Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 07:08 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ПРОЛЕТТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4676 Коментари: 28 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вятър бръсне пяна от прибоя.
Пъплят – черни армии – вълни.
Август си замина – беше моя.
Падат тежки зимни тишини.
Лодките – обърнати обувки –
нос забиха в дрипавия плаж.
Банският ти с двете леки джувки
върху мен виси – проклет мираж.
Гларусът, и той – проклета птица –
грозен грак над моя сън изви.
Сънят ми се твоите косици –
с дъх на водорасли и треви.
Кученце едно скимти на моста.
Вълноломът тежко вдига гръд.
Запомни ми приказката проста –
ще те чакам – даже и отвъд.
Под небета виком вити молех,
с кораби в нощта надавах вой –
пролет моя, моя бяла пролет,
ако Бог реши, ще бъда твой.


Тагове:   писмо,   Отворено,


Гласувай:
20



1. petgen - Eхеее, какво си се разбързал:)))
03.10.2010 07:15
Бог си знае работата. А и ти си знаеш - ..."ще бъда твой".
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Бог си знае работата. А и ти си знаеш ...
03.10.2010 07:17
petgen написа:
Бог си знае работата. А и ти си знаеш - ..."ще бъда твой".

Не бързам за нийде, неделя е - дори Чудовищата имат почивен ден! :-)))
Добро утро, Генке!
Чу
цитирай
3. petgen - А това какво е?:)
03.10.2010 08:02
с кораби в нощта надавах вой –
пролет моя, моя бяла пролет
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - с кораби в нощта надавах вой – п...
03.10.2010 08:08
petgen написа:
с кораби в нощта надавах вой –
пролет моя, моя бяла пролет

Е, какво е според теб?
цитирай
5. petgen - закачкааа
03.10.2010 08:12
Бързане, какво! Август мина. Октомври е едва...Кога ги усети "тежки зимни тишини" Та и...писмо до пролетта! :)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Бързане, какво! Август мина. Ок...
03.10.2010 08:15
petgen написа:
Бързане, какво! Август мина. Октомври е едва...Кога ги усети "тежки зимни тишини" Та и...писмо до пролетта! :)

Усещам всичко. И най-вече шумоленето на календара, Генке.
Чудовището
цитирай
7. petgen - Чудесно е, щом има очакване, път, ...
03.10.2010 08:17
Чудесно е, щом има очакване, път, Утре! Да бъде, което искаш!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Чудесно е, щом има очакване, път, ...
03.10.2010 08:19
petgen написа:
Чудесно е, щом има очакване, път, Утре! Да бъде, което искаш!

Ще бъде.
цитирай
9. yotovava - Вълноломът тежко вдига гръд.
03.10.2010 08:24
....
пролет моя, моя бяла пролет,
ако Бог реши, ще бъда твой. ....

Хубаво, много, много хубаво!!!

Поздрави, капитане!
Валя
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - . . . . пролет моя, моя бяла пролет, ...
03.10.2010 08:27
yotovava написа:
....
пролет моя, моя бяла пролет,
ако Бог реши, ще бъда твой. ....

Хубаво, много, много хубаво!!!

Поздрави, капитане!
Валя

А бе, хубаво, ама дали ще дочакам на вълнолома да цъфнат маргаритки? :-))))))))
Чудовището
цитирай
11. smile999 - Добро утро Мастер Чу!;-)))
03.10.2010 08:27
То това очакване е всъщност водещата ни пътечка.Все очакваме нещо хубаво и ново.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - То това очакване е всъщност воде...
03.10.2010 08:31
smile999 написа:
То това очакване е всъщност водещата ни пътечка.Все очакваме нещо хубаво и ново.

Една стара грузинска пословица гласи: "Който е изкарал зимата, не е умрял през лятото!"
Хайде да бягаме в топлите страни, Маймунче, тук иде евразийски студ! :-)))))))
Чудовището
цитирай
13. smile999 - Ако знаеш как ми се иска...
03.10.2010 08:50
ще ни посрещнат със слонове и всякакви удоволствия!А най-важното е, че ще e топло...най-вече на душите.
Винаги съм искала, поне в следващият живот да съм аборигенка.Да си тичам на свобода, без дрехи, само с две листа и без задръжки.:-))))))
цитирай
14. hristo27 - Целият ни живот е едно очакване. ...
03.10.2010 09:58
Целият ни живот е едно очакване.
Поздрави и хубав ден от мен!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - ще ни посрещнат със слонове и вся...
03.10.2010 10:44
smile999 написа:
ще ни посрещнат със слонове и всякакви удоволствия!А най-важното е, че ще e топло...най-вече на душите.
Винаги съм искала, поне в следващият живот да съм аборигенка.Да си тичам на свобода, без дрехи, само с две листа и без задръжки.:-))))))


АБОРИГЕНИ ОТ ВСИЧКИ СТРАНИ, ОБИЧАЙТЕ СЕ СЪЕДИНЕНИ

Аз съм твоят маор от езерото Текапо и брат му Пукаки.
Аз съм твоят абориген от полупустините на Австралия.
Ида – опасан с препаска от палмови листи с цвят каки.
Щеш ли да ти покажа копието си, ножа,
да ти се кротна до тънката талия?

Да ти разкажа за битките със съседните нам аборигени –
не един ли маор ми се върна след боя безног и безрък?
Пролетарии от всички страни, обичайте се – съединени –
тъй по-лесно ще минем
из пустините сетния кръг! :-))))))))))))

Чудовището


цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Целият ни живот е едно очакване. ...
03.10.2010 10:46
hristo27 написа:
Целият ни живот е едно очакване.
Поздрави и хубав ден от мен!

