Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 13:38 - МАЛКА ЖЕНА С GSM ГОВОРИ В ЗИМНИЯ ВХОД
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 6370 Коментари: 40 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз те виждам – трепериш в зимния вход с джиесема в ръка,
всеки миг през вратата ще хлътне – замръзнал – мъжът ти,
ще те пита с кого си говориш сладки приказки – и ще пита така,
докогато не кажеш святата истина – и му станат очите мътни,
нищо да не издумаш – той всичко в спрелия миг ще прозре,
отколе беше – не те е виждал толкова чиста, румена, бяла –
а в ушите ти пламнали ще реве и ще стене моето Черно море,
вълноломът на Варна като кит самоубиец ще отплава към Галата,
ще ме виждаш как махам на кораба, тръгнал нанейде от кея,
или, седнал на пейката в парка – си броя листопада листо по листо,
ще плющи в теб въпросът ми – имаш ли, мила, поне малка идея
как без теб да живея – и защо да живея – това е въпросът – защо?
Направи му кафе, разлисти вехто списание или вчерашен вестник,
кажи му, че си говорила с някой стар педофил, сексуален маниак,
който те е прикоткал във входа, почерпил те е, изпял ти е песничка
и сега те очаква на лете – и колибка от вършини вдига на морския бряг,
говори му за мача, за ланшния сняг, за верото, за развода на Мик Джагър,
не му казвай: – Мъжо, фурната не работи, а аз искам баница да пека!
А когато поще след „По света и у нас” – миг преди филма без теб да си ляга,
застани му категорично, спри го и му речи: – Мъжо, къде дават така?
Мимоходом го целуни – затвори крема за бръснене и доизмий пяната,
тури телефончето на режим вибрация – смени още утре познатия пин код,
легни си до него – и бъди толкова хубава, колкото в спомена ми остана –
една хубава, хубава, хубава – малка жена с джиесем във студения вход.


Тагове:   gsm,   малка,   вход,


Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkolrus - Привет, Валери.
15.09.2010 13:53
Когато човек няма какво повече да каже, по-добре да замълчи!
Освен, че вземам на отчет блога - значи всичко ми харесва.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Когато човек няма какво повече да ...
15.09.2010 13:55
mitkolrus написа:
Когато човек няма какво повече да каже, по-добре да замълчи!
Освен, че вземам на отчет блога - значи всичко ми харесва.

Чудовище на "отчет", Митак, е по-добрият вариант, отколкото таралеж в гащите! :-)))))))))))))))
Благодаря, че прочете, човеко!
Чудовището
цитирай
3. yokoyuko - Но дали тя ще иска да остане така,
15.09.2010 17:46
и дали ще може да бъде вече "малка" жена?!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - и дали ще може да бъде вече "...
15.09.2010 17:58
yokoyuko написа:
и дали ще може да бъде вече "малка" жена?!

Ще я питам, yoko, и непременно ще ти се обадя по GSM-а! :-))))))))))
Предполагам, че ще рече "Да!".
Чудовището
цитирай
5. mariposatracionera - Малко сложничко ще стане то нейното ...
15.09.2010 18:54
Малко сложничко ще стане то нейното - и там и тук ,но затова пък колко хубаво е описано това.И в името на идеята - да "остане толкова ,толкова хубава" - е,струва си всичко.
С поздрав!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Малко сложничко ще стане то нейното ...
15.09.2010 19:01
mariposatracionera написа:
Малко сложничко ще стане то нейното - и там и тук ,но затова пък колко хубаво е описано това.И в името на идеята - да "остане толкова ,толкова хубава" - е,струва си всичко.
С поздрав!

Де да беше само в името на идеята...
Благодаря, че прочете, Галина!
Чудовището
цитирай
7. kapito - Ох, тази Варна пак!
15.09.2010 19:38
Всичко си спомних едно по едно - реве и стене морето, вълноломът, от който гледам Галата , махам на корабите за довиждане, на пейка в Морската да броя падащите листа ... бавно, едно по едно...
Искам пак !
:(
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Всичко си спомних едно по едно - реве ...
15.09.2010 19:48
kapito написа:
Всичко си спомних едно по едно - реве и стене морето, вълноломът, от който гледам Галата , махам на корабите за довиждане, на пейка в Морската да броя падащите листа ... бавно, едно по едно...
Искам пак !
:(

Ела някой път във Варна, есента иде - и ще бъде красива?
Чудовището
цитирай
9. bizcocho - !!!!!!!!!!
15.09.2010 20:11
Закова ме!
цитирай
10. kapito - Ще дойда пак!
15.09.2010 20:17
Не знам кога, може би догодина... (надявам се )
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Закова ме! Ей, Женя! Аз пеперуда в ...
15.09.2010 20:18
bizcocho написа:
Закова ме!

