Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 18:25 - НИЕ СМЕ СЛЕПИТЕ ИНТЕРНЕТНИ ПРИЛЕПИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5056 Коментари: 19 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз ти пиша писмата си, мейлите с дълги дъжовни води, а пък ти ми отвръщаш със късия писък на птица. Милостива бъди – малко по-милостива със мене бъди, напиши ми писмо – тънка багра в моминска шевица. Нареди листопад, треволяче, бяло облаче, плодно дръвче, нека видя момиче, което се къпе в жита и поля с пеперуди. За какво се пестиш – нали аз уж съм твоето малко момче, нали тъй ми рече – малко момче – което за полет се буди? Говори за дъжда, за гората, за ланшния сняг, за цветя говори – хлътвам аз като вълк из бездънните нетни безкраи. Из потери на вълци, през монитори вия – по черни зори,  и – несвестен – те диря из надеждно заключени стаи. Ако някой сред време реши да изрови тонажите нетна печал, нека той вместо мен да те гали – с мекотата на моите шепи. Нека види, момиче, из какви пещери аз за тебе безсънен съм пял – в пещери, из които ние всички летим като прилепи слепи.


Тагове:   Ние,


Гласувай:
20



1. lubara - Поздрави, 4udovi6teto !
29.09.2010 18:46
Защо ли така познато ми звучи!
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/06/02/poslednite-pisma-razkaz.343113
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Защо ли така познато ми звучи! ...
29.09.2010 18:52
lubara написа:
Защо ли така познато ми звучи!
http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/06/02/poslednite-pisma-razkaz.343113

Нормално? Ние не живеем на различни планети?
Чудовището
цитирай
3. smile999 - Мастер!!! Наздраве!
29.09.2010 19:01
Мастер!!!
Наздраве!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Мастер!!! Наздраве! Наздр...
29.09.2010 19:03
smile999 написа:
Мастер!!!
Наздраве!

Наздраве, Маймунче! Скъсай от палмата един банан на Чудовището?
Или изцеди на сокче 7 ананаса, че кайсиевицата си я изпих! :-)))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
5. petgen - Господи, тоя човек влезе с двата ...
29.09.2010 19:57
Господи, тоя човек влезе с двата крака във всемирната литературната история с небивалата любов, нечувана и небивала преди Него и Нея!!!:)))))))))))))
Подари му покой , Господи, и чрез него - на нас... Полудявам от тебе, гадно 4udovi6teto !!!:) Обич!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Да му се не види и вълкът и чудото с ...
29.09.2010 20:01
lunar написа:
Да му се не види и вълкът и чудото с тонажната жал!!!
тежиш бе, човек. чудовищно при тва. :):):)

Е, къде си виждала Чудовище глухарче? :-)))))))))))))))))))
Благодаря, lunar!
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Господи, тоя човек влезе с двата ...
29.09.2010 20:02
petgen написа:
Господи, тоя човек влезе с двата крака във всемирната литературната история с небивалата любов, нечувана и небивала преди Него и Нея!!!:)))))))))))))
Подари му покой , Господи, и чрез него - на нас... Полудявам от тебе, гадно 4udovi6teto !!!:) Обич!

Генке, спри да четеш бездария! :-))))))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
8. ili4e - преди и аз си мислех, колко светла ...
29.09.2010 20:38
преди и аз си мислех, колко светла наука ще бъде интернетната археология, но зависи дали човек ще чете намереното, или програмен продукт ще го чете
как да вярвам в прогреса, който може да ни превърне в спам?
хартията търпи всичко, а глинените плочки хептен

размисли ме, чудо!
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - преди и аз си мислех, колко светла ...
29.09.2010 20:42
ili4e написа:
преди и аз си мислех, колко светла наука ще бъде интернетната археология, но зависи дали човек ще чете намереното, или програмен продукт ще го чете
как да вярвам в прогреса, който може да ни превърне в спам?
хартията търпи всичко, а глинените плочки хептен

размисли ме, чудо!

