Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 15:23 - ПЕСЕН, ПОТЪНАЛА С АТЛАНТИДА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2252 Коментари: 2 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако искаш да имаш море, иди в банята, пусни душа – нека солените океани да те люшнат на синята теракота,
ще ме видиш – гол на камъните седя, стърча като нож,
лулица кадя и се чудя защо си така хубава, невидима моя, невидима,
изящният танц на скаридите ми е тъжен без теб тази нощ,
Атлантида си ти, не Жена, Атлантида! –
континенти ми се прегръщат,
Атлантидите в мен се издигат на загърлени вулканични острови,
стъпих с десния крак на Гренландия, левия го забих на Великдените –
дигам, тръскам и стискам планетата в непогалените си, тежки от падащи птици, ръце,
ще се пръсне Земята – боядисано в синьо Вселенско яйце,
хванал съм гърлото на Чомолунгма, Мачу Пикчу за червените ушни миди,
стискам си я земицата – водата й пускам от морета и океани,
пращят рибешките гръбнаци, хрилете и костите,
моля ти се, на тебе се моля, Господи –
дъхове вече не ми останаха – риба на спечена суша,
ако нейде я има, прати ми я от стаените дънни безмълвия и я спаси –
да не бъда тъй сам, да ми се гънат ветровитите нейни коси,
сешоарите сигурно са измислица на къпещите се из оазисите бедуинки,
седя на неизбухналите си камъни и облаците си пуша,
и съм толкова смешен – последен инка със своето вярно кученце,
приклекнал в Галактиките миг преди да си обере крушите,
и Пасифиците да се сринат върху мен
и връз изоставеното по спешни причини Мачу Пикчу.


Тагове:   Атлантида,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - От ребърце и два - три шева самият ...
12.10.2010 16:21
teller1 написа:
От ребърце и два - три шева
самият Бог направи Ева
с любов за тъжния Адам,
за да не бъде в Рая сам...
И Ева твоята е тука,
животът й без теб е скука.
Търси я, сигурно те чака
и взира се с надежда в мрака!! ))))))))))))

Лека да е вечерта, Поете.
С уважение.

Ехее-еее... благодаря за стиховищния поздрав! :-))))))
Чудовището
цитирай
2. анонимен - Ishtar - Last Kiss
09.11.2010 08:11
http://www.vbox7.com/play:b3a9dc7f
/мария/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347964
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031