Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 07:29 - МЛЕКАРЯТ НА МЛЕЧНИЯ ПЪТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7107 Коментари: 30 Гласове:
17

Последна промяна: 28.11.2010 07:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм Млекарят на Млечния път – трополя по сребристи вселенски слани, викам гърлено: – Млякооо-о! –
и така ми е хубаво,
направо е мноо яко, че над мен се събужда светът – звъня със звънчета под всеки балкон, от врата на врата, нека майките стават, още миг нека спят под щастливо небе децата, нека всеки баща да обръща гръб в моя миг – мигът на млекаря, да си казва – бе мога ли аз тоя звезден млекар да го пратя на майка му Мечка!   Всичко може да стане с мен – снощи в уличката „Касиопея” ме захапаха яростни улични псета, сега малко боли – и съдрана е ризата на разплисканото в безкрая млекце, имаш топли ръце, капка мляко на раните стига – нека бъде от теб – свята сълза върху моята риза с капка стинещо кърваво петънце, превържи раните ми с топлите си ръце – невъзможно е да си невидима, невъзможно е да не си стискала цяла нощ отчекнато парченце от Южния кръст, камъче от звездния дъжд – нося ти цяла паничка от Леонидите.   Сигурно помниш как свенливо ръцете ти взех – чак каничката се разтрепера – нищо работа, стъкларийка-менте, казах вече на вечния Скитник евреин да ти купи и новата каничка да ти донесе, събуди се, когато минавам със сребристия гюм
по леденото шосе,
не забравяй, че ида – аз, Млекарят на Млечния друм,   сънувах в безкрайни безмълвия галактическите кристали из твоите сини очи, търкулни в паничката си на входа бисерче от своя сребрист прашец смях – и речи на своето малко момче – хайде, моето малко момче, за теб пее на съзвездието Тукидан ветровито и светло момиче и се учи да слага на ресниците свои грим,   реше мълчани коси,   но ако Господ те види колко сега си рошава,                                                     как хубаво се прозяваш и ме гледаш като на сън, сигурно ще те спаси, ще си каже – ей, тоя Млекар, казах му да пропусне къщата на разклона на Млечния път,                                                                              другия път ще му издърпам ушите…   Добро утро, мила, колко е малък светът! Чаша топло млекце от Млекаря на Млечния път ще опиташ ли,                                             или още мъничко ще поскиташ насън по звездите ми?


Тагове:   път,   млекарят,   млечния,


Гласувай:
17



1. osi4kata - ей това ми е любимото :)))
28.11.2010 07:48
Добро утро, Млекарю :)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Млекарю :))) Добро ...
28.11.2010 07:51
osi4kata написа:
Добро утро, Млекарю :)))

Добро утро, Осичке!
Донеси си паничката, и на теб ще сипя млекце, чедо! :-)))
Чу
цитирай
3. stela50 - Присъединявам се ...много го харесвам.
28.11.2010 09:19
Приготвям си вече и паничката .
Благодаря ти ,прекрасно е !
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Приготвям си вече и паничката. Б...
28.11.2010 09:24
stela50 написа:
Приготвям си вече и паничката .
Благодаря ти ,прекрасно е !

Ако пощеш допълнително, дигни ръка, докосни звездите - и ще мина пак да ти сипя, Стела! :-)))))
Чу
цитирай
5. zabavnata - Добро утро!:)
28.11.2010 09:58
Почувствах полъха на планината от "Хайди". Да напълниш пак гюмчетата, ако не с мляко, то поне с нови стихове!
Хубав ден!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Почувствах полъха на планината от ...
28.11.2010 10:04
zabavnata написа:
Почувствах полъха на планината от "Хайди". Да напълниш пак гюмчетата, ако не с мляко, то поне с нови стихове!
Хубав ден!

