Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 18:23 - НЯМАМ ДУМИ ЗА НАГЛОСТТА НА ТОЗИ БЛОГЪР - ВРЕМЕНЕН ПОСТИНГ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13612 Коментари: 51 Гласове:
649

Последна промяна: 30.03.2011 20:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам как да нарека това. Може би вие ще успеете.  Аз нямам думи.
Ето го - лично съобщение от блогър, когото не познавам:

МНОГО ЯСНО, що си тук! (ново) Щото си фрашкан с мръсни мангизи, които переш, като издаваш книги - пируваш по време на чума! Ама има Господ и той вижда! Може поезията ти да е блестяща.., но ти не се държиш като човек! Защото си чудовище!

Изпратено: 15:56 От: deathmetalverses

Изтрий | Отговор

Заявявам чистосърдечно, че не само мръсни мангизи нямам, а много често ми се случва така, че нямам дори и чисти "мангизи".
Своите книги издавам с пари на приятели, чиито имена винаги афиширам на страничка втора от изданието - там, където се публикуват авторските права.

Валери Станков





Гласувай:
708



1. deleted-4udovi6teto - ндааа. . . . жалко за този блогър З...
30.03.2011 18:45
анонимен написа:
ндааа....жалко за този блогър Здравко, който е посипал обиди по глупав и безотговорен начин! Не може ей така да се ръсят характеристики във виртуала, без да се познава човека отсреща. Но от написаното от него личи празнотата на личността:-( Много жалко, млад мъж, който се изявява уж родолюбиво с желание да прави списание, да се изказва дивашки!!! Дали така би се изразил Орфей? Това ли учи Орфей? Вие, драги сър Здравко, сте по-близо до вакханките, отколкото до Орфея!

Благодаря, Аноним 1!
Чу
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - И твоята не е лесна, Валери!. . . М...
30.03.2011 19:14
анонимен написа:
И твоята не е лесна, Валери!...
Много лумпени по тая България се навъдиха!Пази се!
Поредно доказателство, че си на върха, щом толкова завистници камъни мятат по тебе. В случая е чак смехотворно, но и страшничко като словоблудство.
Love:(

Благодаря, Love.
Чу
цитирай
3. stir - АХахаххаха, яко смях :)
30.03.2011 19:49
АХахаххаха, яко смях :)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - АХахаххаха, яко смях :) Е, сиг...
30.03.2011 19:51
stir написа:
АХахаххаха, яко смях :)

Е, сигурно изглежда смешно отстрани, stir?
Всъщност - всичко щеше да бъде много смешно, ако не беше толкова тъжно...
Чу
цитирай
5. stir - Разказва се историйката за един ...
30.03.2011 19:57
Разказва се историйката за един известен пастор. Събудил през нощта и видял ужасяващо демонично присъствие/манифестация в долния край на леглото. "А," казал, "ти ли си!", обърнал се и заспал.
цитирай
6. stir - Да, усетих се, извинявай.
30.03.2011 19:57
Да, усетих се, извинявай.
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Разказва се историйката за един ...
30.03.2011 19:59
stir написа:
Разказва се историйката за един известен пастор. Събудил през нощта и видял ужасяващо демонично присъствие в долния край на леглото. "А," казал, "ти ли си!", обърнал се и заспал.

Дяволите у нас се будят, stir, или по-точно - никога не заспиват, не е на хубаво...
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Да, усетих се, извинявай. За нищо, ...
30.03.2011 20:00
stir написа:
Да, усетих се, извинявай.

За нищо, Човеко!
Чу
цитирай
9. sande - Боже, прости им, те не знаят какво правят / какаво говорят/!
30.03.2011 20:18
Боже, прости му, той не знае.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Боже, прости му, той не знае. Сиг...
30.03.2011 20:20
sande написа:
Боже, прости му, той не знае.

