Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 20:57 - МЪЖЪТ, КОЙТО ТЕ ГЛЕДА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5014 Коментари: 20 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще те гледам, тъй дълго ще те гледам – сигурно ще се запечатам в зениците ти, момиче. Погледът ми е тежък – Антарктиди ми вият – и Арктики ледени, вкочанени слънца, нацепени айсберги в бездни се свличат. Как ще си караш душицата да хлътва в зейнали пещери? Ние не сме туристи – ние къртим асфалти, панели – за просека, и летим един срещу друг – два залутани кораба, но мираж е Капри – просто остров Капри не е още вписан на никоя карта, Господи! Нима пожела да ме къртиш с леда и да никнат в шепите ми цветя? Нима искаш да видиш как се срутват хилядогодишните ми секвои? Ех, момиче, нима все насън цял живот из пространствата ще летя? Отнеси ме и ме пусни – нека падна в летеж из зениците твои.


Тагове:   Мъжът,


Гласувай:
21



1. aqualia - Сигурно си се запечатал...
27.10.2010 21:18
Сигурно си се запечатал! ;)))
Великолепно казано!
цитирай
2. yotovava - Валери,
27.10.2010 21:22
така е хубаво....

Нима пожела да ме къртиш с леда и да никнат в шепите ми цветя?
Нима искаш да видиш как се срутват хилядогодишните ми секвои?


Поздрави
Валя
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Сигурно си се запечатал! ;))) ...
27.10.2010 21:23
aqualia написа:
Сигурно си се запечатал! ;)))
Великолепно казано!

Погледът на мъж сянка не хвърля.
Благодаря!
Чудовището
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - така е хубаво. . . . Нима пожела да ме ...
27.10.2010 21:25
yotovava написа:
така е хубаво....

Нима пожела да ме къртиш с леда и да никнат в шепите ми цветя?
Нима искаш да видиш как се срутват хилядогодишните ми секвои?


Поздрави
Валя

Благодаря, Валюшка.
Чу
цитирай
5. petgen - ...но мираж е Капри...
27.10.2010 22:23
...нима все насън цял живот из пространствата ще летя?...
Всичкото ти си го казал! Аз повтарям след тебе.Благодаря ти!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - . . . нима все насън цял живот из пр...
27.10.2010 22:26
petgen написа:
...нима все насън цял живот из пространствата ще летя?...
Всичкото ти си го казал! Аз повтарям след тебе.Благодаря ти!

Туй, дето сега си го говорим, Генке, са го казвали други хорица преди хилядолетия, още по-други ще го говорят подир нас...
Тъй върви светът.
Чудовището
цитирай
7. petgen - По твоя начин никой не го е казвал ...
27.10.2010 22:30
По твоя начин никой не го е казвал освен едно Чудовище!За което утре ще пише и в новия брой на "СЛОВОТО ДНЕС" - да си го купиш!:)))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - По твоя начин никой не го е казвал ...
27.10.2010 22:36
petgen написа:
По твоя начин никой не го е казвал освен едно Чудовище!За което утре ще пише и в новия брой на "СЛОВОТО ДНЕС" - да си го купиш!:)))))

Непременно, Генке!
Благодаря.
Чудовището
цитирай
9. dar4eto - Без парашут! Ако може, Алби!;):)
27.10.2010 23:02
За да се разпръснеш на хиляди отломки от звезди в ириса!
И момичето ще има най-пъстрите звездоподобпо светещи ириси във Вселената!
Картината няма да е за изпускане.
Нали?
;):)
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - За да се разпръснеш на хиляди отл...
27.10.2010 23:13
dar4eto написа:
За да се разпръснеш на хиляди отломки от звезди в ириса!
И момичето ще има най-пъстрите звездоподобпо светещи ириси във Вселената!
Картината няма да е за изпускане.
Нали?
;):)

