Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 11:35 - ПИСМО ДО ЖЕНАТА С ГЛАВНО "Ж"
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 6419 Коментари: 15 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Навярно Бог така реши – може би за последен път ми отреди възможността да се хвърля с главата надолу в красивите и толкова печални, понеже са последни, мигове от отиващата си младост. Виждала ли си компютърна графика на зараждащ се в Атлантика ураган? Е, представи си сега, че аз съм там, някъде в периферията на урагана, уловил съм се за плющящата му опашка, събрал сили и дъх и душица, отново млад и силен. Не ми се случва често. Не ми се е случвало толкова често, колкото си мислиш. В живота ми никога не е имало много Жени. Дори не са колкото пръстите на едната ми ръка. Всички те бяха добри. Много добри към мен, което не означаваше към себе си, и към света.

С някои от тях се разминахме като гренландски айсберги в огромен Атлантически океан от мъка. Невероятно красиви, млади, току-що откъснали се от бялата майчина гръд, решени да прекосят света, но ледени айсберги от самотия. Други увиснаха като невъзможни котви и трябваше да режа въжетата. Всички те останаха там, в окото на циклона, където цари абсолютното спокойствие, останаха в тихото безветрие на спомените, които може би ще топлят дъртешките ми Чудовищни старини. Обичам ги. Прекланял съм се и се прекланям на всяка една от тях. Аз просто не мога да бъда друг. Жената е моята святост.

Никога не разбрах какво означава това "щастлива съм!", когато го казва погалена от мен Жена. Никога не разбрах дали погалването, или аз – или нещо друго, неподвластно на длани, устни, очи, клепки, ноздри и перлени мигли – е изригнало в това толкова чакано и точно поради това толкова ненадейно, ненавременно, нелогично, безсилно и толкова силно "Щастлива съм!". Чувал съм го няколко пъти в живота си – и сигурно точно поради тази причина ще продължавам да го търся, да го чакам, да го изпивам, да го предизвиквам – и няма да се уморя да го слушам, защото мъжете затова сме мъже – жените да бъдат щастливи край нас. Просто е, нали? Ако не стане, ако този красив възглас не взриви тишината мeжду жена и мъж, значи природата не си е свършила работата.

Тъжна, дълбока, мълчана моя водице – тайна радостчица за сърце, птича сянка на лице, черна ми кърпа в душица – сред птиците най-високата птица… всичко, което предстои, като време може да не е много, но колко е като хубост... колко е като надеждица – една шепа нежност. Стига за цял живот самотия.

Ти казваш: “… аз не съм влюбена жена, за да ми говориш за листопади, светулки, вълни, залези и пустинни плажове…” Откъде да знам, може и да е вярно. Човек никога докрай няма да разгадае какъв е кодът на женската душа. Аз ти пожелавам да бъдеш влюбена жена, толкова е красиво да си вървиш по улицата, а насреща ти да иде една хубава, влюбена жена…

Уверявам те, за малкото истински мъже, които останахме в гнусната гмеж от педерасти, няма по-прекрасна гледка от тази – срещу теб на улицата вятърът да вее светлите косици на лудо влюбена Жена. Веднага се познава, просто флуидите от душата й плуват неповторими и тя цялата свети! Без дори да подозира какъв божествен ореол сияе около влюбената й главица! И трябва да си много тъп, за да не се възхитиш на такава Жена! Защото в такъв момент Тя не е просто и само жена, в такъв момент Божията майка й шепне – дишай и върви, чедо, дишай и върви, защото, спреш ли, угасва Светлината на света…

Някъде в своите книги бях написал, че мъжът затова е мъж – да се прекланя пред хубавата Жена. И непрекъснато да й повтаря емблематичното: „Господи, колко си хубава!” И не просто да се прекланя пред която и да е хубава жена, а пред онази, неговата си Жена с главно Ж. Жената, понесла цялата слънчева разполовеност на това световно "Ж"! Жената с главно „Ж” – това вече е титла. Защото жена може да бъде всяка силиконова двукрака камила, чиито големи срамни устни изскачат извън прашките, но жена с душа на ранена светулка аз не познавам.

