Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2010 22:14 - СТИХОТВОРЕНИЕ, НАПИСАНО С ГРЪМ И МЪЛНИИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4960 Коментари: 38 Гласове:
46

Последна промяна: 07.12.2010 22:43


Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари.
Спя в тръстиково ложе на дюни,
прекосявам блата и гори.
Стискам стръкчето сетна надежда,
че светът е безкраен – със теб.
И душица над спомена свеждам –
плаха сянка над цвете във степ.
Аз ли дишам, или чорлав вятър
чепка с чворести пръсти мъгли?
По въже ли вървя върху кратер
на вулкан, или къртя скали?
Все се вдигам – и светло пропадам.
А септември ще бъде ли май?
Ако пътят ме води към Ада,
и във Ада със теб ще е Рай.
Някой ден аз ще стигна до тебе –  
мъж и вятър, качил Еверест.
И сълзата ми – дъжд след молебен -
ще ти бъде най-благата вест.


Тагове:   гръм,   мълнии,   Написано,


Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Еееее, Чу-довищно хубаво!
07.12.2010 22:19
Благодаря ти за удоволствието тази вечер :))))
Валя
цитирай
2. tryn - Ах, този безкраен копнеж!
07.12.2010 22:24
И да я срещнеш, няма да я познаеш, Чудовище мило.
Защото си тръгнал към Нея с тонове романтика на гърба си...

Ще се връщам към този стих - за вдъхновение.
Благодаря ти! :)
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти за удоволствието тази ...
07.12.2010 22:30
yotovava написа:
Благодаря ти за удоволствието тази вечер :))))
Валя

Пак ела, Валюше!
Чу
цитирай
4. aqualia - Само Чудовищата могат да дишат тайфуни!!!!
07.12.2010 22:31
Само Чудовищата могат да дишат тайфуни!!!! Браво!
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - И да я срещнеш, няма да я познаеш, ...
07.12.2010 22:32
tryn написа:
И да я срещнеш, няма да я познаеш, Чудовище мило.
Защото си тръгнал към Нея с тонове романтика на гърба си...

Ще се връщам към този стих - за вдъхновение.
Благодаря ти! :)

Ако се престори на мечочинка в поточе, може и да не я позная.
Ама май че и тогава ще.
Благодаря, че прочете, tryn!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Само Чудовищата могат да дишат т...
07.12.2010 22:35
aqualia написа:
Само Чудовищата могат да дишат тайфуни!!!! Браво!

Благодаря, aqualia!
Чу
цитирай
7. mimayordanova - Аз само прочетох...
07.12.2010 22:36
Аз само прочетох...
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Аз само прочетох. . . Благодаря, ...
07.12.2010 22:38
mimayordanova написа:
Аз само прочетох...

Благодаря, Мима!
Чу
цитирай
9. author4fun - "Хващам мълнии, дишам тай...
07.12.2010 22:59
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари."
Ама много е силно това стихотворение!Прочетох го и ме изпълни с енергия, трябваше да го публикуваш сутринта :))) Сега как ще заспя??? Много ми хареса! :)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - "Хващам мълнии, дишам тай...
07.12.2010 23:02
author4fun написа:
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари."
Ама много е силно това стихотворение!Прочетох го и ме изпълни с енергия, трябваше да го публикуваш сутринта :))) Сега как ще заспя??? Много ми хареса! :)

От опит знам, чедо, една малка водка ще оправи нещата! :-)))))))
Може и халба бира?
Благодаря, author4fun.
Чу
цитирай
11. sande - Поете, ще наклониш земята ...
07.12.2010 23:30
... Ще предизвикаш природните стихии. Ще стане катаклизъм, носиш отговорност.
Харесаха ми необузданите ти стихове.