Сигурно е бил много ядосан от нещо, Санде, не е успял да насочи гнева си към "точния" човек.
Чу
цитирай
11. valer1961 - Завистта,
30.03.2011 20:49
Приятелю/позволявам си обръщението/, наистина е неизтребима.Толкова ли е трудно да не цапаш /иначе,все пак ти признава блестящата поезия/ като не можеш да рисуваш...? Поздрав!
цитирай
12. miaa - Невероятно присъствие има в стиховете ти !
30.03.2011 20:56
Талантлив и емоционален от душа и сърце!
Имам само една малка забележка, към Теб!
Тези наситени и силни стихове, които пишеш не се препокриват с 4udovi6teto !!:)
Не мога са го свържа с теб, Валери! Извинявай, ама ...Не ми приличаш на чудовище:)
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Приятелю/позволявам си обръще...
30.03.2011 20:57
valer1961 написа:
Приятелю/позволявам си обръщението/, наистина е неизтребима.Толкова ли е трудно да не цапаш /иначе,все пак ти признава блестящата поезия/ като не можеш да рисуваш...? Поздрав!

Завистта може да се разгледа и като благородно чувство, тъй като в основата си то е носител на добър подтик - "Аз знам, че има и по-добър от мен, но не искам да си го призная!" Завистливецът не е толкова лош човек, колкото на всички нас ни изглежда, тя може да го накара да свърши много добри дела...
Случаят обаче е много, много тежък.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Приятелю/позволявам си обръще...
30.03.2011 20:58
4udovi6teto написа:
valer1961 написа:
Приятелю/позволявам си обръщението/, наистина е неизтребима.Толкова ли е трудно да не цапаш /иначе,все пак ти признава блестящата поезия/ като не можеш да рисуваш...? Поздрав!

Завистта може да се разгледа и като благородно чувство, тъй като в основата си то е носител на добър подтик - "Аз знам, че има и по-добър от мен, но не искам да си го призная!" Завистливецът не е толкова лош човек, колкото на всички нас ни изглежда, тя може да го накара да свърши много добри дела...
Случаят обаче е много, много тежък.
Чу

цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Талантлив и емоционален от душа и ...
30.03.2011 21:07
miaa написа:
Талантлив и емоционален от душа и сърце!
Имам само една малка забележка, към Теб!
Тези наситени и силни стихове, които пишеш не се препокриват с 4udovi6teto !!:)
Не мога са го свържа с теб, Валери! Извинявай, ама ...Не ми приличаш на чудовище:)

Тъй ми казват приятелите - Чудовището, затова избрах този никнейм, друго нямам какво да добавя.
Благодаря, miaa.
Чу
цитирай
16. yotovava - Валери,
30.03.2011 21:28
с теб съм! Защото знам, че си чист човек.
Валя
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - с теб съм! Защото знам, че си чист ...
30.03.2011 21:36
yotovava написа:
с теб съм! Защото знам, че си чист човек.
Валя

Благодаря, Валя.
Чу
цитирай
18. mafani - Извинявайте г-н Чу, много Ви уважавам, но
30.03.2011 22:18
обяснете, моля на бедната Мафани, какъв е смисълът да се обяснявате публично на някого, който Ви пише на лични, при това и непознат?
Нали няма истина в думите му?
Има една хубава сентенция- Не се обяснявай- затъваш.