Де да бях и аз старецът Йохи... а Алпите са тъй далече, чедо...
Прекрасна книга на Йохана Спири!
Благодаря ти, че ми я припомни!
Чу
цитирай
7. petgen - Все се чудя защо ставам толкова рано ...
28.11.2010 10:40
Все се чудя защо ставам толкова рано сутрин, а ето каква била работата - да изпреваря , да не изпусна звънчета под моя балкон...звънчетата на млекаря:)))
Жив и здрав да си, Чу- Млекарю , душите ни подмладяваш всяка сутрин , а мъжете ни се чудят - от какво аджеба сме тъй витални, все по на 32!!!!!!!!
цитирай
8. yotovava - КОСМИЧЕСКА ПОЕЗИЯ, ЧУ!!!!!
28.11.2010 10:40
Поздрав, Млекарю!
Валя
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Все се чудя защо ставам толкова рано ...
28.11.2010 10:43
petgen написа:
Все се чудя защо ставам толкова рано сутрин, а ето каква била работата - да изпреваря , да не изпусна звънчета под моя балкон...звънчетата на млекаря:)))
Жив и здрав да си, Чу- Млекарю , душите ни подмладяваш всяка сутрин , а мъжете ни се чудят - от какво аджеба сме тъй витални, все по на 32!!!!!!!!

Утре сабах пак ще мина, Генке!
Благодаря.
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Поздрав, Млекарю! Валя От м...
28.11.2010 10:44
yotovava написа:
Поздрав, Млекарю!
Валя

От млякото ще да е, Валюше.
Чу
цитирай
11. petgen - Утре сабах пак ще мина, Генке!
28.11.2010 10:47
Там съм! Дано минеш по-ранко, че тръгвам рано за школото:)))
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Там съм! Дано минеш по-ранко, че ...
28.11.2010 10:51
petgen написа:
Там съм! Дано минеш по-ранко, че тръгвам рано за школото:)))

Тури паничката пред вратата, ще ти сипя - и ще покрия млечицето с едно месалче, да не го лочат котките! :-)))
Чу
цитирай
13. petgen - Ако няма съдче и парица, значи съм ...
28.11.2010 11:03
Ако няма съдче и парица, значи съм още по звездите ...:)))))))
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Ако няма съдче и парица, значи съм ...
28.11.2010 11:06
petgen написа:
Ако няма съдче и парица, значи съм още по звездите ...:)))))))

Ти изобщо прибираш ли се от звездите? :-)))))))))))
Чу
цитирай
15. petgen - Прав си, голямо скиторене пада. . ., ...
28.11.2010 11:08
Прав си, голямо скиторене пада..., добре че са звездите...:)))
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Прав си, голямо скиторене пада. . ., ...
28.11.2010 11:13
petgen написа:
Прав си, голямо скиторене пада..., добре че са звездите...:)))

На 32 лета, га бях младо Чудовище, и аз бях тъй.
Скитай, сега ти е време!
Чу

цитирай
17. petgen - Лошо ми стана от смях!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28.11.2010 11:20
С тебе и в блатото да е затънал човек, ще живне!
Бягам, че ще ми загори тенджерата, Чудовище такова!!! На обед ти ще си на пица, ама аз - на чорбица...:)))
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - С тебе и в блатото да е затънал човек, ...
28.11.2010 11:25
petgen написа:
С тебе и в блатото да е затънал човек, ще живне!
Бягам, че ще ми загори тенджерата, Чудовище такова!!! На обед ти ще си на пица, ама аз - на чорбица...:)))

Бягай! И да туриш на чорбичката магданоз, туй треволяче е неделен афродизиак!
Чу
цитирай
19. naidobriq - Вече добър ден..
28.11.2010 11:25
Както винаги оригинален...
Хареса ми и то мноого.
Лек ден Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Както винаги оригинален. . . Хареса ...
28.11.2010 11:28
naidobriq написа:
Както винаги оригинален...
Хареса ми и то мноого.
Лек ден Чу

