Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 20:11 - ЕНЕРГИИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 12307 Коментари: 47 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз целият съм вик. Кълбо от нерви.
Бук – сцепен от светкавици на две.
Изпращам положителни енергии
към времена. Пространства. Светове.

И няма. Няма кой да ми отвърне.
И сам си пиша лудите писма –
ужасно крив, над листа си опърлен
стоварвам тежко ехо след гърма.

Безпаметен заключеник в затвори –
аз пиша глупости. Или почти.
Букварчето ми кой ли ще отвори?
Безсъниците кой ще ми плати?

А как го помня – сякаш беше вчера –
слетя над мене ангел – призрак лек.
Той освети лицето ми с фенера
и ме прегърна като жив човек.

Като пчеличка, кацнала на цвете,
лъч светлина в креват на юродив,
той цяла нощ от книгата ми чете.
дори си подчертаваше с молив.

Разкърти вкоравената ми зима.
В лехите ръсна семе за цветя.
Пишете, ако някъде ви има,
дали над вас бял ангел прелетя?

Той, ангелът ми, е кълбо от нерви.
От нерви – кълбовидни повесма.
И цял живот в пространствата безмерни
той ви разнася моите писма.




Гласувай:
74



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - получаваме
21.02.2011 20:50
и четем писмата ти, Валери,
а ти пиши, инак ще избухнеш от това кълбо.
Поздрав
Валя
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - и четем писмата ти, Валери, а ти п...
21.02.2011 20:57
yotovava написа:
и четем писмата ти, Валери,
а ти пиши, инак ще избухнеш от това кълбо.
Поздрав
Валя

Ще, Валя, ще.
Нямам друг избор.
Чу
цитирай
3. анонимен - yotovava ,
21.02.2011 21:26
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Понеже не съм Ви пощенско гълъбче.
21.02.2011 21:41
анонимен написа:
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?

Понеже не съм Ви пощенско гълъбче на повикване, се чудя Вие защо не зададете лично въпроса си към нея, а намирате за необходимо да минавате оттук? И, след като Валентина Йотова ви кефи, защо не съберете смелост и да я попитате лично в нейния блог?
Чу

цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Яхнал бриза морскосин, ангел - п...
21.02.2011 21:42
teller1 написа:
Яхнал бриза морскосин,
ангел - пощальон ме буди -
носи ми писмата луди
от заключеник един...)))))))

Наздраве, Поете, с чаша мерло!!
Спокойна вечер.

Наздраве, teller1!
Чу
цитирай
6. анонимен - Изобщо не ме кефи Йотовата. Напротив, твърде отблъскваща е като жена и като Ваша дежурна подпирачка-квачка :(
21.02.2011 21:47
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?

Понеже не съм Ви пощенско гълъбче на повикване, се чудя Вие защо не зададете лично въпроса си към нея, а намирате за необходимо да минавате оттук? И, след като Валентина Йотова ви кефи, защо не съберете смелост и да я попитате лично в нейния блог?
Чу


цитирай
7. анонимен - Ревност, ревност, ревност....
21.02.2011 21:58
анонимен написа:
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?


:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. smile999 - Четеме, четемеее...;-)))
21.02.2011 22:00
Туй ангелче е палаво, скокливо-
от палмата ви маха със криле.
Усмихва се на всеки приветливо,
букварчета обича да чете.
цитирай
9. galenav - Винаги съм чакала тези твои поетични писма!
21.02.2011 22:05

А Букварчето ти наистина ще го чета и ще го подчертавам с молива.
Благодаря за словото!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - как успяваш винаги да си първа с к...
21.02.2011 22:06
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?

