Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 22:16 - УБИЕЦЪТ НА ПЕПЕРУДИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 14584 Коментари: 64 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Във следствения арест по дела,
които никой срещу мен не води,
не ме позна ли?
                         Старче с очила –
                         сред вълците
                         от всякакви породи.

Здравей, съдба!
Добре си ми дошла!
Уиски с лед? И две студени соди!

Дрънчи ключарят в тъмното с ключа.
– Излез! – ми вика нервен надзирател.
И тръгвам аз след него.
И мълча.
Не знам защо съм тук.
Не съм гадател.

Със честен хляб
от своята бохча
аз гладен никого не съм изпратил.

– Признай си! Казвай! Ти ли го уби? –
разпитва следователят ми строго.
Труп? Разфасован?
В четири торби?
Това дори на мен
                              ми идва много.

– Не съм убивал – казвам. – Може би…
Не съм убивал никого,
                                        ей Богу!

– Ти мене за какъв ме вземаш, бе?
Защо се правиш на голям отворко?
Я марш оттук!
… и синьото небе
аз гледам пак
с юмрук срещу прозорчето.

А бай Хасан
кади като кюмбе.
И кашля лошо младият затворник.

Убил ли съм? Или не съм убил?
Това е то въпросът… До полуда.
Убивах.
Да.
С иглата. През април.
Забих игла в прекрасна пеперуда.

Видя ме Бог.
И толкова унил,
надвеси се над мен и каза: – Юда!

Защо съм тук? Наистина не знам.
Ключарю, отвори ми! Да изляза.
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
                                     за омраза.

Поетът е убиец,
който сам
душата си с парче стъкло преряза.




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Да четат!
20.02.2011 22:21
Които могат - да четат,
а зрящите - да видят!
Поздрав
Валя
цитирай
2. анонимен - А аз се крия още, чакам него косите ...
20.02.2011 22:34
А аз се крия още ,чакам него
косите ми да среше с гребен.
Да плъзне длан по мен гореща
и да ме повика там - на среща.
Когато приближа да се подушим,
породата си да открий-човешката.
Ще скоча, в прегръдка ще притихна
и като го целуна тихо ще му се усмихна.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Които могат - да четат, а зрящите - да ...
20.02.2011 22:35
yotovava написа:
Които могат - да четат,
а зрящите - да видят!
Поздрав
Валя

Благодаря, Валя!
Чу
цитирай
4. анонимен - Четеме , Йотова не сме чак толкова неграмотни
20.02.2011 22:35
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - А аз се крия още, чакам него косите ...
20.02.2011 22:37
анонимен написа:
А аз се крия още ,чакам него
косите ми да среше с гребен.
Да плъзне длан по мен гореща
и да ме повика там - на среща.
Когато приближа да се подушим,
породата си да открий-човешката.
Ще скоча, в прегръдка ще притихна
и като го целуна тихо ще му се усмихна.

Благодаря за стихчето.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с ...
20.02.2011 22:38
анонимен написа:
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!

Няма такова спрежение на глагола "чета", неграмотнико. Пише се "четем" и "чудим", а не "четемЕ" и "чудимЕ".
Личи си колко си чел.
Айде у лево!
Чу
цитирай
7. yotovava - Аз направо ви се възхищавам, че толкова много четете. Прочетете и българската граматика, крайно време е :))))))))))))))
20.02.2011 22:44
анонимен написа:
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!

цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с ...
20.02.2011 22:49
yotovava написа:
анонимен написа:
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!


Хе-хе... нека чете, Валя, то сляпото окАто прави! - без кавички, щото ги нямам на клавиатурата!! :-)))))))))))
Чу
цитирай
9. анонимен - Чу, не ти трябва граматиката за да видиш безсмислената отрова
20.02.2011 23:21
анонимен написа:
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!