Ей, Женя! Аз пеперуда в хербарий не съм бучвал, а ти... :-))))))))))
Чудовището
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Не знам кога, може би догодина. . . ...
15.09.2010 20:19
kapito написа:
Не знам кога, може би догодина... (надявам се )

С бутилка бяло сухо вино! Сафридът е от мен! :-)))))))
Чудовището
цитирай
13. анонимен - :)
15.09.2010 20:34
"...имаш ли, мила, поне малка идея
как без теб да живея – и защо да живея – това е въпросът – защо?..."

това ми хареса най-много:)
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - ". . . имаш ли, мила, поне малка ...
15.09.2010 20:39
анонимен написа:
"...имаш ли, мила, поне малка идея
как без теб да живея – и защо да живея – това е въпросът – защо?..."

това ми хареса най-много:)

На този въпрос няма отговор. И от небето не иде.
Чудовището
цитирай
15. анонимен - хах:)))
15.09.2010 20:44
Небето...
Там ни уреждат срещите, любовта и прозренията, а разделите, отговорите, изборите и болките са наша работа:)
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Небето. . . Там ни уреждат срещите, ...
15.09.2010 20:56
анонимен написа:
Небето...
Там ни уреждат срещите, любовта и прозренията, а разделите, отговорите, изборите и болките са наша работа:)

Да! Аксиома, за съжаление на светлите ни души и грешните ни тела.
Чудовището
цитирай
17. kapito - О, непременно!
15.09.2010 20:57
4udovi6teto написа:
kapito написа:
Не знам кога, може би догодина... (надявам се )

С бутилка бяло сухо вино! Сафридът е от мен! :-)))))))
Чудовището


Имаш (с най-голямо удоволствие) бутилка бяло вино от мен! (за мен ще си нося фанта :)) Сафрид - добре, аз обичам и лефер... мммм, на скара с лимонче ...
(Стига, капи !)
:))))))))))))))))))
цитирай
18. анонимен - :)
15.09.2010 20:57
ето моята благословия, дано има ефект:) обичам да виждам любов:)

http://vbox7.com/play:ccd308ce
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Не знам кога, може би догодина. . . ...
15.09.2010 20:59
kapito написа:
4udovi6teto написа:
kapito написа:
Не знам кога, може би догодина... (надявам се )

С бутилка бяло сухо вино! Сафридът е от мен! :-)))))))
Чудовището


Имаш (с най-голямо удоволствие) бутилка бяло вино от мен! (за мен ще си нося фанта :)) Сафрид - добре, аз обичам и лефер... мммм, на скара с лимонче ...
(Стига, капи !)
:))))))))))))))))))

Дано даде морето, kapito! Ще има.
Чудовището
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - ето моята благословия, дано има ...
15.09.2010 21:07
анонимен написа:
ето моята благословия, дано има ефект:) обичам да виждам любов:)

http://vbox7.com/play:ccd308ce

Якооооооооо! :-)))))))))))
цитирай
21. zinka34 - Малка жена с джи ес ем - може да бъде ...
15.09.2010 21:55
Малка жена с джи ес ем - може да бъде проблем.. :).
А стихотворението е като усещане от горещо, горчиво и ароматно кафе сутрин на вълнолома...
Поздравления! :)
цитирай
22. mimayordanova - Това не е стих, а вампирясване. До ...
16.09.2010 01:10
Това не е стих, а вампирясване. До болка позната лудост на обичане, имане и нямане, силно привличане и страх от обричане. Заради такава силна любов на съпругът ми се разведох. Бях истинска както в любовта си, така и в раздялата. Исках да е щастлив... и а не хаби енергията си в лъжи. Защото никога и не помислих и не пожелах да го задържа до себе си... с малкия театър на счупената печка.
цитирай
23. mimayordanova - До болка познат театър. На неист...
16.09.2010 01:18
До болка познат театър. На неистината, заради страха от признанието, че някой мъж е полудял по някоя жена. И няма смелост да е с нея. Аз поне имах смелостта да си тръгна от един мъж след 30 години. Освободих го от себе си... да обича без лъжа...
цитирай
24. mimayordanova - МНОГО ПОДЛО!
16.09.2010 01:22
МНОГО ПОДЛО!
цитирай
25. mimayordanova - ОБИЧАМ СМЕЛИТЕ И СИЛНИТЕ МЪЖЕ ...
16.09.2010 01:38
ОБИЧАМ СМЕЛИТЕ И СИЛНИТЕ МЪЖЕ

