Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2015 07:33 - ПЕСНИЧКА ОТ ВЯТЪР И МЪГЛИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5133 Коментари: 13 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Защо ми е това ужасно тяло? –
невям единствено да ме боли.
Та аз дори си нямам одеяло
и се завивам с вятър
и мъгли.

Ям, квото падне.
Спя – където падне,
макар човекът, падне ли, не спи.
Отдавна вече в мъжкото ми пладне
не ми дъхти на пролетни липи.

Преминах – вихър! –
в летни сенокоси.
В морета от любов летях на сал.
А утрешният ден? Какво ми носи? –
ще хлътна из безпътната печал.

Остава ми в светулкови коруби
да ги опастря – в спомена си тих! –
момичетата, дето съм ги любил,
момчетата, с които
вино пих.

От кълбовидна мълния по-кратък,
ще се търкулна аз – валмо бодли.
Не си оставих песен за оттатък? –
изпях се цял! –
на вятър и мъгли.




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - !!!
20.01.2015 07:56
!!!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - !!! 777х!!! Чу
20.01.2015 08:01
ili4e написа:
!!!

777х!!!
Чу
цитирай
3. zemela - Винаги имаме още една песен, която ...
20.01.2015 08:37
Винаги имаме още една песен, която да подарим на вятъра:) Поздрави, Капитане!
цитирай
4. pvdaskalov - "Не си оставих песен за оттатък?"
20.01.2015 10:20
А пък аз си мисля, че тъкмо оттатък ще изпеем най-хубавите си песни... Представяш ли си, Чу, на какви неземни красоти ще се нагледаме! И тук ги има, на Земята, но как да отидем, след като ядем, каквото ни падне, спим, където нощта ни завари, а ти дори си нямаш одеяло и се завиваш с вятър и мъгли... И с риск да прозвучи вулгарно, но как да се отдадем на околосветските круизи, като си нямаме мангизи. Освен и аз като теб да кажа:
"Остава ми в светулкови коруби
да ги опастря – в спомена си тих! –
момичетата, дето съм ги любил,
момчетата, с които
вино пих."

П и е р (С поздрави!)
цитирай
5. yotovava - Да ни обгръщат тия мъгли и да те сл...
20.01.2015 13:06
Да ни обгръщат тия мъгли и да те слушаме.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Винаги имаме още една песен, която ...
20.01.2015 13:09
zemela написа:
Винаги имаме още една песен, която да подарим на вятъра:) Поздрави, Капитане!

Той поне я разнася!
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - А пък аз си мисля, че тъкмо оттатък ще ...
20.01.2015 13:11
pvdaskalov написа:
А пък аз си мисля, че тъкмо оттатък ще изпеем най-хубавите си песни... Представяш ли си, Чу, на какви неземни красоти ще се нагледаме! И тук ги има, на Земята, но как да отидем, след като ядем, каквото ни падне, спим, където нощта ни завари, а ти дори си нямаш одеяло и се завиваш с вятър и мъгли... И с риск да прозвучи вулгарно, но как да се отдадем на околосветските круизи, като си нямаме мангизи. Освен и аз като теб да кажа:
"Остава ми в светулкови коруби
да ги опастря – в спомена си тих! –
момичетата, дето съм ги любил,
момчетата, с които
вино пих."

П и е р (С поздрави!)

Богатите хора не пеят, Пиер.
Те си поръчват Джо Кокър, светла му памет, на тепсия.
А с песен се живее по-чисто.
Благодаря.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Да ни обгръщат тия мъгли и да те сл...
20.01.2015 13:12
yotovava написа:
Да ни обгръщат тия мъгли и да те слушаме.

Нямам нищо против и да те прегърна в мъглата! :-)))))))
Чу
цитирай
9. favn56 - макар човекът падне ли - не спи. м...
20.01.2015 13:14
макар човекът падне ли - не спи.

мнооооого си прав, Кептън!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - макар човекът падне ли - не спи. м...
20.01.2015 15:03
favn56 написа:
макар човекът падне ли - не спи.

мнооооого си прав, Кептън!

Случвало ми се е, Фавне, няма ни сън, ни спомен. Паднеш ли, стани!
Чу
цитирай
11. sande - Всичко, което не е пари е вятър и мъгла. За някои, ако не за повечето хора...
20.01.2015 17:15
А пък ний ще си се реем волно като птички божии из вятъра и мъглите.

И ще пеем когато летим. Специално тук в Библиотеката, и пеем, и пием, ама не се бием.

Поздрави, Поете и наздраве!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - А пък ний ще си се реем волно като п...
20.01.2015 17:38
sande написа:
А пък ний ще си се реем волно като птички божии из вятъра и мъглите.

И ще пеем когато летим. Специално тук в Библиотеката, и пеем, и пием, ама не се бием.

Поздрави, Поете и наздраве!

Наздраве, Санде!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - "Защо ми е това ужасно тяло? – ...
20.01.2015 20:42
sidhaarta написа:
"Защо ми е това ужасно тяло? –
невям единствено да ме боли."... а кой ще радва и ще пълни с драгост сърцата с творбите си България!
Разбира се "Не си оставих песен за оттатък? –
изпях се цял!" – очевидно е... това е силата на Красотата която от строфите струи!
Поздрав.

Малко живях. Наистина, защо ми е това ужасно тяло?
Сигурен съм, че извън него ще бъде по-чисто.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - 4udovi6teto написа: "М...
21.01.2015 05:27
sidhaarta написа:
4udovi6teto написа:
"Малко живях. Наистина, защо ми е това ужасно тяло?
Сигурен съм, че извън него ще бъде по-чисто.
Чу."
Тцъ... удвърждавам не приемайте нещата така. Видно е, пред вас стои - отворена врата , светиня е всяка душа, образ в светлина..
Sidhaarta


Ще помисля. Звучи утешително.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356358
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930