Понеже не съм Ви пощенско гълъбче на повикване, се чудя Вие защо не зададете лично въпроса си към нея, а намирате за необходимо да минавате оттук? И, след като Валентина Йотова ви кефи, защо не съберете смелост и да я попитате лично в нейния блог?
Чу



Вай, вай, вай, завалла... Откъде, Вие, уважаеми Красавецо, сте тъй сигурен, че Валентина Йотова е отблъскваща жена, че да я описвате такава? Сигурно сте се опитали да й се пуснете във вихрена свалка, ама тя ви е отрязала като краставичка - и се изхождате на всяко кьоше в БЛОГ БГ и жънете съчувствие за погазеното Ви мъжко достойнство? Хайде, преди да съм Ви натирил у лево, да Ви дам един безплатен съвет - грохналото самочувствие и спаруженото инструментче при мъжете се лекува, но не с целодневно анонимно топлене на яйцата пред компютъра, а с добра приказка в специализирани заведения, какъвто моят блог не е.
Тъй като преминахте границите на добрия тон, това ще бъде последният Ви коментар.
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - как успяваш винаги да си първа с к...
21.02.2011 22:11
анонимен написа:
анонимен написа:
как успяваш винаги да си първа с коментар тук???
знаеш ли наизуст поне един стих на твоя идол?


:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Не знам дали е ревност, но, че е простотия, съм сигурен.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Туй ангелче е палаво, скокливо-...
21.02.2011 22:13
smile999 написа:
Туй ангелче е палаво, скокливо-
от палмата ви маха със криле.
Усмихва се на всеки приветливо,
букварчета обича да чете.


Хе-хе... Маймунче! Що не краднеш утре три банана, че да дойдеш на Южния плаж под Варна - и да си ги белим на припече? :-))))))))))
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - А Букварчето ти наистина ще го ...
21.02.2011 22:14
galenav написа:

А Букварчето ти наистина ще го чета и ще го подчертавам с молива.
Благодаря за словото!

Имаш го, Галена, в най-скоро време ще бъде твое!
Благодаря.
Чу
цитирай
14. petgen - И няма. Няма кой да ми отвърне. И сам ...
21.02.2011 23:33
И няма. Няма кой да ми отвърне.
И сам си пиша лудите писма -
Боже, пощите ли са преустановили работа?:) Стачкуват ли пощальоните или поетът си е загубил ключа от пощенската кутия...:) Или си е забравил паролата...че не получава отговори на писмата си???:) А уж ги пращаме с обратна разписка...Вятърът, вятърът със зимните си номера...
Разплитай кълбото, ангелче, и разнасяй, разнасяй най-светлите енергии, светът е слаб и немощен, светът има нужда от писмата ти:)))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - И няма. Няма кой да ми отвърне. И сам ...
21.02.2011 23:37
petgen написа:
И няма. Няма кой да ми отвърне.
И сам си пиша лудите писма -
Боже, пощите ли са преустановили работа?:) Стачкуват ли пощальоните или поетът си е загубил ключа от пощенската кутия...:) Или си е забравил паролата...че не получава отговори на писамата си???:) А уж ги пращаме с обратна разписка...Вятърът, вятърът със зимните си номера...
Разплитай кълбото, ангелче, и разнасяй, разнасяй най-светлите енергии, светът е слаб и немощен, светът има нужда от писмата ти:)))

Все пак е студена зимна нощ, Генке, нека бъдем милостиви към горките служителки...
Много ти благодаря, че прочете!
Чу
цитирай
16. анонимен - @--;--
22.02.2011 00:14
Валери... неподражаем стил, невероятна поезия.
Много хубаво пишеш...

Меги
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Валери. . . неподражаем стил, не...
22.02.2011 08:01
анонимен написа:
Валери... неподражаем стил, невероятна поезия.
Много хубаво пишеш...

Меги

Благодаря, Меги.
Чу
цитирай
18. анонимен - Казват, че
22.02.2011 08:18
дарбата е по-скоро бич божий, отколкото благословия....
Поздрави, поете!
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - дарбата е по-скоро бич божий, от...
22.02.2011 08:24
angpiskova написа:
дарбата е по-скоро бич божий, отколкото благословия....
Поздрави, поете!

