Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2015 07:29 - MAILER DAEMON
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4762 Коментари: 18 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... започна всичко да ми се изплъзва,
от себе си дори изчезвам аз,
и се разтварям в дрипавия въздух –
седемдесет и пет кила баласт,

чифт панталони, риза, вратовръзка,
невръзвана на възелче от век –
в гръдта ми все така сърцето блъска,
но стига ли това? – да съм човек,

без ЕГН, без име и без логин,
в кадастъра записан без адрес –
пич, който след жените белоноги
все още проявява интерес,

мъж, озверял от постната си пица,
сервирана от тъпия Нюзрум,
но пак ще черпи дребните дечица
в градинката със вафли и локум,

нима и мен животът под килима
с вълшебствата без жал ще ме смете? –
със участта ужасна! – да ме има,
а да не съм се раждал въобще.




Гласувай:
35



1. ili4e - тежка артилерия!
05.01.2015 08:11
тежка артилерия!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - тежка артилерия! Хе-хе. . . ар...
05.01.2015 08:14
ili4e написа:
тежка артилерия!

Хе-хе... артилерия! :-)))
По време на артилерийска канонада славейчетата в гората пеят най-красиво!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - Валери, май влизаш в Сатурновата дупка...
05.01.2015 09:19
Тъй бях аз цял месец преди 14-и декември лани. Стигнах до положение да завиждам на двете кучета, които пазят трамвайната спирка до нас - Рошко и Гошко. Те са кварталните любимци, знаят го това и спокойно лягат напреко на тротоара. И си нямат нищо, абсолютно нищо. Не им трябват дрешки, нито застраховки, не ги дебнат съдии-изпълнители, не се интересуват кой ще дойде на власт... А аз? Аз трябва да внимавам как изглеждам, къде стъпвам, да не съм слязъл до магазина без пукнат грош в джоба и взема, че се изложа пред продавачката, която силно ми прилича на Виктория Петрова... Трагедия, братко...
Горе главата! По-жив си от живите, щом пишеш:
"... без ЕГН, без име и без логин,
в кадастъра записан без адрес –
пич, който след жените белоноги
все още проявява интерес..."
Разкош! Денят ми се усмихна...
П и е р
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Тъй бях аз цял месец преди 14-и де...
05.01.2015 09:55
pvdaskalov написа:
Тъй бях аз цял месец преди 14-и декември лани. Стигнах до положение да завиждам на двете кучета, които пазят трамвайната спирка до нас - Рошко и Гошко. Те са кварталните любимци, знаят го това и спокойно лягат напреко на тротоара. И си нямат нищо, абсолютно нищо. Не им трябват дрешки, нито застраховки, не ги дебнат съдии-изпълнители, не се интересуват кой ще дойде на власт... А аз? Аз трябва да внимавам как изглеждам, къде стъпвам, да не съм слязъл до магазина без пукнат грош в джоба и взема, че се изложа пред продавачката, която силно ми прилича на Виктория Петрова... Трагедия, братко...
Горе главата! По-жив си от живите, щом пишеш:
"... без ЕГН, без име и без логин,
в кадастъра записан без адрес –
пич, който след жените белоноги
все още проявява интерес..."
Разкош! Денят ми се усмихна...
П и е р

Не знам дали дупката е "Сатурнова", Пиер, но аз все тъй продължавам да вярвам във всеобщото ни измъкване.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. yotovava - мъж, озверял от постната си пица, ...
05.01.2015 10:45
мъж, озверял от постната си пица,
сервирана от тъпия Нюзрум,
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - мъж, озверял от постната си пица, ...
05.01.2015 10:55
yotovava написа:
мъж, озверял от постната си пица,
сервирана от тъпия Нюзрум,

Ами тъп си е!
Туй то.
Чу
цитирай
7. favn56 - Нещо е мен такива мисли почнаха да ме ...
05.01.2015 11:49
Нещо е мен такива мисли почнаха да ме спохождат. Което не е добре.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Нещо е мен такива мисли почнаха да ме ...
05.01.2015 12:03
favn56 написа:
Нещо е мен такива мисли почнаха да ме спохождат. Което не е добре.

