Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2011 16:04 - НЕИЗБЕЖНИТЕ ПТИЧИ ЯТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2254 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Полегнах с момиче на чисти тревици в роси

и рекох: – Момиче, ти щеш ли веднъж ме погали?

А то ми отвърна: – Да беше момче, но не си!

Засмя се и хукна – и сякаш тревите подпали.
 

Ако бях ти момче, да ти ръся полета със злато.

В мен гори, прегорява стърнище – избродена степ.

Аз пропуснах със теб да живея във своето лято.

Позволи ми да вляза във златната есен със теб.

 

А когато един ден потъна в зловещите преспи

и в безмълвния сняг хлътнат моите топли следи,

ще ли помниш момчето, което ти пееше песни? –

то все тъй ще те гледа – от далечните свои звезди.

 

Ще си идеш и ти с неизбежните птичи ята.

И дали ще те върна? Със песен? Вик? Стих? И молитва?

И ще гледам как дълго над мене – мъжът в пепелта –

се издига душата ми – птица към Рая – политва…





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Почти няма
27.12.2011 16:09
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - твое стихотворение, което да не ...
27.12.2011 16:11
angpiskova написа:
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.

Простакът, Ангелина, колкото и да чете поезия, ще си бъде простак до края на дните си, не мислиш ли?
Чу
цитирай
3. анонимен - твое стихотворение, което да не ...
27.12.2011 16:21
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.

Простакът, Ангелина, колкото и да чете поезия, ще си бъде простак до края на дните си, не мислиш ли?
Чу


Доколкото познавам този типаж и проявленията на същината му, трябва да се съглася с теб. За съжаление.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - твое стихотворение, което да не ...
27.12.2011 16:23
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.

Простакът, Ангелина, колкото и да чете поезия, ще си бъде простак до края на дните си, не мислиш ли?
Чу


Доколкото познавам този типаж и проявленията на същината му, трябва да се съглася с теб. За съжаление.

Не може да бъде! :-))))))))))))))))))))))))))))
Вечната опозиционерка в БЛОГ БГ Ангелина Пискова е съгласна с мен?
Ехааааааааааа!!! Ще черпя!
Чу
цитирай
5. ili4e - !
27.12.2011 16:43
Браво!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Браво! Благодаря. Чу
27.12.2011 16:46
ili4e написа:
Браво!

Благодаря.
Чу
цитирай
7. анонимен - твое стихотворение, което да не ...
27.12.2011 22:06
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.

Простакът, Ангелина, колкото и да чете поезия, ще си бъде простак до края на дните си, не мислиш ли?
Чу


Доколкото познавам този типаж и проявленията на същината му, трябва да се съглася с теб. За съжаление.

Не може да бъде! :-))))))))))))))))))))))))))))
Вечната опозиционерка в БЛОГ БГ Ангелина Пискова е съгласна с мен?
Ехааааааааааа!!! Ще черпя!
Чу


Айде де! Откога чакам този миг.... Ама пак в София, щото през лятото няма да дойда във Варна, да знайш! Откакто видях Гърция, реших, че там ще летувам:)
Така че насам, че нещо си написал, пък нали знаеш, че написаното остава:)
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - твое стихотворение, което да не ...
27.12.2011 22:16
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
твое стихотворение, което да не харесам.
Надявам се повечето тук да те четат /а и не само те/. И друг път съм казвала, че най-сигурната битка срещу днешното опростачване е силната поезия.

Простакът, Ангелина, колкото и да чете поезия, ще си бъде простак до края на дните си, не мислиш ли?
Чу


Доколкото познавам този типаж и проявленията на същината му, трябва да се съглася с теб. За съжаление.

Не може да бъде! :-))))))))))))))))))))))))))))
Вечната опозиционерка в БЛОГ БГ Ангелина Пискова е съгласна с мен?
Ехааааааааааа!!! Ще черпя!
Чу


Айде де! Откога чакам този миг.... Ама пак в София, щото през лятото няма да дойда във Варна, да знайш! Откакто видях Гърция, реших, че там ще летувам:)
Така че насам, че нещо си написал, пък нали знаеш, че написаното остава:)

Да се надяваме, Ангелина.
Остава.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358007
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930