А, по отношение на партиите, не съм сведущ. едно е ясно, че поета в теб живее. Радвам се, като чета нови работи от поетичното ти перо.
Другото, което респектира, е че успя да удържиш и да не се подхлъзнеш на мерзките нападки, и да продължиш да публикуваш стиховете си в Блога. Това е едно достойно поведение. Истината е, че няма общуване с хора, които не разбират от естеството на работата ти. А другата истина, е че, дори и с хората които разбират или се възхищават от работата ти пак няма разбиране, защото пътя всеки си го върви сам. Съпричастието е максимума, който може да се постигне, но избора скрепен в ежедневието от нас самите, е личен. Чудесно е също така, че стиховете ти са оперирани от суета и омраза. Лошо е, че всички имаме вече отпечатъка на 22-те години преход. Иска ми се да свърши всичко това, но знам, че дори и това е илюзия, защото масово българина не направи своят избор и не прояви сила, а прояви малодушие с надеждата да бъде помилван. Днес всички сме привели глава под размахвания чук от "титаните" на нашия век. И все пак, всички сме в ръцете на Господ!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с ...
20.02.2011 23:36
анонимен написа:
анонимен написа:
Четеме и ви се чудиме на акъла, защо с партийни платени поръчки воювате с други луди наемници в блога и не е ли време да спрете или да си продължите скандалите отвън блога, както правят хората с чувство да не тормозят и преследват друго мислещите съблогери! Май много на сериозно се взехте вие дългогодишните лайци на партийни поръчки и превърнахте това място в лудница, за където сте самите вие с тези нецивилизовани скандални циркове всеки ден! Все пак това не е партийна трибуна!


А, по отношение на партиите, не съм сведущ. едно е ясно, че поета в теб живее. Радвам се, като чета нови работи от поетичното ти перо.
Другото, което респектира, е че успя да удържиш и да не се подхлъзнеш на мерзките нападки, и да продължиш да публикуваш стиховете си в Блога. Това е едно достойно поведение. Истината е, че няма общуване с хора, които не разбират от естеството на работата ти. А другата истина, е че, дори и с хората които разбират или се възхищават от работата ти пак няма разбиране, защото пътя всеки си го върви сам. Съпричастието е максимума, който може да се постигне, но избора скрепен в ежедневието от нас самите, е личен. Чудесно е също така, че стиховете ти са оперирани от суета и омраза. Лошо е, че всички имаме вече отпечатъка на 22-те години преход. Иска ми се да свърши всичко това, но знам, че дори и това е илюзия, защото масово българина не направи своят избор и не прояви сила, а прояви малодушие с надеждата да бъде помилван. Днес всички сме привели глава под размахвания чук от "титаните" на нашия век. И все пак, всички сме в ръцете на Господ!

Благодаря за човечния ти поглед върху моя скромен литературен труд.
Чу
цитирай
11. gita969 - Нямам думи
20.02.2011 23:50
.................
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - . . . . . . . . . . . . . . . . . Всички думи са ...
20.02.2011 23:52
gita969 написа:
.................

Всички думи са казани, Гита.
Чу
цитирай
13. stir - Не знам доколко разбирам, но на и...
21.02.2011 02:20
Не знам доколко разбирам, но на интуитивно ниво усещам - не завършва така стихотворението. Нито както е завършвало преди. Отказвам да приема.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Не знам доколко разбирам, но на и...
21.02.2011 07:51
stir написа:
Не знам доколко разбирам, но на интуитивно ниво усещам - не завършва така стихотворението. Нито както е завършвало преди. Отказвам да приема.

Ох... stir, и аз отказвам да приема, че граф Л. Н. Толстой накара Ана Каренина да се хвърли под влака, но нямам друг избор, освен да го чета отново и отново.
В главата ми се въртят поне 7 възможни хепиенда на неговия знаменит роман - и още 3 зловещи, но си ги разказвам само когато съм сам. Така че - стихотворението "Убиецът на пеперуди" завършваше така - и така ще завършва. От големите Майстори на Словото съм чувал, че не е твърде ценно онова произведение, в което авторът е казал всичко, и което по някакъв начин не се дописва в душата на читателя.
Благодаря ти за прочита, stir.
Хубава нова седмица!
Чу
цитирай
15. ili4e - Поздравления, Чу! Жив и здрав бъди и ...
21.02.2011 08:11
Поздравления, Чу! Жив и здрав бъди и пиши! Светла и успешна нова седмица!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Поздравления, Чу! Жив и здрав бъди и ...
21.02.2011 08:16
ili4e написа:
Поздравления, Чу! Жив и здрав бъди и пиши! Светла и успешна нова седмица!