Поздрави!
цитирай
12. mimayordanova - "Хващам мълнии, дишам тай...
07.12.2010 23:45
4udovi6teto написа:
author4fun написа:
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари."
Ама много е силно това стихотворение!Прочетох го и ме изпълни с енергия, трябваше да го публикуваш сутринта :))) Сега как ще заспя??? Много ми хареса! :)

От опит знам, чедо, една малка водка ще оправи нещата! :-)))))))
Може и халба бира?
Благодаря, author4fun.
Чу

Чу, исках тази вечер да бъда разумна. Нито да се възхищавам, нито да се възмущавам. Ама ти пак ме изкара извън контрол с твоето фалшиво благоприличие... Виж кое време е... Полунощ. Никой в нета не иска да си пише с вятъра. Просто е сам самичък. И иска да не е сам. Да се гушне в някого, или да прегърне някого, да усети топлината му, и да усети с тялото и душата си, че това е смисълът на Вселената.
... И нито малка водка ще го спаси, нито голям коняк.
Пак ти казвам... твоите стихове будят, разголват и оголват душите на хората, и не ги обличай в дрипави коментари.
Остави ги. Бог не те е създал да ги утешаваш. ТЕ не ти вярват...
цитирай
13. ili4e - и осъмнах с най-благата вест Б...
08.12.2010 03:55
и осъмнах с най-благата вест
Благодаря ти за поезията, Чу!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - "Хващам мълнии, дишам тай...
08.12.2010 07:02
mimayordanova написа:
4udovi6teto написа:
author4fun написа:
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари."
Ама много е силно това стихотворение!Прочетох го и ме изпълни с енергия, трябваше да го публикуваш сутринта :))) Сега как ще заспя??? Много ми хареса! :)

От опит знам, чедо, една малка водка ще оправи нещата! :-)))))))
Може и халба бира?
Благодаря, author4fun.
Чу

Чу, исках тази вечер да бъда разумна. Нито да се възхищавам, нито да се възмущавам. Ама ти пак ме изкара извън контрол с твоето фалшиво благоприличие... Виж кое време е... Полунощ. Никой в нета не иска да си пише с вятъра. Просто е сам самичък. И иска да не е сам. Да се гушне в някого, или да прегърне някого, да усети топлината му, и да усети с тялото и душата си, че това е смисълът на Вселената.
... И нито малка водка ще го спаси, нито голям коняк.
Пак ти казвам... твоите стихове будят, разголват и оголват душите на хората, и не ги обличай в дрипави коментари.
Остави ги. Бог не те е създал да ги утешаваш. ТЕ не ти вярват...

Е, какво пък, Мима, да млъкна ли?
Това просто няма как да стане, защото обичам да си приказвам с хората, пък те, ако щат, да вярват.
С теб как си приказвам?
Чу

цитирай
15. deleted-4udovi6teto - и осъмнах с най-благата вест Б...
08.12.2010 07:04
ili4e написа:
и осъмнах с най-благата вест
Благодаря ти за поезията, Чу!

Добро утро, ili4e! Честит 8 декември!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - . . . Ще предизвикаш природните с...
08.12.2010 07:43
sande написа:
... Ще предизвикаш природните стихии. Ще стане катаклизъм, носиш отговорност.
Харесаха ми необузданите ти стихове.

Поздрави!

Крайно време е нещо хубаво да се случи, sande! :-)))))))
Чу
цитирай
17. smile999 - Добро утро Мастер Чю, и честита сряда!;-)))
08.12.2010 08:51
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари. "
Чудовищно!
цитирай
18. gliptolit - Когато се сблъскам със завистта, ...
08.12.2010 12:02
Когато се сблъскам със завистта, все се питам - защо тя не ходи по гората, все се натиска при хората. Напомня ми зурла, дето живее с боклука.
Честит Осми декември, Валери! Обичам те за това, което си!
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Много по мъжки звучиш и това опре...
08.12.2010 12:05
Много по мъжки звучиш и това определено ми харесва, имаш стил, който си е само твой и не може да се сбърка.
Виждам, че и на теб са ти сложили един куп минусчета, както и в моя последен постинг, посветен на здравна тема. Светнаха ме, че слагането на минусчета и плюсчета може да се слага от един единствен блогер, даже ми показаха такива примери, тъпата им програма го допуска, имало си чалъм. Добре че всички блогери(включително и аз) не са запознати как става, че ще настъпи тук голям хаос. Така че, като не се харесаш на тролчетата, написват ти минусчета и те пращат в трета глуха, за да не те четат. Само че е модно напоследък да се четат точно такива постинги, където се сблъскват мненията на блогерите, та пак пада четене. Въпросът е, че модераторите се кефят на цялата тази история и не правят нищо по програмата си, за да се защитят нашите права.Затова от няколко дена съм обявила блогерска стачка и няма да напиша нищо ново, до като не се вземат в ръце.Въпросът е принципен, като са създали правила, те трябва да се спазват от всички.Ако тук в блога не се научим да спазим правилата в едно малко общество, какво очакваме, че ще ги спазваме в живота ли
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - Хубаво е, Чу!
08.12.2010 12:34
Истинско. Поздрав!
цитирай
21. hristo27 - Честит 8 декември, ЧУДО! Гледай ...
08.12.2010 12:48
Честит 8 декември, ЧУДО!
Гледай на този ден да не те издухат тайфуни с нежни имена! :))))
цитирай
22. razkazvachka - С гръм и мълнии -
08.12.2010 13:08
разкошно е!
цитирай
23. анонимен - . . . Ще предизвикаш природните с...
08.12.2010 13:22
4udovi6teto написа:
sande написа:
... Ще предизвикаш природните стихии. Ще стане катаклизъм, носиш отговорност.
Харесаха ми необузданите ти стихове.