Ами да! Ще добавя само, че на чужд гръб и сто бича са малко! :-))))))))))
Добро утро, Ангелина!
Чу
цитирай
20. анонимен - Пиши си , Поете, талантливите стихове, ние в Пастух сме решили да те направим почетен гражданин на селото!
22.02.2011 08:25
И няма. Няма кой да ми отвърне.
И сам си пиша лудите писма –
ужасно крив, над листа си опърлен
стоварвам тежко ехо след гърма.

А кучетата да си лаят.
Те друга работа си немат.

А керванът на поезията си върви.
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - И няма. Няма кой да ми отвърне. И сам ...
22.02.2011 08:29
анонимен написа:
И няма. Няма кой да ми отвърне.
И сам си пиша лудите писма –
ужасно крив, над листа си опърлен
стоварвам тежко ехо след гърма.

А кучетата да си лаят.
Те друга работа си немат.

А керванът на поезията си върви.

Почетен гражданин на село Пастух, това вече е титла, Санде!
Благодаря.
Чу
цитирай
22. zefpet - Значи на ангелче трябва да благо...
22.02.2011 11:44
Значи на ангелче трябва да благодарим, че достигат писмата ти до нас? И дяволче да е, пак не ми пука. Важното е, че има как да те чета!!! А тази творба ще я прочета още ... не зная колко пъти още днес!
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - Значи на ангелче трябва да благо...
22.02.2011 11:48
zefpet написа:
Значи на ангелче трябва да благодарим, че достигат писмата ти до нас? И дяволче да е, пак не ми пука. Важното е, че има как да те чета!!! А тази творба ще я прочета още ... не зная колко пъти още днес!

Благодаря, Илко!
Чу
цитирай
24. анонимен - Живот - Магия
22.02.2011 11:49
Аз целият съм вик. Кълбо от нерви.
Бук – сцепен от светкавици на две.
Изпращам положителни енергии
към времена. Пространства. Светове - АМИ ТОВА Е ВСИЧКО !

Какво повече , като път , като смисъл на житейско пребиваване , като съществуване въобще ..........
А за ангелите .............. те просто са усмивката , нежността , любовта във всеки наш светъл миг !!! ТРЯБВА ДА УЛАВЯМЕ МИГОВЕТЕ , ЗА ДА УСЕТИМ МАГИЯТА ЖИВОТ ................. ПОЖЕЛАВАМ ОЩЕ МНОГО НЕЖНИ ВДЪХНОВЕНИЯ !!!!!!
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Аз целият съм вик. Кълбо от нерви. ...
22.02.2011 11:50
анонимен написа:
Аз целият съм вик. Кълбо от нерви.
Бук – сцепен от светкавици на две.
Изпращам положителни енергии
към времена. Пространства. Светове - АМИ ТОВА Е ВСИЧКО !

Какво повече , като път , като смисъл на житейско пребиваване , като съществуване въобще ..........
А за ангелите .............. те просто са усмивката , нежността , любовта във всеки наш светъл миг !!! ТРЯБВА ДА УЛАВЯМЕ МИГОВЕТЕ , ЗА ДА УСЕТИМ МАГИЯТА ЖИВОТ ................. ПОЖЕЛАВАМ ОЩЕ МНОГО НЕЖНИ ВДЪХНОВЕНИЯ !!!!!!

Благодаря.
Чул те Бог!
До нови стихове!
Чу
цитирай
26. div - Пиши,Чу,Пиши!Поздрав!
22.02.2011 12:31
"Словото е код, разбираш го, ако духа ти е на честотата му-тогава го
усещаш и то ти говори.Ако не си на честотата му за теб то е
шум-нищо повече. "
цитирай
27. zefpet - И аз си подчертавам като те чета, ама ...
22.02.2011 12:34
И аз си подчертавам като те чета, ама трябва да подчертавам всяка дума... А тези твои думи така се забиват в съзнанието ми!
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - "Словото е код, разбираш го, ...
22.02.2011 12:34
div написа:
"Словото е код, разбираш го, ако духа ти е на честотата му-тогава го
усещаш и то ти говори.Ако не си на честотата му за теб то е
шум-нищо повече. "

Хубава мисъл. Със стойност на афоризъм!
Благодаря, div!
Чу
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - И аз си подчертавам като те чета, ама ...
22.02.2011 12:36
zefpet написа:
И аз си подчертавам като те чета, ама трябва да подчертавам всяка дума... А тези твои думи така се забиват в съзнанието ми!

