Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2010 06:29 - АЗ ДОЙДОХ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5488 Коментари: 16 Гласове:
23



Живея по-оскъдно и от псе – с шишето бира, седемте цигари. По-сам от бриз на празното шосе, ти късам шепа сини минзухари. В канавка как за теб да дигна дом? Или в поле, на връх, в пустиня, в бездна? Така ще си отида – тъжен гном, слетял във твоя сън – и в миг изчезнал?    Да пея ли? За сини небеса? Ятата ми разюздан вятър смете. Смъртта върти в стиха ми не коса – смъртта сече в мен изгрева с мачете. Във мозъка ми див пламти фламбе. Вървя ли, или в ужаса на края към теб проправям просека в небе, в което Бог за нас залости Рая?   Коя поредна есен теб те няма из купчините паднали листа? И в къщичка за птици – глухоняма –  за дрипав сън се скрива есента. В поляни с прегорели мак и риган вали като че ли от кротък душ. И хълмовете мека гръд надигат – задрямали мечочета от плюш.   О, нека бъдат думите Му, нека към теб ме водят в страх и суета, да не увисне моята пътека – протегната ръка над пропастта. Аз ще ти бъда все така невидим – заточен из Вселените Енох.  Ела при мен – и в онзи миг тъй свиден речи ми просто – ето, аз дойдох.



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgen - Дилема, че дилема!!! Страхотно е! И ...
30.11.2010 06:52
Дилема, че дилема!!! Страхотно е! И разбиващо ... по валери-станковски.
Читателят би те разпознал и без очи :) Поздравления!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Дилема, че дилема!!! Страхотно е! И ...
30.11.2010 06:55
petgen написа:
Дилема, че дилема!!! Страхотно е! И разбиващо ... по валери-станковски.
Читателят би те разпознал и без очи :) Поздравления!

Параграф 22, Генке.
Благодаря, че прочете с душица.
Чу
цитирай
3. zabavnata - Добро утро!:)
30.11.2010 07:05
Чудно хубаво!
"...ето, аз дойдох"
Ех, тези "мечочета от плюш"! Рисуваш приказни пейзажи от чувства!

Лек ден!:)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Чудно хубаво! ". . . ето, аз ...
30.11.2010 07:07
zabavnata написа:
Чудно хубаво!
"...ето, аз дойдох"
Ех, тези "мечочета от плюш"! Рисуваш приказни пейзажи от чувства!

Лек ден!:)

Кво си говориш! Направо съм третото мечоче вляво в картината на Иван Шишкин! :-)))
Мечочето Чу
цитирай
5. ili4e - Чудно хубаво! ". . . ето, аз ...
30.11.2010 07:44
4udovi6teto написа:
zabavnata написа:
Чудно хубаво!
"...ето, аз дойдох"
Ех, тези "мечочета от плюш"! Рисуваш приказни пейзажи от чувства!

Лек ден!:)

Кво си говориш! Направо съм третото мечоче вляво в картината на Иван Шишкин! :-)))
Мечочето Чу


... да ама мечочетата на Шишкин ще спасят симетрията на времето?
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Чудно хубаво! ". . . ето, аз ...
30.11.2010 07:51
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
zabavnata написа:
Чудно хубаво!
"...ето, аз дойдох"
Ех, тези "мечочета от плюш"! Рисуваш приказни пейзажи от чувства!

Лек ден!:)

Кво си говориш! Направо съм третото мечоче вляво в картината на Иван Шишкин! :-)))
Мечочето Чу


... да ама мечочетата на Шишкин ще спасят симетрията на времето?

Сигурен съм.
Де да можеха и да наваксват пропуснатото...
Чу
цитирай
7. makont - Когато има протегната ръка,
30.11.2010 09:22
винаги има и идване, дори и малко закъсняло, за любовта си мисля, че никога не е късно! Пак е умопомрачително образно ЧУвството в твоя стих. Поздрав и усмивки!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - винаги има и идване, дори и малко ...
30.11.2010 09:34
makont написа:
винаги има и идване, дори и малко закъсняло, за любовта си мисля, че никога не е късно! Пак е умопомрачително образно ЧУвството в твоя стих. Поздрав и усмивки!

Привет, makont!
Благодаря за добрите думи!
Чу
цитирай
9. yotovava - Добро утро, Чу! Да бъде!!
30.11.2010 09:53
О, нека бъдат думите Му, нека
към теб ме водят в страх и суета,
да не увисне моята пътека –
протегната ръка над пропастта.
Аз ще ти бъда все така невидим –
заточен из Вселените Енох.
Ела при мен – и в онзи миг тъй свиден
речи ми просто –
ето, аз дойдох.

:)))
Валя
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - О, нека бъдат думите Му, нека към ...
30.11.2010 09:55
[quote=yotovava]О, нека бъдат думите Му, нека
към теб ме водят в страх и суета,
да не увисне моята пътека –
протегната ръка над пропастта.
Аз ще ти бъда все така невидим –
заточен из Вселените Енох.
Ела при мен – и в онзи миг тъй свиден
речи ми просто –
ето, аз дойдох.

:)))
Валя[/quot
Привет, Валюше - добър да бъде денят ти, чедо!
Чу
цитирай
11. div - Оголен нерв си. . . ЧУ. . . . оголен ...
30.11.2010 11:51
Оголен нерв си... ЧУ....оголен нерв!!!Благодаря за тези срещи!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Оголен нерв си. . . ЧУ. . . . оголен ...
30.11.2010 13:00
div написа:
Оголен нерв си... ЧУ....оголен нерв!!!Благодаря за тези срещи!

Няма друг начин, чедо.
Аз поне не познавам друг начин на писане.
Благодаря.
Чу
цитирай
13. анонимен - И аз съм много тъжна тези дни, Чу. . . . ...
30.11.2010 13:22
И аз съм много тъжна тези дни,Чу......защо спря да ни говориш за глухарчетата....Разкажи ни приказка,стопли пиеската ...поне мъничко.Ти го можеш

Vega
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - И аз съм много тъжна тези дни, Чу. . . . ...
30.11.2010 13:29
анонимен написа:
И аз съм много тъжна тези дни,Чу......защо спря да ни говориш за глухарчетата....Разкажи ни приказка,стопли пиеската ...поне мъничко.Ти го можеш

Vega

Привет, Вега!

ЧИЧКОТО, КОЙТО ПРОДАВА ГЛУХАРЧЕТА

Ща сега да съм чичкото, който продава глухарчета,
да се спреш и да кажеш – ей, чичко, ти ли ги бра?
И да мигат – зелени – в очите ти две светофарчета,
да те питам – ще дойдеш ли с мен в глухарчената гора?
Там поляните мои са разстлали за теб километри.
И от там някой ден аз ще литна без теб – с енело –
ето, свих ти букетче в парче бяла хартия А-четири
на която написах – глухарче, добре си дошло!

Чу :-)))))
цитирай
15. анонимен - Тъжно зелени са ми днес светофар...
30.11.2010 13:46
Тъжно зелени са ми днес светофарчетата,обаче си имам букетче А-четири:))
Знаех си ! Ти си скрил ключа от Глухарчената гора!

V
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Тъжно зелени са ми днес светофар...
30.11.2010 16:19
анонимен написа:
Тъжно зелени са ми днес светофарчетата,обаче си имам букетче А-четири:))
Знаех си ! Ти си скрил ключа от Глухарчената гора!

V

Вързано ми е туй ключе с връвчица на врата и си го кътам на пазвица!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347810
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031