Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 10:14 - МОМИЧЕТО НА МОЯ СЕТЕН ХЪЛМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4766 Коментари: 14 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Ще те изгубя някой ден.

Наистина ще те изгубя –

авлига над полята с лен,

светулка в паднала коруба,

сърна в безименна гора

и треволяче по потока,

изгубя ли те, ще умра –

пешак без път и без посока.

Бъди ми сън, бъди ми сняг

по тихите елхови клони,      

глухарче в шеметния бяг

на вятър, който листи рони,

бъди ми цвете из треви

с безсмъртни имена на хълма.

Към теб душата ми върви

и проста радост в мен покълва –

когато и над мен смрачи

и свършат дните ми броени,

да чезна в твоите очи –

две непостигнати вселени.





Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Много тъжно звучи!
31.10.2011 10:40
Този стих прилича на обречен стон, на невъзможност.
Дано в реала чезнеш в тези приказни очи - вселени!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Този стих прилича на обречен стон, ...
31.10.2011 10:42
zabavnata написа:
Този стих прилича на обречен стон, на невъзможност.
Дано в реала чезнеш в тези приказни очи - вселени!

Чул те Бог!
Чу
цитирай
3. jabalka - Здравейте! Много се радвам на вашите стихове!
31.10.2011 10:47
"...глухарче в шеметния бяг

на вятър, който листи рони,

бъди ми цвете из треви

с безсмъртни имена на хълма.

Към теб душата ми върви..."

Много поетично и точно!
Поздрави и успех на представянето...!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - ". . . глухарче в шеметния б...
31.10.2011 10:52
jabalka написа:
"...глухарче в шеметния бяг

на вятър, който листи рони,

бъди ми цвете из треви

с безсмъртни имена на хълма.

Към теб душата ми върви..."

Много поетично и точно!
Поздрави и успех на представянето...!

Благодаря, чедо!
Чу
цитирай
5. drd - :)
31.10.2011 11:15
Навярно някъде ще те намеря
ще те срещна някъде на път
ръце към тебе ще разперя
и ти ще си за мен "светът"...
"Светът за,който дълго съм мечтала
и чакала съм съм сякаш векове...
"Светът за,който дълго съм вървяла
обрулена от много ветрове...
но оцеляла в бурите житейски
запазила в сърцето топлина
за да мога ако някога те срещна
за ТЕБ да я превърна в СВЕТЛИНА!
:))))))))))))
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Навярно някъде ще те намеря ще те ...
31.10.2011 11:41
drd написа:
Навярно някъде ще те намеря
ще те срещна някъде на път
ръце към тебе ще разперя
и ти ще си за мен "светът"...
"Светът за,който дълго съм мечтала
и чакала съм съм сякаш векове...
"Светът за,който дълго съм вървяла
обрулена от много ветрове...
но оцеляла в бурите житейски
запазила в сърцето топлина
за да мога ако някога те срещна
за ТЕБ да я превърна в СВЕТЛИНА!
:))))))))))))

Благодаря за красивото стихче!
Чу
цитирай
7. drd - :)
31.10.2011 12:19
4udovi6teto написа:
[Благодаря за красивото стихче!
Чу

И аз БЛАГДАРЯ,че с поезията си "разгаряш" въглените в душата ми, което от своя страна ме кара да се замисля да "живея" ли?...да "чакам" ли?..."опъшкулила" съм се и като че ли не мога да се излюпя...или не искам...или така ми е удобно...или...ту би о но ту би...:)))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - И аз БЛАГДАРЯ, че с поезията си ...
31.10.2011 13:16
drd написа:
4udovi6teto написа:
[Благодаря за красивото стихче!
Чу

И аз БЛАГДАРЯ,че с поезията си "разгаряш" въглените в душата ми, което от своя страна ме кара да се замисля да "живея" ли?...да "чакам" ли?..."опъшкулила" съм се и като че ли не мога да се излюпя...или не искам...или така ми е удобно...или...ту би о но ту би...:)))))


Благодаря за откровенито, ще ми се да ти кажа финалната фраза на романа на Александър Дюма "Граф Монте Кристо" - "чакай и се надявай".
цитирай
9. georgibogdanow - Валери,
31.10.2011 14:56
не съм чел повечето ти стихове, но много харесвам онези, които съм чел - едни повече, други по-малко. Някои са наистина чудесни! Открих те преди време, слушайки песни на Асен Масларски, с които имате блестящи проекти от миналото - родили са се прекрасни песни.

Четейки стихчето по-горе си помислих за едно друго твое, което се казваше "Девойките, с които бях момче" и което аз много харесвам, въпреки, че не знам да има мелодия към него. Реших да го припомня тук, понеже качествените неща си струва да бъдат споменавани по-често.

Не сме познати, но надявам се не ме упрекваш за "ти" формата в обръщението ми към теб, възприета като цяло из форумните и блог комуникации.

Поздрави!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - не съм чел повечето ти стихове, но ...
31.10.2011 15:48
georgibogdanow написа:
не съм чел повечето ти стихове, но много харесвам онези, които съм чел - едни повече, други по-малко. Някои са наистина чудесни! Открих те преди време, слушайки песни на Асен Масларски, с които имате блестящи проекти от миналото - родили са се прекрасни песни.

Четейки стихчето по-горе си помислих за едно друго твое, което се казваше "Девойките, с които бях момче" и което аз много харесвам, въпреки, че не знам да има мелодия към него. Реших да го припомня тук, понеже качествените неща си струва да бъдат споменавани по-често.

Не сме познати, но надявам се не ме упрекваш за "ти" формата в обръщението ми към теб, възприета като цяло из форумните и блог комуникации.

Поздрави!


Благодаря, Георги! В съзнанието на всеки мъж остава поне една девойка, с която е бил момче. Пази своето момиче!
Чу
цитирай
11. selena1 - Перфектно!
31.10.2011 18:32
Поздравления, Чу!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Поздравления, Чу! Благодаря, ...
31.10.2011 18:34
selena1 написа:
Поздравления, Чу!

Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
13. анонимен - Благодаря за прочита...чудесно е..
05.11.2011 20:17
Към теб душата ми върви

и проста радост в мен покълва –

когато и над мен смрачи

и свършат дните ми броени,

да чезна в твоите очи –

две непостигнати вселени.

Творбата по-скоро ми звучи като една съкровена изповед-молба към любимото момиче за сбъдване на несбъднатото,една простичка ,но толкова истинска молба за обич, че чак сърцето потреперва от този вик на влюбения...а колко е хубаво това...
цитирай
14. teogea - Към теб душата ми върви и проста ...
05.11.2011 21:12
анонимен написа:
Към теб душата ми върви

и проста радост в мен покълва –

когато и над мен смрачи

и свършат дните ми броени,

да чезна в твоите очи –

две непостигнати вселени.

Творбата по-скоро ми звучи като една съкровена изповед-молба към любимото момиче за сбъдване на несбъднатото,една простичка ,но толкова истинска молба за обич, че чак сърцето потреперва от този вик на влюбения...а колко е хубаво това...


teogea
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9355220
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930