Поздрави!

Крайно време е нещо хубаво да се случи, sande! :-)))))))
Чу

Наистина крайно време е ,Чу:)))-Въпросът е от къде?Град,човек,принадлежност-женска интуиция:)))
Валерия
цитирай
24. naidobriq - Ами какво да кажа...
08.12.2010 14:29
Плюс всички неща изброени по горе добавям ..много хубаво и силно...
Поздрав...Ани.
цитирай
25. petgen - С гръм и мълнии пристигам, нарушила ...
08.12.2010 15:31
С гръм и мълнии пристигам, нарушила дадената дума, защото е невъзможно да е друго...."светът е безкраен – със теб" - казва един Поет и не остава нищо друго освен да припявам с него:))) "Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари..."и т.н. - силно, че силно!!!
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - "Хващам мълнии, дишам тай...
08.12.2010 17:32
smile999 написа:
"Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари. "
Чудовищно!

Привет, Маймунче!
Какво друго да ожидаш от Чюдовище? :-)))
Чю
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Когато се сблъскам със завистта, ...
08.12.2010 17:33
gliptolit написа:
Когато се сблъскам със завистта, все се питам - защо тя не ходи по гората, все се натиска при хората. Напомня ми зурла, дето живее с боклука.
Честит Осми декември, Валери! Обичам те за това, което си!

Привет, Диана!
Няма как, и тяхното е живот, чедо. Има една много мъдра руска пословица - "И червеят лети в раната на орела."
Благодаря за прочита.
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Много по мъжки звучиш и това опре...
08.12.2010 17:34
kasnaprolet9999 написа:
Много по мъжки звучиш и това определено ми харесва, имаш стил, който си е само твой и не може да се сбърка.
Виждам, че и на теб са ти сложили един куп минусчета, както и в моя последен постинг, посветен на здравна тема. Светнаха ме, че слагането на минусчета и плюсчета може да се слага от един единствен блогер, даже ми показаха такива примери, тъпата им програма го допуска, имало си чалъм. Добре че всички блогери(включително и аз) не са запознати как става, че ще настъпи тук голям хаос. Така че, като не се харесаш на тролчетата, написват ти минусчета и те пращат в трета глуха, за да не те четат. Само че е модно напоследък да се четат точно такива постинги, където се сблъскват мненията на блогерите, та пак пада четене. Въпросът е, че модераторите се кефят на цялата тази история и не правят нищо по програмата си, за да се защитят нашите права.Затова от няколко дена съм обявила блогерска стачка и няма да напиша нищо ново, до като не се вземат в ръце.Въпросът е принципен, като са създали правила, те трябва да се спазват от всички.Ако тук в блога не се научим да спазим правилата в едно малко общество, какво очакваме, че ще ги спазваме в живота ли

Давай нататък, накъдето си се запътила, и да не ти пука!
Чу
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - Истинско. Поздрав! Благодар...
08.12.2010 17:35
malchaniaotnadejda7 написа:
Истинско. Поздрав!

