Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 16:07 - ПОСЛЕДНО ТАНГО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4409 Коментари: 16 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз не изпратих твоя влак. Ти, мила, не проводи моя. Аз хлътнах във хотела пак. Ти кротко влезе във завоя. Край теб посърнали земи търкалят калната си пита. Проклетият ти влак гърми – бик разярен – връз мен връхлита. Лежах в постелята – а ти бе спомен тих – перо на птица. Край мен се блъскаха врати. И се наплаках от душица. Оркестърът изсвири туш, а през нацепения въздух валеше дъжд – не, леден душ! – под който аз без тебе зъзнах. Къде замина? При кого? Ще си забравиш ли момчето? Дано последното танго за двама ни е на небето.


Тагове:   танго,


Гласувай:
14



1. katty1959 - Оо, че тъжна раздяла. . . И защо по...
30.09.2010 16:29
Оо, че тъжна раздяла... И защо последното танго да е на небето?... И защо да е последно?... - Размекнах се...

Ще се изгубим някога навярно
по някаква съществена причина.
Ще станат дните цифри календарни,
заключени в сезон единствен – зима...
А нощите – печални монолози
на моя най-добър приятел – мрака –
ще ми напомнят глухи коловози,
забравили за свирката на влака...

Ще се открием после вероятно –
без никаква съществена причина –
в сезона на едно безкрайно лято.
Въпрос на време, може би – години...
А междувременно - ще те очаквам
по логика и странна, и понятна:
Нали щом някой облак се наплаче,
превръща се в дъга невероятна?...

Подрав от мен!:)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Оо, че тъжна раздяла. . . И защо по...
30.09.2010 16:32
[quote=katty1959]Оо, че тъжна раздяла... И защо последното танго да е на небето?... И защо да е последно?... - Размекнах се...

Прекрасно стихотворение, благодаря, katty!
цитирай
3. kapito - красиво. "Оркестърът изс...
30.09.2010 16:41
красиво.
"Оркестърът изсвири туш,
а през нацепения въздух
валеше дъжд – не, леден душ! –
под който аз без тебе зъзнах."
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - красиво. "Оркестърът изс...
30.09.2010 16:45
kapito написа:
красиво.
"Оркестърът изсвири туш,
а през нацепения въздух
валеше дъжд – не, леден душ! –
под който аз без тебе зъзнах."

А бе, красиво, ама брррррррррррррррррр...:-)))))))))))))))
Студ!
Друго си е топлата вода, kapito!
Чудовището

цитирай
5. kapito - Ееееее,
30.09.2010 16:53
Ама в топлата вода няма оркестър, въздуха не е нацепен, а на облаци пара ....
Практически погледнато по-добре е навън да фучи и трещи, а вътре да има някой до теб да те топли. :)
Поетично погледнато нацепеният въздух и дъждът-леден душ са къде-къде по-добре от някаква си прозаична топлина. :)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Ама в топлата вода няма оркестър, ...
30.09.2010 16:55
kapito написа:
Ама в топлата вода няма оркестър, въздуха не е нацепен, а на облаци пара ....
Практически погледнато по-добре е навън да фучи и трещи, а вътре да има някой до теб да те топли. :)
Поетично погледнато нацепеният въздух и дъждът-леден душ са къде-къде по-добре от някаква си прозаична топлина. :)


Съгласен! :-))))))))))))
цитирай
7. author4fun - Прекрасно!
30.09.2010 17:20
Отново благодаря, поклон пред таланта Ви! :)))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Отново благодаря, поклон пред т...
30.09.2010 17:51
author4fun написа:
Отново благодаря, поклон пред таланта Ви! :)))))

АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ПРОЧИТА, ЧЕДО, АМА ДАЙ ДА НЕ СЕ КЛАНЯМЕ ЕДНОГО ДРУГИГО КАТО ЯПОНЦИ! :-))))))))))))))))))))))
Лека вечер!
Чудовището

цитирай
9. petgen - Чудовище,
30.09.2010 18:03
Май искаш да останеш без един читател - блогър...:(
Пред тежък избор съм... да забравя, че пишеш, или да продължавам да рискувам...
цитирай
10. stela50 - Прекрасно е ...
30.09.2010 18:11
Поздравления !
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Май искаш да останеш без един чит...
30.09.2010 18:13
petgen написа:
Май искаш да останеш без един читател - блогър...:(
Пред тежък избор съм... да забравя, че пишеш, или да продължавам да рискувам...

Ох... ама кво да сторя, Генке? Снощи цяла нощ писах бездарни стихотворения - и на заранта, щом се събудих, бяха изчезнали до едно! :-))))))))))))))))))))
Тъй че - нямаш особено голям избор.
Чудовището
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Поздравления ! Благодаря, Ст...
30.09.2010 18:15
stela50 написа:
Поздравления !

Благодаря, Стела!
цитирай
13. petgen - Май искаш да останеш без един чит...
30.09.2010 18:22
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Май искаш да останеш без един читател - блогър...:(
Пред тежък избор съм... да забравя, че пишеш, или да продължавам да рискувам...

Ох... ама кво да сторя, Генке? Снощи цяла нощ писах бездарни стихотворения - и на заранта, щом се събудих, бяха изчезнали до едно! :-))))))))))))))))))))
Тъй че - нямаш особено голям избор.
Чудовището

Ах, как се правиш на неразбрал! Не става дума, че си бездарен:))))))))))))))))))))))))))))), то се знае от цял свят:))), става реч за това, че си все по-непосилен за изчитане, за преживяване, носиш риск от инфаркти ...:))) Честно!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Май искаш да останеш без един чит...
30.09.2010 18:34
petgen написа:
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Май искаш да останеш без един читател - блогър...:(
Пред тежък избор съм... да забравя, че пишеш, или да продължавам да рискувам...

Ох... ама кво да сторя, Генке? Снощи цяла нощ писах бездарни стихотворения - и на заранта, щом се събудих, бяха изчезнали до едно! :-))))))))))))))))))))
Тъй че - нямаш особено голям избор.
Чудовището

Ах, как се правиш на неразбрал! Не става дума, че си бездарен:))))))))))))))))))))))))))))), то се знае от цял свят:))), става реч за това, че си все по-непосилен за изчитане, за преживяване, носиш риск от инфаркти ...:))) Честно!

Дано няма барем масови самоубийства! :-)))))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
15. bizcocho - Аз да си помълча ли.... Ще си.
30.09.2010 19:57
Аз да си помълча ли.... Ще си.
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Аз да си помълча ли. . . . Ще си. Бла...
30.09.2010 20:22
bizcocho написа:
Аз да си помълча ли.... Ще си.

Благодаря, Женя, прекрасно е да си помълчиш с приятел.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356659
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930