Обичам смелите и силните мъже.
Онези, дето могат и да се разплачат...
Жената в мен да преобърнат на дете,
което кротко търси да се сгуши в здрача.
Обичам силното в подгънатите колене,
когато си признават, че обичат.
И смелостта - да кажат думи две,
без патетично и навеки да се вричат.
Обичам смелостта им да рушат
преградите в душата ми ранима.
Дори, когато знаят, че грешат,
да стъпват твърдо по пътечката незрима.
Обичам силата на непокорния им гняв,
и ревността, с която късат нишки стари.
Обичам смелостта им пак да бъдат смях,
когато мъката в очите ми запари.
Обичам есенната щедрост от любов,
умишлено прикрита с мълчаливост.
Обичам в погледа им мъжки и суров
едно момче да ми намига закачливо.
Обичам силата на нощния им страх
дали от мен са истински желани,
но и без страх да ме събличат в грях
до болката на сплетените длани.
Тогава мирисът им е копривен и на дъжд...
Изтръпващ погледът е от очите им и жари.
Дъждът от ласки, (вятър в буйна ръж),
пои душата ми, а в тялото ми пари...
Обичам силата на сутрешната вяра,
че вечерта ми само с тях ще е гореща,
че тяхна съм, дори светът ми да изгаря,
че са живота ми и... още нещо...


Единствено тогава съм жена...
Единствено със силните и смелите.
Единствено тогава съм пръстта
под стъпките им... Лавата - по вените.
Обичам смелите и силните мъже -
без страх, че в тях съм жива като рана,
че съм променлива като бездънното море,
че силна съм... със силата за двама...
Павлина Джарова
цитирай
26. mimayordanova - Пубертет на 50 годишните мъже. П...
16.09.2010 01:42
Пубертет на 50 годишните мъже. Платих си. Много скъпо.
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Малка жена с джи ес ем - може да бъде ...
16.09.2010 05:44
zinka34 написа:
Малка жена с джи ес ем - може да бъде проблем.. :).
А стихотворението е като усещане от горещо, горчиво и ароматно кафе сутрин на вълнолома...
Поздравления! :)

Добре дошла, Зинке! :-)))))))))))

цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Това не е стих, а вампирясване. До ...
16.09.2010 05:49
mimayordanova написа:
Това не е стих, а вампирясване. До болка позната лудост на обичане, имане и нямане, силно привличане и страх от обричане. Заради такава силна любов на съпругът ми се разведох. Бях истинска както в любовта си, така и в раздялата. Исках да е щастлив... и а не хаби енергията си в лъжи. Защото никога и не помислих и не пожелах да го задържа до себе си... с малкия театър на счупената печка.

Ако печката се счупи, всяко сръчно момче може да я ремонтира, но ако китайската ваза се срути и се натроши на парчета, колкото и да я лепим, пак ще е китайска, но вече няма да е същото. И с брака е така.
Човек може да посреща неизбежностите по-спокойно.
Желая Ви успех, mimayordanova!
Чудовището
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - До болка познат театър. На неист...
16.09.2010 05:52
mimayordanova написа:
До болка познат театър. На неистината, заради страха от признанието, че някой мъж е полудял по някоя жена. И няма смелост да е с нея. Аз поне имах смелостта да си тръгна от един мъж след 30 години. Освободих го от себе си... да обича без лъжа...

Мъжът, както и жената, не са добичета, за да ги зажеглиш или да ги изоглавиш, когато си пощеш.
Чудовището
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - МНОГО ПОДЛО! Кое по-точно е &q...
16.09.2010 05:57
mimayordanova написа:
МНОГО ПОДЛО!

