Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2012 06:45 - ЗАВРЪЩАНЕ ПРИ ЖЕНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2164 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Някой ден от световния календар аз ще дойда при теб – и ще седна на прага,

ще ти нося цветя, шише вино, чифт чорапи в задния джоб и световните ветрове,

и на припека с джобната ножка ще си дялкам трески от чепатата пътна тояга –

в мен светът – от Аляска през Бермудите – до Сибир и Сахара снове.

 

Подарявам ти степния дъжд, аламутския сняг, Титикака с камъшите дрипави,

снеговете в Гренландия, пещера Апалачи и купите сено на връх Ком,

и дано някой ден този свят е красив – както в светлите „Ю туб”-клипове,

в който аз – дребен пътник човек – не успях да издигна за теб своя дом.

 

Ех… Със теб се минават пустини от угаснали Етни, грохнали Фуджиями –

с теб се върви през зловещи кратери от комети, Тунгуски метеорити, 

с теб се сече през каньони, през бездни, през джунглите с ловните ями,

из които на колове греят слънцата забити – възкръснали – недоубити,

 

с теб се лети из Дифузни мъглявини, из Вселени – в галактики светли, 

с теб се хвърчи на момчешко хвърчило – на песен, на стих – или в сън.

Аз те изпях на екватори, паралели, на поезии в дактили, ямбове, хекзаметри –

Господи, опази ми я чиста – камертонче в трептеж – слетял ангелски звън!





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - "Камертонче в трептеж",
28.01.2012 13:20
горно Ла, възторжено! Хубав уикенд!
цитирай
2. vedrina - !!!
28.01.2012 20:31
Силна изповед превърнала се в молитва...когато един Мъж разбере, че никой друг не може да го направи щастлив, с още по-голяма сила се завръща към любимата си Жена...!!!
"Господи, опази ми я чиста – камертонче в трептеж – слетял ангелски звън!"


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356878
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930