Хартията се сбръчква от лъжата, глинената плочка времето я троши. Интернетът е памперс за вампирясали души.
Чудовището
цитирай
10. ili4e - значи четмото продължава, душа и ...
29.09.2010 21:18
значи четмото продължава, душа и яка на паметта:-)
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - значи четмото продължава, душа и ...
29.09.2010 21:28
ili4e написа:
значи четмото продължава, душа и яка на паметта:-)

Човешката памет е най-красивата бездна. В нея можеш да видиш как светулката каца върху носа на черната аспида.
Чу
цитирай
12. stihiq - Великолепие!
29.09.2010 21:34
Великолепие!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Великолепие! Благодаря Ви!
29.09.2010 21:38
stihiq написа:
Великолепие!

Благодаря Ви!
цитирай
14. petgen - Господи, тоя човек влезе с двата ...
29.09.2010 22:05
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Господи, тоя човек влезе с двата крака във всемирната литературната история с небивалата любов, нечувана и небивала преди Него и Нея!!!:)))))))))))))
Подари му покой , Господи, и чрез него - на нас... Полудявам от тебе, гадно 4udovi6teto !!!:) Обич!

Генке, спри да четеш бездария! :-))))))))))))))))))))
Чудовището


Ах, бездарнико, пусни най-сетне нещо приспивно! Стига си ровил в душите ни,
стигнаха долната земя, кой ще ни изтегли на светлото:))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Господи, тоя човек влезе с двата ...
29.09.2010 22:08
petgen написа:
4udovi6teto написа:
petgen написа:
Господи, тоя човек влезе с двата крака във всемирната литературната история с небивалата любов, нечувана и небивала преди Него и Нея!!!:)))))))))))))
Подари му покой , Господи, и чрез него - на нас... Полудявам от тебе, гадно 4udovi6teto !!!:) Обич!

Генке, спри да четеш бездария! :-))))))))))))))))))))
Чудовището


Ах, бездарнико, пусни най-сетне нещо приспивно! Стига си ровил в душите ни,
стигнаха долната земя, кой ще ни изтегли на светлото:))))

Готово, Генке! Нямаш проблеми с приспивните песнички! :-))))))))))))))
Чакай да бръкна в торбата!
Чудовището
цитирай
16. petgen - Гадничко, подмолно Чудовище!
29.09.2010 22:36
Мина всякакви граници! Забрави ли, че аз ходя сутрин след 7.10 h на работа.Как се заспива след такова стихотворение, бездарнико!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Бъди и човек, качи го, има толкова кукуряци, достави им поредното си чудовищно произведение! Аз паднах/ друг ще ме смени и толкоз/какво тук значи някаква си petgen:)))
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Мина всякакви граници! Забрави ли, ...
29.09.2010 23:18
petgen написа:
Мина всякакви граници! Забрави ли, че аз ходя сутрин след 7.10 h на работа.Как се заспива след такова стихотворение, бездарнико!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Бъди и човек, качи го, има толкова кукуряци, достави им поредното си чудовищно произведение! Аз паднах/ друг ще ме смени и толкоз/какво тук значи някаква си petgen:)))

И утре е ден, Генке? А ние заникъде не бързаме, нали?
Лека нощ!
Чудовището
цитирай
18. анонимен - ............
30.09.2010 07:33
Еееееххх....Любовта е все сляпа, и все будна, и все жадна....
Ама пък е така хубаво да обичаш, нали? :-)))
"Чедото"
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Еееееххх. . . . Любовта е все сляпа, и ...
30.09.2010 07:35
анонимен написа:
Еееееххх....Любовта е все сляпа, и все будна, и все жадна....
Ама пък е така хубаво да обичаш, нали? :-)))
"Чедото"

Ами да! :-))))))))))))))))))
Нищо по-хубаво.
Благодаря, чедо.
Чудовището
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9366799
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930