По-важното е, че все пак някакви мисли те "спохождат", Фавне", обратното щеше да е, меко казано, странно.
Благодаря.
Чу
цитирай
9. zemela - За много години, Капитане! Нямаше ...
05.01.2015 13:31
За много години, Капитане! Нямаше ме на линия доста време, но сега съм тук и изчетох всичко пропуснато. Благодаря за удоволствието, не мога да кажа друго!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - За много години, Капитане! Нямаше ...
05.01.2015 13:44
zemela написа:
За много години, Капитане! Нямаше ме на линия доста време, но сега съм тук и изчетох всичко пропуснато. Благодаря за удоволствието, не мога да кажа друго!

Здравей, Земела!
ЧНГ!
Бог да ти даде най-благата си светлина - за обич и добруване!
Чу
цитирай
11. slaveya66 - Защо ли ми се струва, че сте небла...
05.01.2015 15:55
Защо ли ми се струва, че сте неблагодарен към съдбата?! Вие сте богат човек и едно много симпатично "Чудовище", мисля аз. Роден талант, даващ и имащ богатството да твори. Така мисля аз!!!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Защо ли ми се струва, че сте небла...
05.01.2015 16:04
slaveya66 написа:
Защо ли ми се струва, че сте неблагодарен към съдбата?! Вие сте богат човек и едно много симпатично "Чудовище", мисля аз. Роден талант, даващ и имащ богатството да твори. Така мисля аз!!!

Съдбата беше с мен добра, Славея.
Благодарен съм за всеки миг, който ми даде - и за всичко, което предстои.
Чу
цитирай
13. sande - "... в гръдта ми все така сърцето блъска, но стига ли това? – да съм човек, ..."
05.01.2015 17:00
Стига, Поете, стига, даже хартисва. Защото не си сам.

"Ти си в един екземляр.

Чуваш ли, божия птичко.

Ти си народ.

Ти си цар.

Ти си човек.

Ти си всичко".

Както казва един наш приятел.

За празниците от Библиотеката в Пастух: Наздраве!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Стига, Поете, стига, даже харти...
05.01.2015 17:14
sande написа:
Стига, Поете, стига, даже хартисва. Защото не си сам.

"Ти се в един екземляр.

Чуваш ли, божия птичко.

Ти си народ.

Ти си цар.

Ти си човек.

Ти си всичко".

Както казва един наш приятел.

За празниците от Библиотеката в Пастух: Наздраве!

Бре, Санде, ти цяла поема ми съчини! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
15. nedovolen - 1
05.01.2015 20:39
4udovi6te, ЧНГ и прочее! Не те знам, но защо и ли ми трябва. По-важно е - че си от добрите!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - 4udovi6te, ЧНГ и прочее! Не те знам, ...
05.01.2015 20:51
nedovolen написа:
4udovi6te, ЧНГ и прочее! Не те знам, но защо и ли ми трябва. По-важно е - че си от добрите!
Чу

Наистина, не ти и трябва, момче.
ЧНГ - и прочее и за теб! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
17. анонимен - Ще излезеш от дупката, Кептън, к...
05.01.2015 22:55
Ще излезеш от дупката, Кептън, както се казва - две смърти няма, без една не може. Това е. Живеем го тоя живот. От него никой не е излязъл жив.
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Ще излезеш от дупката, Кептън, к...
06.01.2015 06:35
анонимен написа:
Ще излезеш от дупката, Кептън, както се казва - две смърти няма, без една не може. Това е. Живеем го тоя живот. От него никой не е излязъл жив.

Ще, Чоски. Ще. Всички ще излезем от дупката, само дето не знам кога.
Чу
цитирай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357073
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930