Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 16:54 - ГОСПОД ДАВА ГНЕЗДАТА ПОД НАЕМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3486 Коментари: 19 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За къде съм без теб? Ще съм тих бекасин из безкрая. Ужасен – ще се сривам с покосени от вихри криле.
И през моите кости ще издухва мелтемът непосилната светла омая
да си виеш гнездото за мен в осланеното зимно поле.

Аз без теб векове ще отмахвам с криле в небесата – безплътни ята Via pontici.
Ще се рея над теб – как политнал в съня си човечец да спреш?
И каквото остане от мен – топлинката от мен – ще запомниш ли?
Ще запомниш ли моя – незагнезден в синджири – трептеж?

Вкочанени гнезда в паметта ми се нищят – и пилеят се – пламнали клечици –
не зови ме, когато те сепне на свистежа далечният звук.
Ние с теб бяхме прелетни птици в това 6 милиарда човечество.
Аз се хвърлих на север, а ти – в неизменния юг.

И, докато летя, ще се моля на птичия Господ да не дава гнездата под наем.
И за теб ще се моля – да не хлътва зад рида твоят небесен светлик.
Бекасина щастлива бъди в своят полет – и дано те окрилят безкраите,
из които със теб бяхме миг – но пък прелестен миг.


Тагове:   наем,   дава,   Господ,


Гласувай:
17



1. petgen - О, миг , поспри!
17.10.2010 16:58
Да си част от вечността със Нея!:)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Да си част от вечността със Нея!:...
17.10.2010 17:03
petgen написа:
Да си част от вечността със Нея!:)

Вечността с ней, както и да я погледнеш, пак си е къс миг! :-))))))))))
Чудовището
цитирай
3. анонимен - Искам вечността с теб! Искам те!Не ...
17.10.2010 17:24
Искам вечността с теб! Искам те!Не миг - завинаги!
цитирай
4. анонимен - Искам те завинаги!Не мигове, а д...
17.10.2010 17:26
Искам те завинаги!Не мигове , а дългата наша вечност.
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Искам вечността с теб! Искам те!Не ...
17.10.2010 20:03
анонимен написа:
Искам вечността с теб! Искам те!Не миг - завинаги!

?
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Искам те завинаги!Не мигове, а д...
17.10.2010 20:04
анонимен написа:
Искам те завинаги!Не мигове , а дългата наша вечност.

?
цитирай
7. анонимен - Заради този
17.10.2010 20:13
птичи Господ много автори с претенции могат само да дишат прахта след теб.
Поздрав!
SW
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - птичи Господ много автори с прет...
17.10.2010 20:16
анонимен написа:
птичи Господ много автори с претенции могат само да дишат прахта след теб.
Поздрав!
SW

Ехееее... Сребърна Вълчице!
Благодаря, че дойде!
Чудовището
цитирай
9. анонимен - Не ми вярваш, Чудовище. Не ми вярваш.
17.10.2010 20:24
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
птичи Господ много автори с претенции могат само да дишат прахта след теб.
Поздрав!
SW

Ехееее... Сребърна Вълчице!
Благодаря, че дойде!
Чудовището


Казала съм ти, че ще се потят внуците ми над творчеството ти, но се надявам все пак да помагаш с по едно рамо тогава. Дай, Боже, да бъде! :-)))))))))))))))))))
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - птичи Господ много автори с прет...
17.10.2010 20:30
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
птичи Господ много автори с претенции могат само да дишат прахта след теб.
Поздрав!
SW

Ехееее... Сребърна Вълчице!
Благодаря, че дойде!
Чудовището


Казала съм ти, че ще се потят внуците ми над творчеството ти, но се надявам все пак да помагаш с по едно рамо тогава. Дай, Боже, да бъде! :-)))))))))))))))))))

Аааааааааааааааа... отнюд! :-))))))))))))))
Домашните им ще ги пишеш ти, а пък аз (на въпроса какво е искал да каже поетът?) ще мълча многозначително! :-)))))))
Туй то.
Чу
цитирай
11. smile999 - Сори, за вмешателството, но и като коментар!
17.10.2010 22:56
Те ще разберат, ако носят поне едно от нашите генчета!:-)))
цитирай
12. nikatxc - :]
17.10.2010 23:33
Още с първите думи си казах,че това че ми стане любимото ти творение!
Поздрави,чудовище
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - диагноза - незагнезден в синджири
17.10.2010 23:34
Всичко, Чудовище, всичко Ви е "в безкрая", най-вече таланта. Възхитена съм!
Понеже скоро долетяхофициално и имам дефекти във възпитанието, искам официално разрешение да си хълцам възторзите на "ти".
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Те ще разберат, ако носят поне едно ...
18.10.2010 04:29
smile999 написа:
Те ще разберат, ако носят поне едно от нашите генчета!:-)))

Това е сигурно, ще носят.
Ще ни носят и банани, щото тогава ние вече няма да можем да се мятаме на палмата, Маймунче! :-)))
Чю
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Още с първите думи си казах, че това ...
18.10.2010 04:32
nikatxc написа:
Още с първите думи си казах,че това че ми стане любимото ти творение!
Поздрави,чудовище

Благодаря, чедо.
Хубава новата седмица!
Чудовището
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Всичко, Чудовище, всичко Ви е &q...
18.10.2010 04:35
4aiotgluhar4e написа:
Всичко, Чудовище, всичко Ви е "в безкрая", най-вече таланта. Възхитена съм!
Понеже скоро долетяхофициално и имам дефекти във възпитанието, искам официално разрешение да си хълцам възторзите на "ти".

Привет, долетяло Глухарче! Карай тъй, както душицата ти поще, аз зандани за глухарчета още не съм виждал! :-))))))))
Чудовището

цитирай
17. dar4eto - Колкото повече - толкова повече!
18.10.2010 08:53
"Ще се рея над теб – как политнал в съня си човечец да спреш?"

Никак!
Не зная какво е по-добре да ти пожелая - да спиш повече, или да пишеш за сънищата си.
Защото така ще има и повече прелестни мигове за нас, онези, които чакат да се докосват до словата ти.
Пожелавам ти всичко онова, за което имаш душа Алби!
Колкото повече - толкова повече!
:)

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - "Ще се рея над теб – как поли...
18.10.2010 08:55
dar4eto написа:
"Ще се рея над теб – как политнал в съня си човечец да спреш?"

Никак!
Не зная какво е по-добре да ти пожелая - да спиш повече, или да пишеш за сънищата си.
Защото така ще има и повече прелестни мигове за нас, онези, които чакат да се докосват до словата ти.
Пожелавам ти всичко онова, за което имаш душа Алби!
Колкото повече - толкова повече!
:)


Най-прекрасната девиза на света - тая, на Мечо Пух!
Здравей, Дарчето!
Чудовището
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Не издържам, затова ще отлитам на юг ...
18.10.2010 16:26
teller1 написа:
Не издържам, затова ще отлитам на юг -
нелюдимо, студено и тъжно е тук.
Вкочанен не отивай на север. Ела
с мен - обещавам - по път да ти нося вода,
да ти бъда и в здрач, и в пустини водач,
да те крия с крилце, ако дъжд завали.
Щом сме двама, чак в Уганда ще стигнем. Нали?...)))))))))))

На сърце ми е това твое стихотворение...
Да ти е топло и весело, Поете.
С уважение.

Благодаря за преле(с)тното стихче, teller1!
Продължаваме да летим, крайна дестинация - Уганда! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9353616
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930