Кое по-точно е "подло", mimayordanova? Можете и да не ми отговаряте, ако това Ви натоварва?
Чудовището
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - ОБИЧАМ СМЕЛИТЕ И СИЛНИТЕ МЪЖЕ ...
16.09.2010 05:59
mimayordanova написа:
ОБИЧАМ СМЕЛИТЕ И СИЛНИТЕ МЪЖЕ

Обичам смелите и силните мъже.
Онези, дето могат и да се разплачат...
Жената в мен да преобърнат на дете,
което кротко търси да се сгуши в здрача.
Обичам силното в подгънатите колене,
когато си признават, че обичат.
И смелостта - да кажат думи две,
без патетично и навеки да се вричат.
Обичам смелостта им да рушат
преградите в душата ми ранима.
Дори, когато знаят, че грешат,
да стъпват твърдо по пътечката незрима.
Обичам силата на непокорния им гняв,
и ревността, с която късат нишки стари.
Обичам смелостта им пак да бъдат смях,
когато мъката в очите ми запари.
Обичам есенната щедрост от любов,
умишлено прикрита с мълчаливост.
Обичам в погледа им мъжки и суров
едно момче да ми намига закачливо.
Обичам силата на нощния им страх
дали от мен са истински желани,
но и без страх да ме събличат в грях
до болката на сплетените длани.
Тогава мирисът им е копривен и на дъжд...
Изтръпващ погледът е от очите им и жари.
Дъждът от ласки, (вятър в буйна ръж),
пои душата ми, а в тялото ми пари...
Обичам силата на сутрешната вяра,
че вечерта ми само с тях ще е гореща,
че тяхна съм, дори светът ми да изгаря,
че са живота ми и... още нещо...


Единствено тогава съм жена...
Единствено със силните и смелите.
Единствено тогава съм пръстта
под стъпките им... Лавата - по вените.
Обичам смелите и силните мъже -
без страх, че в тях съм жива като рана,
че съм променлива като бездънното море,
че силна съм... със силата за двама...
Павлина Джарова


Благодаря за стихотворния поздрав!
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - Пубертет на 50 годишните мъже. П...
16.09.2010 06:02
mimayordanova написа:
Пубертет на 50 годишните мъже. Платих си. Много скъпо.

Мисля, че това е тема за Ваш нов постинг, mimayordanova, където можем да дискутираме? Защо да го правим тук?
Чудовището
цитирай
33. petgen - Убийствено!!!
16.09.2010 06:33
Невъзможно е да се степенуват стихотворенията на Чудовището, едно от друго, едно през друго, едно след друго са убийствени!!!!! Валери.....
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Невъзможно е да се степенуват ст...
16.09.2010 06:38
petgen написа:
Невъзможно е да се степенуват стихотворенията на Чудовището, едно от друго, едно през друго, едно след друго са убийствени!!!!! Валери.....

Хе-хе... Чак пък "убийствени"! :-))))))))))))))))
Ние ще четем ли, или ще залягаме по канавките, Генке?
Чудовището
цитирай
35. petgen - Направо!
16.09.2010 06:49
Изръбва се душата ми от твоите текстове, ту боли, ту полита закърпена. Разбиват твоите стих-я. Заради тях се пристрастих жестоко към компа и блога.
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Изръбва се душата ми от твоите те...
16.09.2010 06:51
petgen написа:
Изръбва се душата ми от твоите текстове, ту боли, ту полита закърпена. Разбиват твоите стих-я. Заради тях се пристрастих жестоко към компа и блога.

Лети - и забрави болката.
Чудовището
цитирай
37. monaliza121 - Добър съвет
16.09.2010 07:12
Ще си преброя моя листопад....
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Ще си преброя моя листопад. . . . О...
16.09.2010 07:20
monaliza121 написа:
Ще си преброя моя листопад....

Отнеси си 7 листа, толкова стигат за дългата зима!
Чудовището
цитирай
39. mimayordanova - МНОГО ПОДЛО! Кое по-точно е &q...
16.09.2010 20:22
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
МНОГО ПОДЛО!

Кое по-точно е "подло", mimayordanova? Можете и да не ми отговаряте, ако това Ви натоварва?
Чудовището

Философията на стиха е подла.
цитирай
40. анонимен - :)
16.09.2010 21:58
mimayordanova написа:
4udovi6teto написа:
mimayordanova написа:
МНОГО ПОДЛО!

Кое по-точно е "подло", mimayordanova? Можете и да не ми отговаряте, ако това Ви натоварва?
Чудовището

Философията на стиха е подла.


Любовта няма как да е подла. Всъщност точно тя е проявител на истината и същността ни. Болката също е истинска. А философията означава начин на живот, нашия собствен живот... Изборът ти те поставя на една от двете страни. Да живееш като себе си, или в примката на чужда проекция...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348714
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031