Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 14:11 - КОТАРАК ВЪРХУ СКУТИТЕ НА ЖЕНАТА, КОЯТО ПЛЕТЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2215 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
… ама изгрев да видиш – то е хубост – и по изгрев да пее жена, тъй да пее, че чак да примижвам – коте в кошничка – да си мъркам
и да ровя кълбенца из нейните пазви, с които плете светлина,
да я дърпам със нишките, ама тихо – тя пее за мен, че се върнах.

Тя ми чака луната – аз търкулнах в безмера без нея хиляда луни,
тя сега ще ми каже – ей коте, махни лапичките си от кълбото, защото, когато плетем топъл пуловер за върнал се мъж, всички жени
все едно, че попълваме и си чакаме печелившия фиш от тотото.

Ама аз, като знам си каква съм шестица, и ми иде да тръгна пак,
щото само със стихове край жената не мога изкара дори три минути. Да се чудиш и маеш защо ли жените ми имат такъв силен мерак – аз съм само един остарял котарак върху техните тъй обичливи скути.



Гласувай:
13



1. makont - О, как хубаво мъркаш, котарако!
28.11.2010 14:18
Най-поетичното мъркане, в коштичката с кълбетата. Красиво!
цитирай
2. feq - И защо си 4udovi6teto, като тъй сладко ще мъркаш...
28.11.2010 14:21
и стиховете ти стават все по-добри...
приготвих си прежда ;)
цитирай
3. анонимен - Eй, често пъти старите котараци с ...
28.11.2010 14:26
Eй,често пъти старите котараци с тяхното прословуто мъркане в тежките зимни дни и нощи създават от сладки по-сладки сънища за своята стопанка:)))Хубаво е да твориш съня на любим човек по този начин.../та дори да не си шестица от тотото:)))/Аз имам две такива пухкави котенца...:)
Валерия
цитирай
4. yotovava - и да ровя кълбенца из нейните пазви, ...
28.11.2010 14:40
и да ровя кълбенца из нейните пазви, с които плете светлина,
да я дърпам със нишките, ама тихо – тя пее за мен, че се върнах.
....
Ама аз, като знам си каква съм шестица, и ми иде да тръгна пак,
щото само със стихове край жената не мога изкара дори три минути.

Сега разбирам моят черен котарак защо не се отделя от мен.
Поздрав, Валери, за хубавата поезия!
Валя
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Най-поетичното мъркане, в кошт...
28.11.2010 15:16
makont написа:
Най-поетичното мъркане, в коштичката с кълбетата. Красиво!

Благодаря, makont!
Котаракът Чу :-)))
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - и стиховете ти стават все по-добри. ...
28.11.2010 15:17
feq написа:
и стиховете ти стават все по-добри...
приготвих си прежда ;)

Мноо съм добър на английския ластик с две куки - две налице и три наопъци, идвам да плетем! :-)))))))))
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Eй, често пъти старите котараци с ...
28.11.2010 15:18
анонимен написа:
Eй,често пъти старите котараци с тяхното прословуто мъркане в тежките зимни дни и нощи създават от сладки по-сладки сънища за своята стопанка:)))Хубаво е да твориш съня на любим човек по този начин.../та дори да не си шестица от тотото:)))/Аз имам две такива пухкави котенца...:)
Валерия

Благодаря, Валерия!
Милни котетата от мен!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - и да ровя кълбенца из нейните пазви, ...
28.11.2010 15:19
yotovava написа:
и да ровя кълбенца из нейните пазви, с които плете светлина,
да я дърпам със нишките, ама тихо – тя пее за мен, че се върнах.
....
Ама аз, като знам си каква съм шестица, и ми иде да тръгна пак,
щото само със стихове край жената не мога изкара дори три минути.

Сега разбирам моят черен котарак защо не се отделя от мен.
Поздрав, Валери, за хубавата поезия!
Валя

Благодаря, Валя!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9359167
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930