С най-добри чувства към Чу от Маф!
цитирай
19. smile999 - Нямам думи! Само човек, който не ...
30.03.2011 22:26
Нямам думи!
Само човек, който не те познава, може да изсипе това...не ми се пише какво...
И мен днес ме засипват цял ден със същото, мисля, че от безсилие го правят.
И аз, като Санде ще кажа - Прости им Господи, дай им повече сили, вяра и обич!
цитирай
20. bizcocho - Ех, Капитане. . . Те се не спряха. То ...
30.03.2011 22:59
Ех, Капитане... Те се не спряха. То едно ли, то друго ли... толкова ли е трудно да се преглътне нечий талант? Толкова ли нищо не ги радва нечии хора? Само гаврата с някой ли ги прави щастливи?
А аз, тъй или иначе си губя времето докато си оправям смотания крак, та взех че записах два курса. Крива, с патерици, с колички... оправям се. Днес бях за първи ден, но за малкото, за което си отворих устата се оказах отличничката на курса и след часовете ми препоръчаха прехвърляне в по-високо ниво. Пита ме от къде съм. Кеф ми беше да кажа българка! В текстовете си имах само две пропуснати ударения. Но ме влече кирилицата... и влизам в нета. И... доплаква ми се, че съм българка! Та ние ли сме най-пропадналия народ, та все сред българите да срещам гнилост и дребност? Ужасена съм, вярваш ли ми?
Колкото и да им е неприятно на някои да го прочетат, уважавам в теб и поета, и човека!!! За мен е чест да бъда твой приятел!!!
Не знам друго какво да кажа. Пред подобни факти губя реториката си.
цитирай
21. evrazol - Това не е наглост. Представям си ...
30.03.2011 23:00
Това не е наглост. Представям си какво се случва в главата на този човек. Там вероятно е полярна нощ и вие злобата на неспособния на нищо.
Докато не паднем чак там, все ще има надежда.
Често съм си мислел къде е бариерата след която няма връщане. Не знам къде. Ама тоя е далече оттатък.
Ако не го игнорираш тотално ще те оцапа. Понеже комуникацията е възможна само в неговата плоскост.
цитирай
22. анонимен - :-))))))))))))))))) Аз пък ще ставам атеист
31.03.2011 00:08
Чу, майната им, бе.
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - обяснете, моля на бедната Мафани, ...
31.03.2011 00:11
mafani написа:
обяснете, моля на бедната Мафани, какъв е смисълът да се обяснявате публично на някого, който Ви пише на лични, при това и непознат?
Нали няма истина в думите му?
Има една хубава сентенция- Не се обяснявай- затъваш.

С най-добри чувства към Чу от Маф!

В заглавието пише - временен постинг.
А в текста на постинга казах, каквото имах за казване, Мафани?
Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Нямам думи! Само човек, който не ...
31.03.2011 00:12
smile999 написа:
Нямам думи!
Само човек, който не те познава, може да изсипе това...не ми се пише какво...
И мен днес ме засипват цял ден със същото, мисля, че от безсилие го правят.
И аз, като Санде ще кажа - Прости им Господи, дай им повече сили, вяра и обич!

Дано, Валя, чул те Бог!
Чу
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Ех, Капитане. . . Те се не спряха. То ...
31.03.2011 00:13
bizcocho написа:
Ех, Капитане... Те се не спряха. То едно ли, то друго ли... толкова ли е трудно да се преглътне нечий талант? Толкова ли нищо не ги радва нечии хора? Само гаврата с някой ли ги прави щастливи?
А аз, тъй или иначе си губя времето докато си оправям смотания крак, та взех че записах два курса. Крива, с патерици, с колички... оправям се. Днес бях за първи ден, но за малкото, за което си отворих устата се оказах отличничката на курса и след часовете ми препоръчаха прехвърляне в по-високо ниво. Пита ме от къде съм. Кеф ми беше да кажа българка! В текстовете си имах само две пропуснати ударения. Но ме влече кирилицата... и влизам в нета. И... доплаква ми се, че съм българка! Та ние ли сме най-пропадналия народ, та все сред българите да срещам гнилост и дребност? Ужасена съм, вярваш ли ми?
Колкото и да им е неприятно на някои да го прочетат, уважавам в теб и поета, и човека!!! За мен е чест да бъда твой приятел!!!
Не знам друго какво да кажа. Пред подобни факти губя реториката си.

