Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 06:40 - ДУМИ ЗА МОЯТА ДОЛЕТЯЛА ОТ НИЩОТО ПТИЦА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5204 Коментари: 15 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моите думи идат при теб –
насечени ветрове в Ревящите ширини,
нисък вятър, захапал пламтяща есенна степ,
мъжки дъхове из прически на хищни леки жени,
нейде без теб из пространствата съм се запилял,
мълвя те и сякаш те гледам – пия небе от кладенец,
късам, меся и мачкам, вая думите – и сам в тях съм кал,
толкова сам и тъй съм далече от теб – така ми е дадено,
измъкни ме – герани дълбах из красиво летящите небеса,
ред ти иде да пиеш от шепите ми – светлиците ми да гребнеш,
да се търкалям в росите – и из трепетликите твои в гласа,
да те пия и да мълча из тонажите думи,
които изпях и изплаках по тебе.   Сейни коси на гърдите ми,
що против имаш ти, о, Жена белолика,
да мълвиш на гръдта ми думи, които ги жаждам от векове,
изречи себе си – нека благост-медец да тече – да ти гъне езика,
искам да се разнасям на степи из житените ти дъхове и гласове,
що щеш друго да сторя – да те милвам, разлистена моя горице,
сякох, мъкнах из жежки пустини бурени – извори стъпкани пих,
иде ти ред да редиш на гръдта ми сълзица подир сълзица –
и, ако Бог е рекъл, да ги изпия – нека бъде на един дъх,
на песен, на вик, стон и стих,
долетяла от Нищото,
моя нечакана птица.


Тагове:   Моята,   нищото,


Гласувай:
14



1. анонимен - Аххх:)
31.10.2010 08:47
Чудесно е да се събудиш и прочетеш такива думи.Знаеш ли,Адаш,че наистина има жени с ангелски гласчета,при които вместо думи,чуваш песен когато говорят:)))-наистина....
http://www.youtube.com/watch?v=NJfVxoi64Z0
.......Слънчев и топъл,доколкото си го направим самите ние ден:)))
Валерия
цитирай
2. mimayordanova - нейде без теб из пространствата съм ...
31.10.2010 08:55
нейде без теб из пространствата съм се запилял,
мълвя те и сякаш те гледам – пия небе от кладенец,
...
Пак си пих кафето с твоите стихове. Добро утро.
цитирай
3. smile999 - Добро утро Мастер !
31.10.2010 09:22
Красиво е!
цитирай
4. анонимен - Обичам, искам и жадувам, към теб от ...
31.10.2010 09:49
Обичам , искам и жадувам,
към теб от вечност аз пътувам.
Подай ръка, гушни ме , привлечи ме.
Любов е твойто име.Обичам те...много
цитирай
5. bichkinja - Красиво...
31.10.2010 09:56
Красиво дълбаеш в думите, Валери! Толкова красиво, че ми се прииска твоят вятър да ме намери - нечаканата, неизвестната, мечтаната... Така хубаво си разположил редовете на стихотворението във формата на крила, че, ако не долети птицата при тебе, ти непременно ще отлетиш при нея. Попътен вятър!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Чудесно е да се събудиш и прочетеш ...
31.10.2010 10:23
анонимен написа:
Чудесно е да се събудиш и прочетеш такива думи.Знаеш ли,Адаш,че наистина има жени с ангелски гласчета,при които вместо думи,чуваш песен когато говорят:)))-наистина....
http://www.youtube.com/watch?v=NJfVxoi64Z0
.......Слънчев и топъл,доколкото си го направим самите ние ден:)))
Валерия

Благодаря, Валерия!
И на теб!
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - нейде без теб из пространствата съм ...
31.10.2010 10:24
mimayordanova написа:
нейде без теб из пространствата съм се запилял,
мълвя те и сякаш те гледам – пия небе от кладенец,
...
Пак си пих кафето с твоите стихове. Добро утро.

Дано и винцето довечера да ти е хубаво, Мима!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Красиво е! Нагледал съм се на г...
31.10.2010 10:24
smile999 написа:
Красиво е!

Нагледал съм се на грозното, Маймунче!
Благодаря.
Чю
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Обичам, искам и жадувам, към теб от ...
31.10.2010 10:25
анонимен написа:
Обичам , искам и жадувам,
към теб от вечност аз пътувам.
Подай ръка, гушни ме , привлечи ме.
Любов е твойто име.Обичам те...много

Не си падам по публичните обяснения в любов, Аноним?
Чудовището
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Красиво дълбаеш в думите, Валери! ...
31.10.2010 10:26
bichkinja написа:
Красиво дълбаеш в думите, Валери! Толкова красиво, че ми се прииска твоят вятър да ме намери - нечаканата, неизвестната, мечтаната... Така хубаво си разположил редовете на стихотворението във формата на крила, че, ако не долети птицата при тебе, ти непременно ще отлетиш при нея. Попътен вятър!

Щастливи небеса и за теб, чедо!
Чудовището
цитирай
11. yotovava - Подранил си, Чу,
31.10.2010 10:40
и Чу-десна росица си пръснал в есенните лъчи...

поздрав
Валя
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - и Чу-десна росица си пръснал в ес...
31.10.2010 10:44
yotovava написа:
и Чу-десна росица си пръснал в есенните лъчи...

поздрав
Валя

Благодаря, Валя, 7 капчици роса и за теб, чедо!
Чу
цитирай
13. dar4eto - Сейнати коси -
31.10.2010 11:14
като люшнати жита...

Днес имаш един цял час гювеч, Алби!
Търкули се в него блажен, че те има!
Другото ще почака.
:)
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - като люшнати жита. . . Днес имаш един ...
31.10.2010 11:31
dar4eto написа:
като люшнати жита...

Днес имаш един цял час гювеч, Алби!
Търкули се в него блажен, че те има!
Другото ще почака.
:)

Не съм вям кое е другото, но нека чака! :-)))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Толкова много хубост ми дойде тия ...
31.10.2010 17:44
teller1 написа:
Толкова много хубост ми дойде тия дни на Балкана,
че се чувствам премаляла, а твоето стихотворение ме довърши...
Наистина е много хубаво, Поете!!

Да ти е радостна и весела вечерта.
Жив и здрав!
С уважение.

Благодаря, чедо! Завиждам ти за Балкана!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348445
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031