А бе, все се надявам да ми се "отвори" парашутът, Дарчето! :-)))))))))))))))))
Туй то.
Чудовището
цитирай
11. анонимен - nima
28.10.2010 00:51
Виждам че всички тук се познавате и си говорите на малки имена... А на мен просто ми харесва поезията ти и ти благодаря за нея! Бях ти казала че понякога ще идвам в твоя замък анонимно. Хубаво стихотворение!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Виждам че всички тук се познавате и ...
28.10.2010 07:11
анонимен написа:
Виждам че всички тук се познавате и си говорите на малки имена... А на мен просто ми харесва поезията ти и ти благодаря за нея! Бях ти казала че понякога ще идвам в твоя замък анонимно. Хубаво стихотворение!

Идвай, чедо, както намериш за добре!
Благодаря, че прочете!
Чудовището
цитирай
13. smile999 - Добро утро! Брях. . . много хуб...
28.10.2010 07:31
Добро утро!
Брях...много хубаво!:-)
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Добро утро! Брях. . . много хуб...
28.10.2010 07:36
smile999 написа:
Добро утро!
Брях...много хубаво!:-)

Привет, Маймунче!
Отивам на пристанището да чакам обещания кораб с банани! :-))))))))
Чю
цитирай
15. daira - в тоя поглед вселени се преплитат, ...
28.10.2010 14:38
в тоя поглед вселени се преплитат, бе, човек... там нищо не може да се запечата, всичко е в безтегловност и вечност....

много ми хареса!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - в тоя поглед вселени се преплитат, ...
28.10.2010 16:17
daira написа:
в тоя поглед вселени се преплитат, бе, човек... там нищо не може да се запечата, всичко е в безтегловност и вечност....

много ми хареса!

Благодаря!
Пак ела, чедо!
Чу
цитирай
17. анонимен - "нека падна в летеж из зени...
29.10.2010 00:39
"нека падна в летеж из зениците твои. " - поетическа находка си е, а творбата ти...прелестна е, бе човече! Ако не бях с години толкова влюбена в прекрасен човек, направо си изгорях :)))))))))
Целуната вечер,Капитане! :)))))))
bizcocho
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - "нека падна в летеж из зени...
29.10.2010 06:09
анонимен написа:
"нека падна в летеж из зениците твои. " - поетическа находка си е, а творбата ти...прелестна е, бе човече! Ако не бях с години толкова влюбена в прекрасен човек, направо си изгорях :)))))))))
Целуната вечер,Капитане! :)))))))
bizcocho

Пази си момчето, Женя, и не искай от него да бъде Чудовище.
Чу
цитирай
19. bizcocho - :)))))))))))
30.10.2010 20:16
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
"нека падна в летеж из зениците твои. " - поетическа находка си е, а творбата ти...прелестна е, бе човече! Ако не бях с години толкова влюбена в прекрасен човек, направо си изгорях :)))))))))
Целуната вечер,Капитане! :)))))))
bizcocho

Пази си момчето, Женя, и не искай от него да бъде Чудовище.
Чу


Нееее, от него искам много повече:) Искам всичко! А аз умея да искам;) Той нека ми е и поезия, и дом , и обич, а ти да си Чудовище, защото ми е хубаво да те чета! В много от творбите ти виждам точно него:))), но е невъзможно да ви объркам :)))
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - "нека падна в летеж из зени...
31.10.2010 11:49
bizcocho написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
"нека падна в летеж из зениците твои. " - поетическа находка си е, а творбата ти...прелестна е, бе човече! Ако не бях с години толкова влюбена в прекрасен човек, направо си изгорях :)))))))))
Целуната вечер,Капитане! :)))))))
bizcocho
Благодаря, Женя!
Чу
Пази си момчето, Женя, и не искай от него да бъде Чудовище.
Чу


Нееее, от него искам много повече:) Искам всичко! А аз умея да искам;) Той нека ми е и поезия, и дом , и обич, а ти да си Чудовище, защото ми е хубаво да те чета! В много от творбите ти виждам точно него:))), но е невъзможно да ви объркам :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9358786
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930