Това, че не си влюбена жена, не означава, че имаш право с един замах на десницата си да ми сриваш иконата. Веднъж ти бях казал, че Жената за мен е онази коленопреклонна Икона, чието сияние ме крепи и все още ме държи жив.

Само не ми казвай, че не знам колко гнусни и гадни могат да бъдат жените, не се опитвай да ме смъкваш на земята, да ме приземяваш, да престана да летя в облаците – и все такива лакърдии, с които всички жени са заредени като с лентови патрондаши и са готови във всеки един момент да изстрелят убийствените си откоси.

Защото аз помня и нося в гръдта си рани, нанесени от жени, за които някога мога и да ти разкажа, но нося и скъп спомен за Жени – самите те превърнали се в рани – огромни, незарастващи, превърнати в рани от чисто мъжката привилегия да минеш през този толкова светъл и крехък свят на жената като простак. Като бивол през светъл и сладък извор. Като тъпоидален кретеноид и впиянчен полуидиот, който дърпа вмирисаната си джиброва ракия пред телевизора, като красив, но малко чел и нискочел Мачо, който върви през света единствено с естествената подутина на панталоните си, като дървен философ с изфирясал отдавна мозък, който щрака с бутоните на дистанционното, бръщолеви гадните си безсмислици, а после ляга да спи, населил святата стая на Жената с миризмите си, просмукал дюшека с пръдните си, вонящ на пот, на мръсни чорапи, на кисела туршия, напълнил нейната толкова тревожна аура с пиянското си хърхорене, суркането на среднощните си чехли през апартамента, тютюнджийските кашлечни взривове – или с други думи – с всичко онова, което никога не ти пожелавам да преживееш.

Простотията и грубиянщината са единствените две неща, които могат да ме съсипят. Моля те, не ми отнемай правото, дадено ми от Бога, да бъда влюбен в когото си искам и на каквато и да е цена, и не ми зачерквай също Божията привилегия да се превърнал в Мисъл. В една хубава, топла като есен космическа Мисъл, която лети – от Варна към Тасман, от гейзерите в Исландия до ЮАР, през остров Сао Томе към Титикака, Замбези или Бусманци – и се връща, за да ми донесе радостта отново да бъда Твой.




Гласувай:
26



1. miaa - Чудак си, от тези, които носят емоционалният заряд на своята Вселена!
25.01.2012 21:22
Събрала в себе си най- хубавото и значимото, за да бъдат изпята в нежни, понякога в по- ярки и тежки слова .. Оценени по достойнство.
Няма идеални хора, но има "грешници", които виждат добре ,гледат напред , живеят и балансират между реалното и мечтите, знаят цената на успеха.Знаят да губят , ако е необходимо.
Познават жената!Такава каквато Е.. И създават най-значимите си творби! Благодаря зА искреността:)))Приятна вечер! Твоята Жена е щастливка!
цитирай
2. анонимен - Сигурно
25.01.2012 21:22
е много щастлива, след като е прочела това...
А малко жени получават подобни неща....
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Сила и чувство! Или чувствена ...
25.01.2012 21:45
eliona написа:
Сила и чувство!
Или чувствена мощ!

Благодаря.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Събрала в себе си най- хубавото и ...
25.01.2012 21:45
miaa написа:
Събрала в себе си най- хубавото и значимото, за да бъдат изпята в нежни, понякога в по- ярки и тежки слова .. Оценени по достойнство.
Няма идеални хора, но има "грешници", които виждат добре ,гледат напред , живеят и балансират между реалното и мечтите, знаят цената на успеха.Знаят да губят , ако е необходимо.
Познават жената!Такава каквато Е.. И създават най-значимите си творби! Благодаря зА искреността:)))Приятна вечер! Твоята Жена е щастливка!

Благодаря.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - е много щастлива, след като е про...
25.01.2012 21:46
angpiskova написа:
е много щастлива, след като е прочела това...
А малко жени получават подобни неща....