Добро утро, ili4e, благодаря!
Бъди!
Чу
цитирай
17. petgen - И КАК ТИ ЛИЧИ!
21.02.2011 10:05
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.

Живей, ПОЕТЕ!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Аз този свят ще го превърна в храм, ...
21.02.2011 10:42
petgen написа:
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.

Живей, ПОЕТЕ!

Напук на всичко! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
19. petgen - Аз този свят ще го превърна в храм, ...
21.02.2011 11:35
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.

Живей, ПОЕТЕ!

Напук на всичко! :-)))))))))))))
Чу

НАПУК НА ВСИЧКО!!!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Аз този свят ще го превърна в храм, ...
21.02.2011 11:41
petgen написа:
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.

Живей, ПОЕТЕ!

Напук на всичко! :-)))))))))))))
Чу

НАПУК НА ВСИЧКО!!!

Да, Генке.
Както казва братът Ламята на Разклона на Океаните - "Няма страшно, давай нататъчи, лошото е напреди!" :-)))
Чу
цитирай
21. zinka34 - Остави стъклото, да не стане беля. . ...
21.02.2011 12:23
Остави стъклото, да не стане беля..
Хвани здраво стъклописа и - ти си знаеш...!

Уви, в света така красив
животът е несправедлив...

Прегръдка, Чу!!!!!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Остави стъклото, да не стане беля. . ...
21.02.2011 12:29
zinka34 написа:
Остави стъклото, да не стане беля..
Хвани здраво стъклописа и - ти си знаеш...!

Уви, в света така красив
животът е несправедлив...

Прегръдка, Чу!!!!!

Благодаря, Зинке!
Хубава нова седмица - и поздрав от морето!
Чу
цитирай
23. hristo27 - Успешна седмица и от мен, ЧУДО! ...
21.02.2011 14:19
Успешна седмица и от мен, ЧУДО!
Продължавай така, а на който не му харесва, лявото рамо напред...
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Успешна седмица и от мен, ЧУДО! ...
21.02.2011 14:21
hristo27 написа:
Успешна седмица и от мен, ЧУДО!
Продължавай така, а на който не му харесва, лявото рамо напред...

Посоката е вярна, Христо! :-))))))))))))))
Благодаря.
Чу
цитирай
25. анонимен - Една
21.02.2011 15:54
лапа и от мен:)
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - лапа и от мен:) Благодаря, Анг...
21.02.2011 16:27
angpiskova написа:
лапа и от мен:)

Благодаря, Ангелина!
Хубава нова седмица!
Чу
цитирай
27. анонимен - Един въпрос, моля Ви.
21.02.2011 16:41
"От големите Майстори на Словото съм чувал, че не е твърде ценно онова произведение, в което авторът е казал всичко, и което по някакъв начин не се дописва в душата на читателя."

Кои са "големите Майстори на Словото", от които сте чувал каквото сте чувал?
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - "От големите Майстори на С...
21.02.2011 16:52
анонимен написа:
"От големите Майстори на Словото съм чувал, че не е твърде ценно онова произведение, в което авторът е казал всичко, и което по някакъв начин не се дописва в душата на читателя."

Кои са "големите Майстори на Словото", от които сте чувал каквото сте чувал?

Ще Ви отвърна в опцията "Лични съобщения", ако се представите.
Не тук.
Чу
цитирай
29. анонимен - !!!!!!!!!!!!!!!
21.02.2011 17:20
Стихотворението е хубаво, че няма накъде повече!
Поздравления, за което!

Чета разните коментари и си казвам: Ей, много паратики хора има. И все са разбирачи. Като са разбирачи защо са паратики обаче не разбрах. Абе, като не ви харесва не четете. Аз не харесвам Пикасо. От това той не става по-малко известен. Картините му се продават за милиони. Аз не ги гледам и светът ми не е свършил с това. Много си ми е хубав даже светът с предпочитаните от мен стари холандски майстори.
Чудовище за тебе искрени поздрави за написаното!
SW
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Стихотворението е хубаво, че няма ...
21.02.2011 17:30
анонимен написа:
Стихотворението е хубаво, че няма накъде повече!
Поздравления, за което!