Благодаря!
Чу
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Честит 8 декември, ЧУДО! Гледай ...
08.12.2010 17:36
hristo27 написа:
Честит 8 декември, ЧУДО!
Гледай на този ден да не те издухат тайфуни с нежни имена! :))))

Предпочитам да им се... предам! :-)))
Наздраве, Христо!
Чу
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - разкошно е! Благодаря, Разка...
08.12.2010 17:37
razkazvachka написа:
разкошно е!

Благодаря, Разказвачке!
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - . . . Ще предизвикаш природните с...
08.12.2010 17:39
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
sande написа:
... Ще предизвикаш природните стихии. Ще стане катаклизъм, носиш отговорност.
Харесаха ми необузданите ти стихове.

Поздрави!

Крайно време е нещо хубаво да се случи, sande! :-)))))))
Чу

Наистина крайно време е ,Чу:)))-Въпросът е от къде?Град,човек,принадлежност-женска интуиция:)))
Валерия

От всичко по малко, Валерия.
Важното е да го предизвикаме?
Чу
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - Плюс всички неща изброени по горе ...
08.12.2010 17:40
naidobriq написа:
Плюс всички неща изброени по горе добавям ..много хубаво и силно...
Поздрав...Ани.

Здравей, Ани!
Честит празник, чедо!
Благодаря, че навести Чу.
Чу
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - С гръм и мълнии пристигам, нарушила ...
08.12.2010 17:41
petgen написа:
С гръм и мълнии пристигам, нарушила дадената дума, защото е невъзможно да е друго...."светът е безкраен – със теб" - казва един Поет и не остава нищо друго освен да припявам с него:))) "Хващам мълнии, дишам тайфуни,
режа залези, цепя зари..."и т.н. - силно, че силно!!!

Привет, Генке!
Благодаря, че отново разлисти Букварчето ми!
Честит 8-и децембрий!
Чу
цитирай
35. анонимен - Крайно време е нещо хубаво да се с...
08.12.2010 20:45
Крайно време е нещо хубаво да се случи, sande! :-)))))))
Чу
[/quote]
Наистина крайно време е ,Чу:)))-Въпросът е от къде?Град,човек,принадлежност-женска интуиция:)))
Валерия[/quote]
От всичко по малко, Валерия.
Важното е да го предизвикаме?
Чу
[/quote]
Чу-имаш ли лична представа за това хубаво и светещо нещо?Свой образ?Имаш ли?
Валерия
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Крайно време е нещо хубаво да се с...
08.12.2010 20:50
анонимен написа:
Крайно време е нещо хубаво да се случи, sande! :-)))))))
Чу

Наистина крайно време е ,Чу:)))-Въпросът е от къде?Град,човек,принадлежност-женска интуиция:)))
Валерия[/quote]
От всичко по малко, Валерия.
Важното е да го предизвикаме?
Чу
[/quote]
Чу-имаш ли лична представа за това хубаво и светещо нещо?Свой образ?Имаш ли?
Валерия[/quote]
Eстествено, Валерия. Имам. Ако ме питаш каква е, просто чети движенията на въздуха около всеки написан от мен ред - и ще я видиш.
Благодаря.
Чу
цитирай
37. анонимен - Чу-имаш ли лична представа за това ...
08.12.2010 20:57
Чу-имаш ли лична представа за това хубаво и светещо нещо?Свой образ?Имаш ли?
Валерия[/quote]
Eстествено, Валерия. Имам. Ако ме питаш каква е, просто чети движенията на въздуха около всеки написан от мен ред - и ще я видиш.
Благодаря.
Чу[/quote]
Така:)-"А септември ще бъде ли май? "-Гео Милев,доста революционно-това ми говори въздуха.Правилно ли следя движенията или ми трябва жокер?
Валерия
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Чу-имаш ли лична представа за това ...
08.12.2010 21:03
анонимен написа:
Чу-имаш ли лична представа за това хубаво и светещо нещо?Свой образ?Имаш ли?
Валерия

Eстествено, Валерия. Имам. Ако ме питаш каква е, просто чети движенията на въздуха около всеки написан от мен ред - и ще я видиш.
Благодаря.
Чу[/quote]
Така:)-"А септември ще бъде ли май? "-Гео Милев,доста революционно-това ми говори въздуха.Правилно ли следя движенията или ми трябва жокер?
Валерия
[/quote]
На прав път си, Валерия.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369072
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930