Светла неделя и за теб, Най-добрия!
Чу
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - Ами, много е хубаво:)
28.11.2010 11:50
Да си жив и здрав, Валери! И сбъднат по Млечния път... Оше помня онези бутилки, стъклените, незнайно защо оставени пред обелското читалище:) Помня ги в една каса отпред, на няколко крачки от църквата... Бях 5 годишна и нямаше нищо по-чудно от бутилките мляко, които така лесно се чупиха и тъмната читалищна библиотека с лебедите на Андерсен... Много бели! Като Млечния път... Ей, къде ме върна!? В църквичката, разбира се. В черковата на детството. Бъди си все така Чудовищен!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Да си жив и здрав, Валери! И сбъднат ...
28.11.2010 11:53
malchaniaotnadejda7 написа:
Да си жив и здрав, Валери! И сбъднат по Млечния път... Оше помня онези бутилки, стъклените, незнайно защо оставени пред обелското читалище:) Помня ги в една каса отпред, на няколко крачки от църквата... Бях 5 годишна и нямаше нищо по-чудно от бутилките мляко, които така лесно се чупиха и тъмната читалищна библиотека с лебедите на Андерсен... Много бели! Като Млечния път... Ей, къде ме върна!? В църквичката, разбира се. В черковата на детството. Бъди си все така Чудовищен!

Пази детето в себето си, нека то те води по Млечния път!
Чу
цитирай
23. анонимен - kakvo 4udovi6te moje6 da bude6 ti?
28.11.2010 12:02
kakvo 4udovi6te moje6 da bude6 ti, kato razikazva6 zvezdni prikazki na mra4nite hora v gadnija svjat!

цитирай
24. mimayordanova - Един човек ми каза нежно Добро утро. ...
28.11.2010 12:04
Един човек ми каза нежно Добро утро. А аз му отвърнах - Добро утро небесен Млекарю.
...
и съдрана е ризата на разплисканото в безкрая млекце,
имаш топли ръце,
капка мляко на раните стига – нека бъде от теб –
...
И сега ПО малко боли...
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Един човек ми каза нежно Добро утро. ...
28.11.2010 12:08
mimayordanova написа:
Един човек ми каза нежно Добро утро. А аз му отвърнах - Добро утро небесен Млекарю.
...
и съдрана е ризата на разплисканото в безкрая млекце,
имаш топли ръце,
капка мляко на раните стига – нека бъде от теб –
...
И сега ПО малко боли...

Благодаря, Мима, нека денят ти е без болка!
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - kakvo 4udovi6te moje6 da bude6 ti, ...
28.11.2010 12:10
анонимен написа:
kakvo 4udovi6te moje6 da bude6 ti, kato razikazva6 zvezdni prikazki na mra4nite hora v gadnija svjat!


Благодаря, че прочете, имало и добри Анонимни... :-))))))))
Чу
цитирай
27. анонимен - http://photo-forum. net/bg/i...
28.11.2010 12:40
http://photo-forum.net/bg/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=1402806&OFFSET=0&CATEGORY_ID=53&PERIOD=1
Това е нагледно Млечният път в Лебед:))))))-Аз обичам не само да казвам,но и да доказвам:)
Хубава неделя от мен и Ицето за едно светло Чудовище:)
Валерия
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - http://photo-forum. net/bg/i...
28.11.2010 13:19
анонимен написа:
http://photo-forum.net/bg/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=1402806&OFFSET=0&CATEGORY_ID=53&PERIOD=1
Това е нагледно Млечният път в Лебед:))))))-Аз обичам не само да казвам,но и да доказвам:)
Хубава неделя от мен и Ицето за едно светло Чудовище:)
Валерия

Благодаря, Адашке!
Чу
цитирай
29. mariposatracionera - Ракийка не пих, чай - тоже. Поне едно ...
28.11.2010 14:21
Ракийка не пих , чай - тоже. Поне едно гюмче космично мляко дали ще издействам?
С поздрав, звезден Млекарю!
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Ракийка не пих, чай - тоже. Поне едно ...
28.11.2010 15:14
mariposatracionera написа:
Ракийка не пих , чай - тоже. Поне едно гюмче космично мляко дали ще издействам?
С поздрав, звезден Млекарю!

Тури паничката утре - и като се събудиш, топло млекце пред вратата! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9361347
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930