Чета разните коментари и си казвам: Ей, много паратики хора има. И все са разбирачи. Като са разбирачи защо са паратики обаче не разбрах. Абе, като не ви харесва не четете. Аз не харесвам Пикасо. От това той не става по-малко известен. Картините му се продават за милиони. Аз не ги гледам и светът ми не е свършил с това. Много си ми е хубав даже светът с предпочитаните от мен стари холандски майстори.
Чудовище за тебе искрени поздрави за написаното!
SW

Благодаря, Лили.
Хубава вечер, приятелнице!
Чу
цитирай
31. vishnichka - 29. анонимен,
21.02.2011 17:50
Ами не е приятно, когато влезеш в блог.бг и от първата страница да те гледат три постинга на 1. yotovava и още два на Чудовището, както беше вчера...
Все пак това е по-общ и публичен, а не специализиран литературен сайт за група приятели, коментиращи се един друг, но статистическото функциониране на самия сайт заради основната си идея ги качва непрекъснато на корицата на блог.бг...

Нищо лично към автора на този блог, но след като прочетох убийственото му сравнение в един стих между любовта и величественото цунами, получих неприятни алюзии за човешки трагедии Тогава реших, че не ми допада и толкова... не съм го притеснявала с други коментари...

Но, по повод словеснокартинната колажна пошлост с кючека, която вися отново ден два по първа, имам мнение, споделих го в блога си, не тук, където очевидно е място за хвалебствия, а не за градивна критика, която се получи при Фрина, примерно...

За такова творчество ще ви цитирам някой друг:

"Че ти не си поет - не е беда,
не са поети твърде много хора,
бедата, драгий, идва от това,
че пишеш и печатиш без умора."

И моите поздрави са искрени и с молба, ако можете спестете ни това догодина, по същото време, но едва ли...
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Ами не е приятно, когато влезеш в ...
21.02.2011 17:59
vishnichka написа:
Ами не е приятно, когато влезеш в блог.бг и от първата страница да те гледат три постинга на 1. yotovava и още два на Чудовището, както беше вчера...
Все пак това е по общ и публичен, а не специлиазиран литературен сайт за група приятели, коментиращи се един друг...

Нищо лично към автора на този блог, но след като прочетох убийственото му сравнение в един стих между любовта и величаственото цунами, получих неприятни алюзии за човешки трагедии Тогава реших, че не ми допада и толкова... не съм го притеснявала с други коментари...

Но, по повод словеснокартинната колажна пошлост с кючека, която вися отново ден два по първа, имам мнение, споделих го в блога си, не тук, където очевидно е място за хвалебствия, а не за градивна критика, която се получи при Фрина, примерно...

За такова творчество ще ви цитирам някой друг:

"Че ти не си поет - не е беда,
не са поети твърде много хора,
бедата, драгий, идва от това,
че пишеш и печатиш без умора."

И моите поздрави са искрени и с молба, ако можете спестете ни това догодина, по същото време, но едва ли...

Не съм аз човекът, определящ критериите чий постинг да стои на първа, би трябвало да отправите запитване към администраторите на БЛОГ БГ, а не да ме упреквате.
Чу
цитирай
33. vishnichka - 32. 4udovi6teto,
21.02.2011 18:40
Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!
цитирай
34. chergligan - Болезнено верен образ на поета!
21.02.2011 18:41
Болезнено верен образ на поета!
цитирай
35. sande - Харесва ми ...
21.02.2011 18:46
Защо съм тук? Наистина не знам.
Ключарю, отвори ми! Да изляза.
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.


Ето една хубава поанта, крисива, благородна и винаги актуална, а най-много - сега!
цитирай
36. barona40 - Валери, все се намери някой да ти ръфа подметките в този блог.
21.02.2011 18:47
И не е никаква изненада. Въшлив, не - въшкав си от талант, бе човеко. Пък и с достойнството на благородника. Не знам дали Бог ти диктува или е....обратното! Бъди! Барона
цитирай
37. deleted-4udovi6teto - Към Вас нямам упрек, а молба ????...
21.02.2011 19:04
vishnichka написа:
Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!

Ах, да... молбата Ви. Забравих за нея. Но... догодина я камилата, я камиларя.
Простете ми, че се намесих в диалога Ви с Ан29.
Лека вечер!
Чу
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Болезнено верен образ на поета!...
21.02.2011 19:06
chergligan написа:
Болезнено верен образ на поета!