Благодаря, Илко.
Чу
цитирай
30. sofiya - ПОЕТЕ, ПОЕТЕ, ПРЕКРАСЕН СИ! - Безпаметен заключеник в затвори...
22.02.2011 15:11
..."Разкърти вкоравената ми зима.
В лехите ръсна семе за цветя...." - вдъхновено и красиво слово за поетите и за истинската поезия, която пишеш. Поздравления!
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - . . . "Разкърти вкоравената ми ...
22.02.2011 15:17
sofiya написа:
..."Разкърти вкоравената ми зима.
В лехите ръсна семе за цветя...." - вдъхновено и красиво слово за поетите и за истинската поезия, която пишеш. Поздравления!

Благодаря, София!
Хубав ден - и до нови стихове!
Чу
цитирай
32. urilozev - Безбрежни са терзанията на поета. ...
22.02.2011 16:46
Безбрежни са терзанията на поета.Тъй го виждам аз.Вселенски са и твоите въпроси, замислих се за тях и аз.Твоят ангел, може би ще срещне други и като се всички съберат, дай боже- може и да ни спасят.Адмирации.
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - Безбрежни са терзанията на поета. ...
22.02.2011 16:55
urilozev написа:
Безбрежни са терзанията на поета.Тъй го виждам аз.Вселенски са и твоите въпроси, замислих се за тях и аз.Твоят ангел, може би ще срещне други и като се всички съберат, дай боже- може и да ни спасят.Адмирации.

Чул те Бог, Юри!
Благодаря за добрите очи, с които ме четеш!
Чу
цитирай
34. annyto - Аз не се смятам за поетеса, Чу,
22.02.2011 17:27
само се забавлявам, но в твоите стихове откивам нещо много хубаво. Имат си физиономия и ми е приятно да ги чета. Радвам се от тях. Този е много красив.Ани
цитирай
35. deleted-4udovi6teto - само се забавлявам, но в твоите с...
22.02.2011 17:29
annyto написа:
само се забавлявам, но в твоите стихове откивам нещо много хубаво. Имат си физиономия и ми е приятно да ги чета. Радвам се от тях. Този е много красив.Ани

Здравей, Ани!
Пак ела, чедо!
Радвам се, че прочете.
Чу
цитирай
36. анонимен - И няма. Няма кой да ми отвърне. И сам си пиша лудите писма – ужасно крив, над листа си опърлен стоварвам тежко ехо след гърма.
22.02.2011 17:33
НЕ Е ТАКА, ТЕЗИ ,КОЙТО ТЕ ЧЕТАТ, ТЕЗИ КОИТО ТЕ ХАРЕСВАТ ТЕ СА ВИНАГИ С ТЕБ . УСПЕХ.
цитирай
37. deleted-4udovi6teto - НЕ Е ТАКА, ТЕЗИ, КОЙТО ТЕ ЧЕТАТ, ТЕЗИ ...
22.02.2011 17:35
nikstan написа:
НЕ Е ТАКА, ТЕЗИ ,КОЙТО ТЕ ЧЕТАТ, ТЕЗИ КОИТО ТЕ ХАРЕСВАТ ТЕ СА ВИНАГИ С ТЕБ . УСПЕХ.

