Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2015 06:20 - ИЗВАДКА ОТ ПОЛИЦЕЙСКИ ПРОТОКОЛ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3933 Коментари: 14 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато ти си тръгна – ей така,
загърнала със шал косица руса,
увисна празна моята ръка,
и сякаш ме намачка автобуса,
наду ми клаксон тъпият бакшиш,
градът разлюшка своите панели,
а облакът офейка към Париж,
където всички облаци са бели,
над мене тъпан слънце издумтя
и бирата от пек направо втаса,
и – стиснал в целофана стрък цветя –
изсмуквах аз горчивото на фаса,
тогава спрях пред някакъв бутик –
крещях – и дълго името ти виках,
и капеше вода – от климатик
направо в моя мозък пред бутика,
над мен се възвиси едно ченге
и: – Къф си ти бе! – кресна. – Да те няма!
И тъпата патрулка по „Леге”
отведе ме далеч от теб – и храма.
В районното ми снеха протокол –
написах им ферман със звънки рими –
не съм ограбил столичния МОЛ,
не съм изчукал барманката Мими,
не съм пройдоха, нито съм клошар
под име ново и със външност чужда,
съдбата днес ми друсна кофти зар –
тя отлетя – с трамвайчето към „Дружба”.
Потъна – сякаш в Перловска река! –
момичето с навървени сандали...

Долуподписах горното с ръка,
с която ни веднъж не те погалих.




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Е, разсъни ме по време на равноденствие!
21.03.2015 07:54
Макар нарочно ил случайно да е имало скандали.
представих си "момичето с навървени сандали..."
и тайно, Чу, ти завидях, че младостта си аз проспах.
П и е р
ПС - С таз творба доказваш, че и проза в стих ще можеш да разказваш.
Дали есе ще бъде, повест ил роман, читателят ще е доволен и засмян.
цитирай
2. ili4e - накъса ми се сърДцето, Чу
21.03.2015 08:02
накъса ми се сърДцето, Чу
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - накъса ми се сърДцето, Чу И на мен. ...
21.03.2015 08:09
ili4e написа:
накъса ми се сърДцето, Чу

И на мен.
Чу
цитирай
4. анонимен - Лелеееиий!!!!!
21.03.2015 08:15
Долуподписах горното с ръка,
с която ни веднъж не те погалих
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Долуподписах горното с ръка, с к...
21.03.2015 08:26
40skies написа:
Долуподписах горното с ръка,
с която ни веднъж не те погалих

С лявата, Чоски, с лявата.
Щото тя никога не знае кво прави дясната! :-)))
Чу
цитирай
6. zemela - Чудя се, съществува ли изобщо нещо, ...
21.03.2015 09:09
Чудя се, съществува ли изобщо нещо, което да не можеш да изразиш в стих!? Поздрави, Капитане!
цитирай
7. nalia - Ауууу!
21.03.2015 09:10
...градът разлюшка своите панели,
Добре, че се е разминал без жертви този катаклизъм!
Тя, съдбата, си знае работата (:-)
nalia
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Чудя се, съществува ли изобщо нещо, ...
21.03.2015 11:30
zemela написа:
Чудя се, съществува ли изобщо нещо, което да не можеш да изразиш в стих!? Поздрави, Капитане!

Две са невъзможните неща, zemela, които, съветвам те, не опитвай ни вкъщи, ни на улицата. Едното е - да си обуеш панталоните през главата, а другото - да си близнеш лакътя! :-)))
В поезията всичко може да се случи.
Благодаря.
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - . . . градът разлюшка своите панели, ...
21.03.2015 11:31
nalia написа:
...градът разлюшка своите панели,
Добре, че се е разминал без жертви този катаклизъм!
Тя, съдбата, си знае работата (:-)
nalia

Точно защото си я "знае", Налия, и си прави с нас каквото си поиска!
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - :)))))))))))))))))))) Дано не ...
21.03.2015 11:32
анонимен написа:
:))))))))))))))))))))

Дано не ни се случва!
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - и що излизам анонимна, дявол зна...
21.03.2015 11:32
анонимен написа:
и що излизам анонимна, дявол знае

Рестартирай, нали тъй си ме учила, Валюше?
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Макар нарочно ил случайно да е имало ...
21.03.2015 11:34
pvdaskalov написа:
Макар нарочно ил случайно да е имало скандали.
представих си "момичето с навървени сандали..."
и тайно, Чу, ти завидях, че младостта си аз проспах.
П и е р
ПС - С таз творба доказваш, че и проза в стих ще можеш да разказваш.
Дали есе ще бъде, повест ил роман, читателят ще е доволен и засмян.

По-тъпа реклама от тази - "Освободи писателя в себе си!", няма, Пиер.
Чу
цитирай
13. pvdaskalov - С таз творба доказваш, че и проза в ...
21.03.2015 16:35
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
С таз творба доказваш, че и проза в стих ще можеш да разказваш.
Дали есе ще бъде, повест ил роман, читателят ще е доволен и засмян.

По-тъпа реклама от тази - "Освободи писателя в себе си!", няма, Пиер.
Чу

Ние сме ги пуснали (тях, писателите, признати и непризнати) без реклама, както прабългарските коне - на воля да препускат. Но дали ще можем ги събра по време на война?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369327
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930