Светла неделя да ти нареди Ицето! :-)))))))
Чудовището
цитирай
17. smile999 - Хеххх... МНОГО ХУБАВО!!!
03.10.2010 10:52
Може и обединение да си направим, а това да ни е лозунг.

Благодаря Мастер, разсмя ме!:-))))))
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Може и обединение да си направим, а ...
03.10.2010 10:54
smile999 написа:
Може и обединение да си направим, а това да ни е лозунг.

Благодаря Мастер, разсмя ме!:-))))))

Къф ти лозунг бре? Направо викаме Ламята сабах да го реме змейски на химн! :-)))))))))))))))
Туй то.
Чу


цитирай
19. abanos - Хубаво е...
03.10.2010 10:54
Хубаво е!
А във връзка с мечтата,на аборигенката:Хубаво е топлото,ама няма ли да ти липсва снега,зелените листа и треви напролет?Ами разни скорпиони и змии,да си спят с тебе в сламеното жилище?И комари,като врабчета да си похапват от теб?Не,не!Това определено не ми харесва!Аз съм песимист,може би!Гледам все негативно,дърпам хората да стъпят на земята и да погледнат реално на нещата, с други думи негативно!Чашата е наполовина празна!И все пак светът е чудесен!И постинга е прекрасен!
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Хубаво е! А във връзка с мечтата, ...
03.10.2010 10:57
abanos написа:
Хубаво е!
А във връзка с мечтата,на аборигенката:Хубаво е топлото,ама няма ли да ти липсва снега,зелените листа и треви напролет?Ами разни скорпиони и змии,да си спят с тебе в сламеното жилище?И комари,като врабчета да си похапват от теб?Не,не!Това определено не ми харесва!Аз съм песимист,може би!Гледам все негативно,дърпам хората да стъпят на земята и да погледнат реално на нещата, с други думи негативно!Чашата е наполовина празна!И все пак светът е чудесен!И постинга е прекрасен!

Е, няма страшно! :-)))))))))))))
Чашата може да е наполовина празна, но все пак не се е свършила!
Чудовището
цитирай
21. makont - Любовта преминава през сезоните,
03.10.2010 11:15
обръщаи лодката обувка и отивай да я търсиш! Прекрасно стихотворение!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - обръщаи лодката обувка и отивай да я ...
03.10.2010 11:16
makont написа:
обръщаи лодката обувка и отивай да я търсиш! Прекрасно стихотворение!

Ще опитам, чедо!
Благодаря.
Чудовището
цитирай
23. анонимен - Въпрос?:)
03.10.2010 11:31
Един мой много добър приятел отдавна ми беше казал:Чашата на живота един път се дава-или я изпиваш или я разливаш...
Какво ни очаква през пролетта Валери?Промяна,събуждане от векове...:) или окончателно ще разлеем чашите?За последното поправка вече няма-на ръба сме-прогнозирам главоломно падане....Е?
Валерия
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Един мой много добър приятел отд...
03.10.2010 11:33
fenka1 написа:
Един мой много добър приятел отдавна ми беше казал:Чашата на живота един път се дава-или я изпиваш или я разливаш...
Какво ни очаква през пролетта Валери?Промяна,събуждане от векове...:) или окончателно ще разлеем чашите?За последното поправка вече няма-на ръба сме-прогнозирам главоломно падане....Е?
Валерия

Ще доживеем, ще видим, чедо. Дано е хубава пролет!
цитирай
25. svetula13 - Искам пак да съм влюбена
03.10.2010 11:59
Искам пак да съм влюбена - като теб!
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Искам пак да съм влюбена - като те...
03.10.2010 12:00
svetula13 написа:
Искам пак да съм влюбена - като теб!

Ще, чедо, ще! Ти само вярвай!
Чудовището
цитирай
27. smile999 - Хубаво е! А във връзка с мечтата, ...
03.10.2010 12:43
abanos написа:
Хубаво е!
А във връзка с мечтата,на аборигенката:Хубаво е топлото,ама няма ли да ти липсва снега,зелените листа и треви напролет?Ами разни скорпиони и змии,да си спят с тебе в сламеното жилище?И комари,като врабчета да си похапват от теб?Не,не!Това определено не ми харесва!Аз съм песимист,може би!Гледам все негативно,дърпам хората да стъпят на земята и да погледнат реално на нещата, с други думи негативно!Чашата е наполовина празна!И все пак светът е чудесен!И постинга е прекрасен!

Прав(а) си! Но...какво ни пречи да помечтаем?
Знаеш ли колко хора ме дърпат да сляза на зе;ята...е, не и не!Хубаво ми е да "летя" и да ти кажа, този полет ме задържа най-здраво на земята...парадокс!:-)
Мастер, извини ме!:-)
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Хубаво е! А във връзка с мечтата, ...
03.10.2010 12:46
smile999 написа:
abanos написа:
Хубаво е!
А във връзка с мечтата,на аборигенката:Хубаво е топлото,ама няма ли да ти липсва снега,зелените листа и треви напролет?Ами разни скорпиони и змии,да си спят с тебе в сламеното жилище?И комари,като врабчета да си похапват от теб?Не,не!Това определено не ми харесва!Аз съм песимист,може би!Гледам все негативно,дърпам хората да стъпят на земята и да погледнат реално на нещата, с други думи негативно!Чашата е наполовина празна!И все пак светът е чудесен!И постинга е прекрасен!

Прав(а) си! Но...какво ни пречи да помечтаем?
Знаеш ли колко хора ме дърпат да сляза на зе;ята...е, не и не!Хубаво ми е да "летя" и да ти кажа, този полет ме задържа най-здраво на земята...парадокс!:-)
Мастер, извини ме!:-)

Открит форум, Маймунче! :-)))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356384
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930