И аз изгубих ума и дума, когато тази вечер отворих блога си, Женя.
Благодаря, че сподели.
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Това не е наглост. Представям си ...
31.03.2011 00:14
evrazol написа:
Това не е наглост. Представям си какво се случва в главата на този човек. Там вероятно е полярна нощ и вие злобата на неспособния на нищо.
Докато не паднем чак там, все ще има надежда.
Често съм си мислел къде е бариерата след която няма връщане. Не знам къде. Ама тоя е далече оттатък.
Ако не го игнорираш тотално ще те оцапа. Понеже комуникацията е възможна само в неговата плоскост.

Обичам да комуникирам на всички нива.
Благодаря, съветът ти е мъдър.
Чу
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Чу, майната им, бе. Това е най-ле...
31.03.2011 00:14
katana написа:
Чу, майната им, бе.

Това е най-лесното, Катане?
Чу
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - И твоята не е лесна, Валери!. . . М...
31.03.2011 00:17
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
И твоята не е лесна, Валери!...
Много лумпени по тая България се навъдиха!Пази се!
Поредно доказателство, че си на върха, щом толкова завистници камъни мятат по тебе. В случая е чак смехотворно, но и страшничко като словоблудство.
Love:(

Благодаря, Love.
Чу

Кой трие коментарите ви, Ан1 и Ан 2?
цитирай
29. анонимен - Мафани, излишен е въпросът ти.
31.03.2011 00:22
Всеки повод да се изпъчи, да се представи за жертва и да изчака доблричките да го утешат, за него е манна небесна.
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Всеки повод да се изпъчи, да се пр...
31.03.2011 00:26
polligor7 написа:
Всеки повод да се изпъчи, да се представи за жертва и да изчака доблричките да го утешат, за него е манна небесна.

No comment.
4u
цитирай
31. putkomafani - Прекрасно стихотворение !
31.03.2011 00:34
Обездуми ме .
цитирай
32. sparotok - завист
31.03.2011 00:35
Човешката завист е трудна за лекуване, можеш само да съжеляваш тоя човечец...
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - Обездуми ме. Де да беше. . . стихо...
31.03.2011 00:36
putkomafani написа:
Обездуми ме .

Де да беше... стихотворение.
Чу
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Човешката завист е трудна за лек...
31.03.2011 00:38
sparotok написа:
Човешката завист е трудна за лекуване, можеш само да съжеляваш тоя човечец...

Да съжаляваш някого, и това не е твърде достойно, sparotok?
Чу
цитирай
35. stir - Но ме влече кирилицата. . . и влизам в ...
31.03.2011 01:03
bizcocho написа:
Но ме влече кирилицата... и влизам в нета. И... доплаква ми се, че съм българка! Та ние ли сме най-пропадналия народ, та все сред българите да срещам гнилост и дребност? Ужасена съм, вярваш ли ми?

Има и велики... Но дълго време повечето се криха, чест и достойнство е, че имаше малко като Чу, които не оставиха бедните и нещастните (като мен). Но сега май е малко по-друго, закачи се за някой от големите поети/хора във Фейсбук и е малко по-цветна картинката. Но Чу си е един :)))
цитирай
36. stela50 - Чета ,мисля ...и аз не знам как да го нарека .
31.03.2011 01:03
Завистта е страшно чувство ,то унищожава душата на завистника ,съсипва го .
Не можем ли просто да се зарадваме на успехите на този до нас ,
да го подкрепим. И каква връзка имат парите ...и защо трябва да обяснява творецът има ли ,няма ли ,откъде ги има . Тук става дума за поезия ,за нещо по-чисто и истинско от парите . За хубава поезия .
Поздрави ,Чу !
цитирай
37. naidobriq - Позволявам си,да се включа.Харесвам творчеството ти.
31.03.2011 05:46
И според мен е от завист.
На всеки човек може да се случи да завижда или да бъде обект на нечия завист. За съжаление. Обикновено това се случва, когато някой притежава качества и достига успехи, за които друг винаги е мечтал или просто се чувства в сянката му.
Моето скромно мнение е,просто ги отминавай с безразличие.
Поздрав..
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Но ме влече кирилицата. . . и влизам в ...
31.03.2011 07:29
stir написа:
bizcocho написа:
Но ме влече кирилицата... и влизам в нета. И... доплаква ми се, че съм българка! Та ние ли сме най-пропадналия народ, та все сред българите да срещам гнилост и дребност? Ужасена съм, вярваш ли ми?

