Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 21:00 - ЗАВРЪЩАНЕТО НА МАМУТИТЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5590 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 28.10.2010 21:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Момиче мое, как да бъда твой? Момиче мое, как да спра секундите? Към теб нахълтвам в острия завой – рева като мамут, разбуден в тундрите. Обичам те – защо не съм поет – да пиша в небесата с гръм и мълнии? Обичам те – нима на буца лед отново Бог без теб ще ме превърне? Без тебе трийсет хиляди лета ще съм заринат някъде из преспите. Ще гъгна из сумтящите блата и ще подреждам дните си разместени. От гръб – ще се извъртам настрани, ще дишам през кокиче много пролети. И ще летят към топлите страни безкрайни Via pontici в небе за полет. Ще свиквам подир всеки земетръс да си прекрачвам хилядите обръчи. И ще те гледам все така – на кръст зачеркнал невъзможните си обичи. В света, разполовен на зной и студ, момиче мое, аз не пиша стихове – във мен реве сибирският мамут, завърнал се в най-древния от вихрите.


Тагове:   мамутите,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mimayordanova - Пак онемях.
28.10.2010 21:15
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...
цитирай
2. mimayordanova - Научи ме как...
28.10.2010 21:16
Ще свиквам подир всеки земетръс
да си прекрачвам хилядите обръчи.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Обичам те – нима на буца лед отново ...
28.10.2010 21:17
mimayordanova написа:
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...

Благодаря, Мима. Мълчаливите жени са тъй хубави!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Ще свиквам подир всеки земетръс...
28.10.2010 21:19
mimayordanova написа:
Ще свиквам подир всеки земетръс
да си прекрачвам хилядите обръчи.

Как ли? Ами просто ги разкъсваш - ако трябва със зъби и с нокти.
Каквото и да ти струва това.
Чу
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Всички сме хубавици
28.10.2010 21:24
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...

Благодаря, Мима. Мълчаливите жени са тъй хубави!
Чу

Според мен в този блог все хубавици влизаме ;) Аз не помня тук някое творение да не ме е стиснало за гушата.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Обичам те – нима на буца лед отново ...
28.10.2010 21:26
4aiotgluhar4e написа:
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...

Благодаря, Мима. Мълчаливите жени са тъй хубави!
Чу

Според мен в този блог все хубавици влизаме ;) Аз не помня тук някое творение да не ме е стиснало за гушата.

E, поне хватката не е смъртоносна! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
7. mimayordanova - Обичам те – нима на буца лед отново ...
28.10.2010 21:41
4aiotgluhar4e написа:
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...

Благодаря, Мима. Мълчаливите жени са тъй хубави!
Чу

Според мен в този блог все хубавици влизаме ;) Аз не помня тук някое творение да не ме е стиснало за гушата.

...
Чай от глухарче, споделих с автора на стиха това, което почувствах. Твоят коментар на неговия коментар, не го разбирам.
цитирай
8. анонимен - За мен е смъртоносна ръмжа, боли ...
28.10.2010 21:43
За мен е смъртоносна
ръмжа, боли до кости
на дните във пожара
сърцето ми изгаря
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Обичам те – нима на буца лед отново ...
28.10.2010 21:46
mimayordanova написа:
4aiotgluhar4e написа:
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
Обичам те – нима на буца лед
отново Бог без теб ще ме превърне?
Без тебе трийсет хиляди лета
ще съм заринат някъде из преспите.
Ще гъгна из сумтящите блата
и ще подреждам дните си разместени.
...

Благодаря, Мима. Мълчаливите жени са тъй хубави!
Чу

Според мен в този блог все хубавици влизаме ;) Аз не помня тук някое творение да не ме е стиснало за гушата.

...
Чай от глухарче, споделих с автора на стиха това, което почувствах. Твоят коментар на неговия коментар, не го разбирам.

Аз разбрах и двете ви, Мима.
Май това е достатъчно?
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - За мен е смъртоноснаръмжа, боли ...
28.10.2010 21:47
анонимен написа:
За мен е смъртоносна
ръмжа, боли до кости
на дните във пожара
сърцето ми изгаря

Трябва да си припомня някои противопожарни хватки, чедо! Ако не успея, ще викнем да гаси пожара самия Бат Бойко! :-))))))))))
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Алби, успокой малко топката. . . Ще ...
28.10.2010 22:21
lisichka написа:
Алби, успокой малко топката...

Ще почиваме на полувремето, Лисичке! :-))))))))
Туй то.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9368556
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930