкът на чайките, надявам се да го чуя и утре, а третата част е бонус!
Може пък да ти помогне (:-))
nalia

Всичко, изговорено и сторено с обич, помага, Налия.
И Бог вижда.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369023
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930