Изкривените представи за поет не са в този блог, Черни глигане! :-)))))))
Благодаря.
Чу
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - Защо съм тук? Наистина не знам. К...
21.02.2011 19:07
sande написа:
Защо съм тук? Наистина не знам.
Ключарю, отвори ми! Да изляза.
Аз този свят
ще го превърна в храм,
защото нямам време
за омраза.


Ето една хубава поанта, крисива, благородна и винаги актуална, а най-много - сега!

Благодаря, Санде!
Леко четене на третата книга в библиотеката тази вечер - и три девойчици да ти листят душицата, като ти сипват винцето! :-))))))))))
Чу
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - И не е никаква изненада. Въшлив, не - ...
21.02.2011 19:08
barona40 написа:
И не е никаква изненада. Въшлив, не - въшкав си от талант, бе човеко. Пък и с достойнството на благородника. Не знам дали Бог ти диктува или е....обратното! Бъди! Барона

Благодаря, Поете!
Чу
цитирай
41. анонимен - Към Вас нямам упрек, а молба ????...
21.02.2011 19:43
анонимен написа:
[quote=vishnichka]Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!


Нямам представа кой и как подрежда блоговете на 1-ва страница. Аз съм само читател. Мъчила съм се да разгадая - не успях. Това ли Ви боли? Божееее, да ви имам притесненията. Аз пък идвам точно за това - да прочета поезия от автори, които няма къде другаде да намеря. И в интерес на истината в Блог.бг има страхотно кадърни такива. Има и много интересни материали в графа история и в други разбира се. Има и откровени словоблудства на различни теми. Нито съм длъжна, нито им обръщам внимание. Те сигурно си имат своите си читатели. Живи и здрави да са! Всеки има право на мнение. Добро, лошо - каквото - такова, но доброто възпитание в общуването е задължително. Това което прочетох в коментарната опция под стихотворението "Кючек на 19 февруари", ме отврати. И мисля, че е твърде претенциозно, да не кажа обидна дума, на никому неизвестни личности, да дават оценка за поезията на Валери Станков изобщо. Знаете ли колко е смешно отстрани?
Поздрав!
SW
цитирай
42. silencemurmur - "Аз този свят ще го превърна в храм, защото нямам време за омраза."
21.02.2011 19:50
Дано!
Живееме в момента във възможностите на жасмина.
Да си подадеме ръка заради нас самите.
цитирай
43. deleted-4udovi6teto - Към Вас нямам упрек, а молба ????...
21.02.2011 19:52
анонимен написа:
анонимен написа:
[quote=vishnichka]Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!


Нямам представа кой и как подрежда блоговете на 1-ва страница. Аз съм само читател. Мъчила съм се да разгадая - не успях. Това ли Ви боли? Божееее, да ви имам притесненията. Аз пък идвам точно за това - да прочета поезия от автори, които няма къде другаде да намеря. И в интерес на истината в Блог.бг има страхотно кадърни такива. Има и много интересни материали в графа история и в други разбира се. Има и откровени словоблудства на различни теми. Нито съм длъжна, нито им обръщам внимание. Те сигурно си имат своите си читатели. Живи и здрави да са! Всеки има право на мнение. Добро, лошо - каквото - такова, но доброто възпитание в общуването е задължително. Това което прочетох в коментарната опция под стихотворението "Кючек на 19 февруари", ме отврати. И мисля, че е твърде претенциозно, да не кажа обидна дума, на никому неизвестни личности, да дават оценка за поезията на Валери Станков изобщо. Знаете ли колко е смешно отстрани?
Поздрав!
SW

Да, наистина, всичко щеше да бъде много смешно, ако не беше толкова тъжно.
Благодаря, Лили.
Чу
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - Дано! Живееме в момента във въ...
21.02.2011 19:54
silencemurmur написа:
Дано!
Живееме в момента във възможностите на жасмина.
Да си подадеме ръка заради нас самите.

Моята десница е протегната.
Благодаря, silencemurmur.
Чу
цитирай
45. vishnichka - 41. анонимен
21.02.2011 20:33
"....Нямам представа кой и как подрежда блоговете на 1-ва страница. Аз съм само читател. Мъчила съм се да разгадая - не успях..."



