Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2015 08:16 - ВРАБЧЕ В ШЕПИТЕ НА БОГА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5382 Коментари: 17 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дали в дълбока пещера,
или в светулкова коруба,
съдбата беше с мен добра –
макар понякога и груба,

по-нежна и от хлорофил,
по-тиха от дъждец в дъбрави,
а аз за всичко съм простил,
и всичко лошо съм забравил,

от хляба си – едно парче,
троша го винаги с врабците –
и аз влетях със тях – врабче,
като във черква без капител,

и мъкна в пътното торбе
непоносимата надежда,
че Бог от синьото небе
със обич всекиго наглежда,

и ако няма за един,
какво тогава имат всички? –
не пеят ли в простора син
за всинца ни добрите птички,

нали еднакво ни пече
и слънцето на бавен огън?
Човекът е едно врабче!
Врабче във шепите на Бога.




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Ех, врабче :))))))))))))))
21.01.2015 08:23
Ех, врабче :))))))))))))))
цитирай
2. ili4e - Птичък! :-)
21.01.2015 08:31
Птичък! :-)
цитирай
3. zemela - Наистина си Чудовище! Бързам да ...
21.01.2015 08:36
Наистина си Чудовище! Бързам да уточня, че според един приятел, това е превъзходната степен на чудо:) Поздрави, Капитане!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Ех, врабче :)))))))))))))) П...
21.01.2015 08:40
yotovava написа:
Ех, врабче :))))))))))))))

По-добре врабче в шепата, отколкото две в храстите! :-)))
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Птичък! :-) Ами да! 777 :-) за ...
21.01.2015 08:41
ili4e написа:
Птичък! :-)

Ами да!
777 :-) за теб!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Наистина си Чудовище! Бързам да ...
21.01.2015 08:42
zemela написа:
Наистина си Чудовище! Бързам да уточня, че според един приятел, това е превъзходната степен на чудо:) Поздрави, Капитане!

Благодаря, zemela! Има и добри Чудовища.
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - Избрах си нещо...
21.01.2015 08:46
... което много ми допада и го цитирам:

"... съдбата беше с мен добра –
макар понякога и груба,

по-нежна и от хлорофил,
по-тиха от дъждец в дъбрави..."

Цитирам го без обяснение, за да не разваля магията...

П и е р
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . което много ми допада и го цит...
21.01.2015 09:01
pvdaskalov написа:
... което много ми допада и го цитирам:

"... съдбата беше с мен добра –
макар понякога и груба,

по-нежна и от хлорофил,
по-тиха от дъждец в дъбрави..."

Цитирам го без обяснение, за да не разваля магията...

П и е р

Благодаря за добрите очи, с които ми четеш стиховете, Пиер!
Чу
цитирай
9. favn56 - Всички ние сме врабчовци.
21.01.2015 12:38
Всички ние сме врабчовци.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Всички ние сме врабчовци. Не вси...
21.01.2015 12:41
favn56 написа:
Всички ние сме врабчовци.

Не всички, Фавне, не всички.
Някои са имитация.
Да ти посочвам ли никнейми? :-)))))))))))
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Всички ние сме врабчовци. Всъщн...
21.01.2015 13:00
favn56 написа:
Всички ние сме врабчовци.

Всъщност, няма да се наложи.
Списъкът е твърде дълъг.
Чу
цитирай
12. sande - Непоносимата надежда ...
21.01.2015 17:13
"...и мъкна в пътното торбе
непоносимата надежда,
че Бог от синьото небе
със обич всекиго наглежда,"

***
Врабчето е мой любим герой. И до сега не преставам да му се радвам и възхищавам.

Така слабо и безпомощно. И толкова силно и устойчиво.

Във всеки от нас живее по едно врабче. Трябва да го пазим. Ако врабчето умре - умрели сме ние.

Поздрави, Поете!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - ". . . и мъкна в пътното торб...
21.01.2015 17:39
sande написа:
"...и мъкна в пътното торбе
непоносимата надежда,
че Бог от синьото небе
със обич всекиго наглежда,"

***
Врабчето е мой любимгерой. И до сега не преставамда му се радвам и възхищавам.

Така слабо и безпомощно. И толкова силно и усточиво.

Във всеки от нас живее по едно врабче. Трябва да го пазим. Ако врабчето умре - умрели сме ние.

Поздрави, Поете!

Благодаря, Санде, за топлите думи!
Наздраве на всички момчета в "библиотеката" на Пастух по случай Бабинден! :-)))
Чу
цитирай
14. getmans1 - Аз не искам в шепите врабче, ...
21.01.2015 19:27
... искам много врабчета пърхащи и шумни под стряхата ми, над градината ми и дори в прахта на улицата ми, тогава са ми най-симпатични малките и вресливи симпатяги.
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - . . . искам много врабчета пърхащи и ...
21.01.2015 19:50
getmans1 написа:
... искам много врабчета пърхащи и шумни под стряхата ми, над градината ми и дори в прахта на улицата ми, тогава са ми най-симпатични малките и вресливи симпатяги.

От последното окапало есенно листо до първите пролетни врабчета са три торби сухоежбина, Гетманс, трябва да си ги мъкнем - и да ги прехвърлим оттатък - по зимните хребети...
Благодаря, че спря тук!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - "Врабче във шепите на Бога. ...
21.01.2015 19:53
sidhaarta написа:
"Врабче във шепите на Бога." ... или Душата на Поета в шепите на Бога!
Така си е...
Благодаря ти, благодаря.

С всеки ден ме обогатявате, е тогава как да се не пие (чете) от шепите (Душата на Поета) на Бога! Ако имате обяснение, моля споделете...
Sidhaartha

Нямам обяснение, и слава Богу, за ни един свой написан ред, Sidhaartha, имам само поводи.
Обратното щеше да е твърде досадно.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. getmans1 - Благодаря и аз Чу, и нека не се оплакваме от тежината щото това е живота ни ...
21.01.2015 21:02
4udovi6teto написа:
getmans1 написа:
... искам много врабчета пърхащи и шумни под стряхата ми, над градината ми и дори в прахта на улицата ми, тогава са ми най-симпатични малките и вресливи симпатяги.

От последното окапало есенно листо до първите пролетни врабчета са три торби сухоежбина, Гетманс, трябва да си ги мъкнем - и да ги прехвърлим оттатък - по зимните хребети...
Благодаря, че спря тук!
Чу


... просто, врабчета сме! :)))
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - . . . искам много врабчета пърхащи и ...
21.01.2015 21:20
getmans1 написа:
4udovi6teto написа:
getmans1 написа:
... искам много врабчета пърхащи и шумни под стряхата ми, над градината ми и дори в прахта на улицата ми, тогава са ми най-симпатични малките и вресливи симпатяги.

От последното окапало есенно листо до първите пролетни врабчета са три торби сухоежбина, Гетманс, трябва да си ги мъкнем - и да ги прехвърлим оттатък - по зимните хребети...
Благодаря, че спря тук!
Чу


... просто, врабчета сме! :)))

Е, щом тъй е рекъл Бог, нека тъй да бъде - ние, врабчетата!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354756
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930