Благодаря, nikstan!
Добрите хора не свършват.
Хубава вечер!
Чу
цитирай
38. gita969 - Това което
22.02.2011 17:44
не намиране в света търсим в небесното присъствие.Ангелите ни съпътстват стига да усетим и отразим тяхното присъствие.В твоята поезия се говори за това, което е потребност и стойност у човека. А когато някой го описва така проникновенно значи го е усетил и преживял и затова в стиховете ти най въздействаща е съпричастността.Това е ценното,което намирам тук. Дерзай поете!
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - не намиране в света търсим в небе...
22.02.2011 17:46
gita969 написа:
не намиране в света търсим в небесното присъствие.Ангелите ни съпътстват стига да усетим и отразим тяхното присъствие.В твоята поезия се говори за това, което е потребност и стойност у човека. А когато някой го описва така проникновенно значи го е усетил и преживял и затова в стиховете ти най въздействаща е съпричастността.Това е ценното,което намирам тук. Дерзай поете!

Много благодаря, Гита, за човечността в думите ти!
Чу
цитирай
40. bizcocho - Аз ще ти пиша. По морето. До поиск...
22.02.2011 18:49
Аз ще ти пиша.
По морето.
До поискване.
Един делфин ще свири с вятъра край мен.
И рачета ще сричат думи слисано
и ще ревнува пясъкът най-водния ми ден.
Ти ще дочуеш.
Раковините.
От дъното.
Пристанището ще бучи със странен шум
и пръски ще се стрелкат към небето,
откъснати от морския си сън.
Аз ще ти пиша.
Ти ще го получиш.
Нак-краткото, най-синьото писмо.
цитирай
41. bizcocho - :) За втори път твоя творба ме пре...
22.02.2011 18:52
:) За втори път твоя творба ме предизвиква :) Всъщност за първия път не съм ти казала:) Трябва да изровя стихчето, та поне да ти го покажа :)
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - Аз ще ти пиша. По морето. До поиск...
22.02.2011 19:05
bizcocho написа:
Аз ще ти пиша.
По морето.
До поискване.
Един делфин ще свири с вятъра край мен.
И рачета ще сричат думи слисано
и ще ревнува пясъкът най-водния ми ден.
Ти ще дочуеш.
Раковините.
От дъното.
Пристанището ще бучи със странен шум
и пръски ще се стрелкат към небето,
откъснати от морския си сън.
Аз ще ти пиша.
Ти ще го получиш.
Нак-краткото, най-синьото писмо.

Прекрасен стиховищен подарък, Женя!
Благодаря ти за него!
Чу
цитирай
43. deleted-4udovi6teto - :) За втори път твоя творба ме пре...
22.02.2011 19:06
bizcocho написа:
:) За втори път твоя творба ме предизвиква :) Всъщност за първия път не съм ти казала:) Трябва да изровя стихчето, та поне да ти го покажа :)

Ще го чакам с нетърпение, благодаря!
Чу
цитирай
44. aqualia - Силен ти е Ангелът, Поете!
23.02.2011 09:51
Силен ти е Ангелът, Поете!
цитирай
45. deleted-4udovi6teto - Силен ти е Ангелът, Поете! И то - ...
23.02.2011 15:34
aqualia написа:
Силен ти е Ангелът, Поете!

И то - чудовищно.
Благодаря.
Чу
цитирай
46. vedrina - !!!
23.02.2011 15:42
Много, много ми хареса и аз се виждам така...даже си подчертавам с молив...когато искам да запомня нещо...!!!
"Като пчеличка, кацнала на цвете,
лъч светлина в креват на юродив,
той цяла нощ от книгата ми чете.
дори си подчертаваше с молив."

цитирай
47. deleted-4udovi6teto - Много, много ми хареса и аз се виждам ...
23.02.2011 15:55
vedrina написа:
Много, много ми хареса и аз се виждам така...даже си подчертавам с молив...аууу...!!!
"Като пчеличка, кацнала на цвете,
лъч светлина в креват на юродив,
той цяла нощ от книгата ми чете.
дори си подчертаваше с молив."


Ти не знам дали си подчертаваш, Ведрина, но злодеите си подчертават с червен молив всичко! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9368681
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930