Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 15:39 - СВЕТЛИНА ЗА БЕЗБОЖНИКА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4626 Коментари: 12 Гласове:
22



Нецелуната моя,
аз ти стеля савани от топлия есенен дъжд.
Ще потънеш ли с мене из светлата част на нещата?
Най-красивото нещо за Жената е светлият мъж.
Най-прекрасното за мъжа е да гребне от нейната святост.

Нека в светла печал
и в несвяст да те пия из росисти дъбрави в гори.
Да те нося през бродове на реки, разорали простора.
Чу ли колко лета, колко есени кукувицата ни преброи?
Протегни си ръцете – мост към мене за птици и хора.

Нека мина отвъд,
да се срина без дъх върху твоите степни коси.
Като светъл пулсар да потъна из теб невъзможно е. И дано снеговеят през свистящата степ не гаси
пламъчето, което ти запали за мене – безбожника.



Гласувай:
22



1. kapito - "Нецелуната моя, аз ти стеля ...
30.10.2010 15:49
"Нецелуната моя,
аз ти стеля савани от топлия есенен дъжд."
Харесвам!!!
цитирай
2. yotovava - Да бъде!
30.10.2010 15:55
..............
Най-красивото нещо за Жената е светлият мъж.
Най-прекрасното за мъжа е да гребне от нейната святост.
..............

Поздрав, Валери!
Валя
цитирай
3. smile999 - Амаха...
30.10.2010 16:39
Не стига, че си безбожник, ами си оставил момичето нецелунато!
Ще ти намаля дажбата банани и ще развалим далаверата, да знаеш!:-))))))
цитирай
4. petgen - Дано !
30.10.2010 17:31
И дано снеговеят през свистящата степ не гаси
пламъчето...
цитирай
5. bizcocho - Да ти свети! Да не гасне! А аз ще ви се ...
30.10.2010 20:08
Да ти свети! Да не гасне! А аз ще ви се захласвам, безбожнико!:)
цитирай
6. анонимен - На Светлото Чудо - "Чудовище"
30.10.2010 21:03
Недокоснат мой ,
Златен лист в сънища с рими роден ,
толкова търсен , жадуван , мечтан !
Слънчев лъч в есенен ден озарен
и припламнал в пожара съзрян
Ти , достигаш недосегаем до мен
и ме галиш на сън , в шепот и блян.
Събуди , ме ! Идва нашият ден !
Нацелувай ме стръвно и с плам !
Не се чуди на пре-бялият ми тен.
Не плаши се от студа и снега -
те са частичка от Вселената в мен .
Кукувицата чух - в напевен рефрен
да ни брои триста лета по света .
Недокоснат мой ,
пламък пожар на Светла душа ,
разтапяш снега в дъжд и порой .
Капки нежни ме галят в степта.
Не гасне - а разгаря се пламъчето
към живота , любовта и страстта ,
породени от най - Светлият мъж на света .

С поздрав и благодарност за чудните ти стихове !







цитирай
7. deleted-4udovi6teto - "Нецелуната моя, аз ти стеля ...
31.10.2010 10:27
kapito написа:
"Нецелуната моя,
аз ти стеля савани от топлия есенен дъжд."
Харесвам!!!

Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . . . . . . . . . . . . Най-красивото ...
31.10.2010 10:28
yotovava написа:
..............
Най-красивото нещо за Жената е светлият мъж.
Най-прекрасното за мъжа е да гребне от нейната святост.
..............

Поздрав, Валери!
Валя

Благодаря, че прочете, Валя!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Не стига, че си безбожник, ами си ...
31.10.2010 10:29
smile999 написа:
Не стига, че си безбожник, ами си оставил момичето нецелунато!
Ще ти намаля дажбата банани и ще развалим далаверата, да знаеш!:-))))))

Не си прави майтап със стария Маймун Чу! :-))))))))))))
Чакам кораба с бананите на пристанище Варна!
Чю
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - И дано снеговеят през свистящата ...
31.10.2010 10:31
petgen написа:
И дано снеговеят през свистящата степ не гаси
пламъчето...

Чул те Бог, Генке!
Чудовището
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Да ти свети! Да не гасне! А аз ще ви се ...
31.10.2010 10:32
bizcocho написа:
Да ти свети! Да не гасне! А аз ще ви се захласвам, безбожнико!:)

Благодаря, Женя!
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Недокоснат мой, Златен лист в съ...
31.10.2010 10:33
анонимен написа:
Недокоснат мой ,
Златен лист в сънища с рими роден ,
толкова търсен , жадуван , мечтан !
Слънчев лъч в есенен ден озарен
и припламнал в пожара съзрян
Ти , достигаш недосегаем до мен
и ме галиш на сън , в шепот и блян.
Събуди , ме ! Идва нашият ден !
Нацелувай ме стръвно и с плам !
Не се чуди на пре-бялият ми тен.
Не плаши се от студа и снега -
те са частичка от Вселената в мен .
Кукувицата чух - в напевен рефрен
да ни брои триста лета по света .
Недокоснат мой ,
пламък пожар на Светла душа ,
разтапяш снега в дъжд и порой .
Капки нежни ме галят в степта.
Не гасне - а разгаря се пламъчето
към живота , любовта и страстта ,
породени от най - Светлият мъж на света .

С поздрав и благодарност за чудните ти стихове !








Благодаря за стихотворното подаръче!
Чудовището
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9360178
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930