Божкееее, аз пък да ви имам МЪКИТЕ читателски, сизифови!!!

Е, аз съм блогърски "писател" и от тях дано ви отървах...
Айде, стига превземки, аз пък не познавам Чудовището ... Длъжна ли съм също и що?
Ми така е, всеки се трови от различни неща : Вие от коментарната опция под, аз от тази над... деветнадесетофевруарския кючек ...
Стига превземки, идете в книжарница или библиотека, може пък да видите и друга поезия, освен тази на съвременниците ви във интернет...
цитирай
46. deleted-4udovi6teto - ". . . . Нямам представа кой и ...
21.02.2011 20:44
vishnichka написа:
"....Нямам представа кой и как подрежда блоговете на 1-ва страница. Аз съм само читател. Мъчила съм се да разгадая - не успях..."



Божкееее, аз пък да ви имам МЪКИТЕ читателски, сизифови!!!

Е, аз съм блогърски "писател" и от тях дано ви отървах...
Айде, стига превземки, аз пък не познавам Чудовището ... Длъжна ли съм също и що?
Ми така е, всеки се трови от различни неща : Вие от коментарната опция под, аз от тази над... деветнадесетофевруарския кючек ...
Стига превземки, идете в книжарница или библиотека, може пък да видите и друга поезия, освен тази на съвременниците ви във интернет...

Мисля, че преминавате границите на добрия тон.
Тъй като преминавате границите на добрия тон, това ще бъде последният ваш коментар.
Лека вечер.
Чудовището
цитирай
47. анонимен - Bogdan
21.02.2011 23:18
4y naistina razbiva6 4ovek leleee .. Kakvo li moga da napi6a az bezdarnia osven poleka s po4it da nemeia...
цитирай
48. deleted-4udovi6teto - 4y naistina razbiva6 4ovek leleee. ...
21.02.2011 23:20
анонимен написа:
4y naistina razbiva6 4ovek leleee .. Kakvo li moga da napi6a az bezdarnia osven poleka s po4it da nemeia...

Щом си с поезията в такава късна нощ, не си бездарен човек.
Благодаря.
Чу
цитирай
49. zefpet - Ама как ме е яд!
22.02.2011 12:12
Защо ми трябваше да чета тъпите излияния на недо....и тъпанари от левия бряг, че се наложи да се връщам да чета творбата ти още 5 пъти, за да измия от съзнанието си гнусотиите им.
Голям си, Чу! А на дребните душици им трябват големи, по които да отъркат гнусната си същност и да се легитимират!
цитирай
50. deleted-4udovi6teto - Защо ми трябваше да чета тъпите и...
22.02.2011 12:17
zefpet написа:
Защо ми трябваше да чета тъпите излияния на недо....и тъпанари от левия бряг, че се наложи да се връщам да чета творбата ти още 5 пъти, за да измия от съзнанието си гнусотиите им.
Голям си, Чу! А на дребните душици им трябват големи, по които да отъркат гнусната си същност и да се легитимират!

Децата си правят упражнения по стил, Илко, гледай по-светло на тях и ги милвай по умните главици! :-)))))))
От мен им е простено, защото Бог отдавна им е простил.
Чу
цитирай
51. zefpet - Аз трудно прощавам простащината, ...
22.02.2011 12:38
Аз трудно прощавам простащината, Капитане! Явно не съм се научил още... ама и не искам... май!
цитирай
52. deleted-4udovi6teto - Аз трудно прощавам простащината, ...
22.02.2011 12:39
zefpet написа:
Аз трудно прощавам простащината, Капитане! Явно не съм се научил още... ама и не искам... май!

Млад си още, до ще време.
Чу
цитирай
53. nb9 - Само мога да ти се възхищавам
22.02.2011 14:03
Великолепно стихотворение!!!Ти си човек, на който силно се възхищавам.Сега съм само на 16 и се надявам някой ден, да успея да напиша поне нещо, което поне да се доближава до красотата на това твое творение.Ти си ми като идол!!!
цитирай
54. deleted-4udovi6teto - Великолепно стихотворение!!!Ти ...
22.02.2011 15:42
nb9 написа:
Великолепно стихотворение!!!Ти си човек, на който силно се възхищавам.Сега съм само на 16 и се надявам някой ден, да успея да напиша поне нещо, което поне да се доближава до красотата на това твое творение.Ти си ми като идол!!!

