Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2015 07:31 - ЕЩЕ НЕ ВЕЧЕР!
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4496 Коментари: 14 Гласове:
23

Последна промяна: 25.03.2015 07:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събудих се и този Божи ден.
Благодаря ти, Господи далечен!
Светът е все така несъвършен –
и повод да река: – Еще не вечер.

Ще ме върти на бавната си жар –
и аз – понеже толкова съм печен,
цял ден калъч да пада моят зар,
ще пея страшното: – Еще не вечер!

Денят ще ме изгледа под око, 
ще ме подкара, сякаш съм обречен –
надянал риза, панталон, сако,
ще изкрещя: – Здравей! Еще не вечер!

Да ме завържат със бодлива тел,
с три ризи усмирителни – в Наречен,
ще кукуригам с първия петел
в души и съвести: – Еще не вечер!

Без нас лети Вълшебният килим.
Един ли от ресните му се свлече?
Аз вече зная как ще се спасим –
щом всички изкрещим:
– Еще не вечер!




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - "– Еще не вечер!" :-)
25.03.2015 07:40
"– Еще не вечер!" :-)
цитирай
2. zemela - Все още не. . . Благодаря за удово...
25.03.2015 08:26
Все още не... Благодаря за удоволствието!
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
25.03.2015 08:56
Знаех, че нищо не зная, но сега съвсем се отчаях. Чета стихотворението и се чудя защо си толкова весел. Рових като къртица... И Висоцки е пял, и сериал за някакво детективско бюро "Сова" напипах... И в Гугъл-преводач се намърдах... Накрая реших, че това "еще не вечер" трябва да е радост, че сме още живи... Така ли е или да продължа с археологическите разкопки. Ето един артефакт:
Автор текста (слов): Резник И.
Композитор (музыка): Паулс Р.
Текст (слова) песни «Еще не вечер»(распечатать)
Еще не вечер еще не вечер
Еще светла дорога и ясны глаза
Еще не вечер еще не вечер
Еще иду я рядом с тобою безоглядно
Пусть говорят что приближается гроза
Пусть говорят что лгут и сердце и глаза
Только не буду верить я таким словам
Никому тебя я не отдам
Еще не вечер еще не вечер
Еще в запасе время есть у нас с тобой
Еще не вечер еще не вечер
Еще открыты двери надежде и доверью
Пусть говорят что стал с годами труден путь
Пусть говорят былого счастья не вернуть
Только не буду верить я таким словам
Никому тебя я не отдам
Еще не вечер еще не вечер
Ошибок прошлых мы уже не повторим
Еще не вечер еще не вечер
Продлится день счастливый
Для нас с тобой любимый
Пусть говорят ничто не вечно под луной
Пусть говорят что мы расстанемся с тобой
Только я в плен не сдамся
Будущим годам никому тебя я не отдам
Только я в плен не сдамся
Будущим годам никому тебя я не отдам

Радвам се искрено на твоята трактовка. И аз се радвам на живота, но когато хвърля зара на калъч, надигам чашката без капка жлъч, т.е. сам си сърбам попарата.
Благодаря ти, Чу!
Дай боже днес да ми върви ! И на всички ни, разбира се...
П и е р

цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Майсторски разкопки, Пиер! Арт...
25.03.2015 11:23
Майсторски разкопки, Пиер! Артефактът ти е в десятката :-)
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Все още не. . . Благодаря за удово...
25.03.2015 11:24
zemela написа:
Все още не... Благодаря за удоволствието!


И аз благодаря за прочита, Земела!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Словесна феерия! Звук, образ и ...
25.03.2015 11:28
анонимен написа:
Словесна феерия!
Звук, образ и много емоция - стига до и за всички!
nalia


Благодаря, Налия, че пак се спря на моето стихче!
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - "– Еще не вечер!" :-)...
25.03.2015 11:29
ili4e написа:
"– Еще не вечер!" :-)


Туй то, Иличе :-)
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Надеждата умира последна :))))...
25.03.2015 12:35
анонимен написа:
Надеждата умира последна :))))))))))))))))))))

Лошото е, че цял живот я караме на едната гола надежда...
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - и пак анонимна, егати :))))))))...
25.03.2015 13:25
анонимен написа:
и пак анонимна, егати :))))))))))))
Май трябва да пиша нещо и в заглавието, тогава не излизам анонимна.

Не се коси, Валюше, аз познавам, че си ти! :-)))
Чу
цитирай
10. анонимен - Еще не вечер, Капитане!
25.03.2015 15:11
Еще не вечер, Капитане!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Денят ще ме изгледа под око, ще ме ...
25.03.2015 15:27
анонимен написа:
Денят ще ме изгледа под око,
ще ме подкара, сякаш съм обречен –
надянал риза, панталон, сако,
ще изкрещя: – Здравей! Еще не вечер!

Благодаря, Фавне!
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Еще не вечер, Капитане! Това ни ...
25.03.2015 15:27
40skies написа:
Еще не вечер, Капитане!

Това ни крепи, Чоски!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - И аз се радвам на всеки божи ден! ...
25.03.2015 23:23
ganini написа:
И аз се радвам на всеки божи ден!
Знам, свтът ще може и без мен...
Но е толкова приятно да се събудиш
и кацнал гълъб на перваза да съзреш.
После - залък-два, шепа вода на очите
и да хванеш перото или настроиш цигулката...
ГГ

На моя перваз гълъбите свикнаха да закусват, Ganini, та някой път, като се успя, почват да чукат с човчици по прозореца и сякаш викат - айде бе, пич, що се бавиш? :-)))
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Чу, ти си като една работлива пче...
25.03.2015 23:24
анонимен написа:
Чу, ти си като една работлива пчеличка, която всеки ден ни радва
с ново стихо. Благодаря за качествената поезия, която се ражда в голямото ти
човешко сърце! Браво на теб, момче!

Да лягаме да спим вече, че кой знае утре заран какви ще ги измъдрим? :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9367603
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930