Ще я питам, като я видя, Ангелина.
Благодаря.
Чу
цитирай
6. mimayordanova - Пфууууууууууууууууууууууууууууууууу
25.01.2012 21:57
Чувал съм го няколко пъти в живота си – и сигурно точно поради тази причина ще продължавам да го търся, да го чакам, да го изпивам, да го предизвиквам – и няма да се уморя да го слушам, защото мъжете затова сме мъже – жените да бъдат щастливи край нас. Просто е, нали? Ако не стане, ако този красив възглас не взриви тишината мeжду жена и мъж, значи природата не си е свършила работата.

цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Чувал съм го няколко пъти в живота си ...
25.01.2012 22:00
mimayordanova написа:
Чувал съм го няколко пъти в живота си – и сигурно точно поради тази причина ще продължавам да го търся, да го чакам, да го изпивам, да го предизвиквам – и няма да се уморя да го слушам, защото мъжете затова сме мъже – жените да бъдат щастливи край нас. Просто е, нали? Ако не стане, ако този красив възглас не взриви тишината мeжду жена и мъж, значи природата не си е свършила работата.


Дълбока въздишка, Мима?
Чу
цитирай
8. mimayordanova - Мммммммммм. . . пак онемях! Бях се ...
25.01.2012 22:05
Мммммммммм... пак онемях! Бях се заклела да не те чета. Защото ме объркваш. Прочетох те. И всичко си дойде на мястото.
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Мммммммммм. . . пак онемях! Бях се ...
25.01.2012 22:07
mimayordanova написа:
Мммммммммм... пак онемях! Бях се заклела да не те чета. Защото ме объркваш. Прочетох те. И всичко си дойде на мястото.

Прекрасно е да знам, че ме чете Приятелница като теб.
Благодаря.
Чу
цитирай
10. bovari - "...една шепа нежност"
26.01.2012 00:24
"Стига за цял живот самотия."
...
жената с душа на ранена светулка....
....от Бусманци
/или близкия ареал:)))













цитирай
11. deleted-4udovi6teto - "Стига за цял живот самотия. ...
26.01.2012 05:03
bovari написа:
"Стига за цял живот самотия."
...
жената с душа на ранена светулка....
....от Бусманци
/или близкия ареал:)))
Че кво му е на Бусманци?
Раят на Земята! :-))))))))))))))))
Чу














цитирай
12. dermendjieva - Направо ме зашемети. Не бях чувала ...
27.01.2012 17:25
Направо ме зашемети.Не бях чувала такава мъжка изповед.Лошото на нещата е ,че ги ценим.когато ги изгубим,а и сивото ежедневие ги поглъща тотално.Страшно ми допада натурализма ти граничещ с ценизим и все пак докосващ най-тънката струна от отдавна потъналата в блатото на простащината ми душа.Научихме се да пропускаме тези мигове покрай нас,ако не за друго ,то за собствена защита.И все пак БЛАГОДАРЯ!
цитирай
13. meduna - Завиждам на Жената, която те про...
27.01.2012 19:43
Завиждам на Жената, която те провокира да напишеш това. Благодаря ти, че ми припомни, че има мъже... В моята класация на мечти, Мъжа е някъде до Дядо Коледа... просто се надявам да го има и да се появява понякога - може и в съня ми.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Направо ме зашемети. Не бях чувала ...
28.01.2012 07:44
dermendjieva написа:
Направо ме зашемети.Не бях чувала такава мъжка изповед.Лошото на нещата е ,че ги ценим.когато ги изгубим,а и сивото ежедневие ги поглъща тотално.Страшно ми допада натурализма ти граничещ с ценизим и все пак докосващ най-тънката струна от отдавна потъналата в блатото на простащината ми душа.Научихме се да пропускаме тези мигове покрай нас,ако не за друго ,то за собствена защита.И все пак БЛАГОДАРЯ!

И аз Ви благодаря за прочита, госпожо Дерменджиева!
И за добрите думи - също.
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Завиждам на Жената, която те про...
28.01.2012 07:46
meduna написа:
Завиждам на Жената, която те провокира да напишеш това. Благодаря ти, че ми припомни, че има мъже... В моята класация на мечти, Мъжа е някъде до Дядо Коледа... просто се надявам да го има и да се появява понякога - може и в съня ми.

Има го, и ще дойде непременно, Медуна, вярвай!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9361015
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930