Ще успееш, чедо, няма начин! И най-дългият път почва с първата крачка.
И аз, когато бях на 16, написах първото си стихотворение.
Пожелавам ти успех!
Чу
цитирай
55. annyto - Хареса ми и стихът ти,
22.02.2011 17:30
и особено - снимката отгоре. Това наистина ли си ти, Чу? Поздрави, Ани
цитирай
56. deleted-4udovi6teto - и особено - снимката отгоре. Това ...
22.02.2011 17:32
annyto написа:
и особено - снимката отгоре. Това наистина ли си ти, Чу? Поздрави, Ани

Да, Ани, аз съм.
Чу зад решетките.
Нали това искат да видят толкова хора в БЛОГ БГ? :-)))))))))
Чу


цитирай
57. selver - !!!
22.02.2011 18:59
Чудовищно добра поезия!
цитирай
58. deleted-4udovi6teto - Чудовищно добра поезия! Бл...
22.02.2011 19:07
selver написа:
Чудовищно добра поезия!

Благодаря, selver!
До нови срещи!
Чу
цитирай
59. bizcocho - Виши, отговорите на автора, както и анонимните коментарии не се отчитат за брой коментарии. За това блог.бг писа в сбой постинг.
22.02.2011 19:10
vishnichka написа:
Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!


Не забелязвам Валери Станков да се оправдава. Ти къде видя оправдание от него, не те и питам. А доколко кой е на първа или втора, аз влизам в доста блогове, които изобщо не са на първа. Кой е на първа виждам с влизане или излизането ми от блога. Иначе си има опция "любими блогове". Просто я използвай.
цитирай
60. deleted-4udovi6teto - Към Вас нямам упрек, а молба ????...
22.02.2011 19:22
bizcocho написа:
vishnichka написа:
Към Вас нямам упрек, а молба ????

Иначе, обяснявах на № 29 защо влизаме често в този блог. Ми няма как, даже и в неделния ден, ако решиш да се помотаеш тук там из интернет, в блог.бг попадаш и на поточните ви групови постинги...

А суетата човешка у блогъря все така се оправдава, когато е на първа страница... Вие примерно може да отговаряте колективно на коментарите, да решите да не си гласувате, да не си слагате палчета и т.н., и т.н....
Но, по-лесно е вашето обяснение, разбира се, на което съм свикнала, но само да ви намекна, че става въпрос за цифри, а не за критерии за когото и да било.
Приятна вечер!


Не забелязвам Валери Станков да се оправдава. Ти къде видя оправдание от него, не те и питам. А доколко кой е на първа или втора, аз влизам в доста блогове, които изобщо не са на първа. Кой е на първа виждам с влизане или излизането ми от блога. Иначе си има опция "любими блогове". Просто я използвай.

Хубава идея, Женя.
Чу
цитирай
61. annyto - но
24.02.2011 08:42
4udovi6teto написа:
annyto написа:
и особено - снимката отгоре. Това наистина ли си ти, Чу? Поздрави, Ани

Да, Ани, аз съм.
Чу зад решетките.
Нали това искат да видят толкова хора в БЛОГ БГ? :-)))))))))


Нама да се предадеш, нали?
Чу



цитирай
62. deleted-4udovi6teto - и особено - снимката отгоре. Това ...
24.02.2011 08:50
annyto написа:
4udovi6teto написа:
annyto написа:
и особено - снимката отгоре. Това наистина ли си ти, Чу? Поздрави, Ани

Да, Ани, аз съм.
Чу зад решетките.
Нали това искат да видят толкова хора в БЛОГ БГ? :-)))))))))


Нама да се предадеш, нали?
Чу




Естествено! :-))))))))))
Чу
цитирай
63. argonyk - Чу-довищно
26.02.2011 10:05
добро стихо.
Хареса ми.Много.
Поздрави,Чу
цитирай
64. deleted-4udovi6teto - добро стихо. Хареса ми. Много. П...
26.02.2011 10:19
argonyk написа:
добро стихо.
Хареса ми.Много.
Поздрави,Чу

Жив да си, argonyk!
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9360155
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930