Има и велики... Но дълго време повечето се криха, чест и достойнство е, че имаше малко като Чу, които не оставиха бедните и нещастните (като мен). Но сега май е малко по-друго, закачи се за някой от големите поети/хора във Фейсбук и е малко по-цветна картинката. Но Чу си е един :)))

Хе-хе... stir? Сега хората, които се пържат в собствен сос от злоба ще те метнат за "обожествяване" на Чу - "Един е Бог Чу и всички на небето са му пророци! :-))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - Завистта е страшно чувство, то у...
31.03.2011 07:31
stela50 написа:
Завистта е страшно чувство ,то унищожава душата на завистника ,съсипва го .
Не можем ли просто да се зарадваме на успехите на този до нас ,
да го подкрепим. И каква връзка имат парите ...и защо трябва да обяснява творецът има ли ,няма ли ,откъде ги има . Тук става дума за поезия ,за нещо по-чисто и истинско от парите . За хубава поезия .
Поздрави ,Чу !

Благодаря за смисления коментар, Стела!
Чу
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - И ти личи, Щракалке, доста си н...
31.03.2011 07:33
shtrakalka написа:

И ти личи, Щракалке, доста си не-члено-разделна! :-)))
Чу






цитирай
41. deleted-4udovi6teto - И според мен е от завист. На всеки ...
31.03.2011 07:57
naidobriq написа:
И според мен е от завист.
На всеки човек може да се случи да завижда или да бъде обект на нечия завист. За съжаление. Обикновено това се случва, когато някой притежава качества и достига успехи, за които друг винаги е мечтал или просто се чувства в сянката му.
Моето скромно мнение е,просто ги отминавай с безразличие.
Поздрав..

Да, ще те послушам, защото си Най-добрия! :-)))
Чу
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - много удобно е да наричаме завист ...
31.03.2011 07:58
анонимен написа:
много удобно е да наричаме завист всяко мнение, което не ни харесва

На теб нима ти харесва?
цитирай
43. deleted-4udovi6teto - могат друго тези, освен да се опи...
31.03.2011 08:32
анонимен написа:
могат друго тези, освен да се опитват да окалят талантливия и талантливото?
Поздрави, Валери:)

Май друго не могат?
Чу
цитирай
44. hristo27 - Какво по-лесно има от това - като не ...
31.03.2011 08:41
Какво по-лесно има от това - като не харесваш нещо, кажи си го в прав текст, без обиди и простотии. Или просто го отмини с безразличие.
Но явно в Блог-а някои се кефят да става обратното.
цитирай
45. deleted-4udovi6teto - Какво по-лесно има от това - като не ...
31.03.2011 08:43
hristo27 написа:
Какво по-лесно има от това - като не харесваш нещо, кажи си го в прав текст, без обиди и простотии. Или просто го отмини с безразличие.
Но явно в Блог-а някои се кефят да става обратното.

Очевидно е така, има хора с души на енергийни вампири.
Чу
цитирай
46. abanos - Много....
31.03.2011 09:06
...грозно го е написал този нещастник!Жалък човек!Можеш само да го съжаляваш!Такива са бедните духом!И аз съм на твоя страна!Игнорирай го!Не слизай на неговото ниво!С обич
Абанос!
Дерзай,пиши и ни вдъхновявай!Ставам по добра,когато те чета!Благодаря ти и поклон пред таланта!
цитирай
47. deleted-4udovi6teto - . . . грозно го е написал този неща...
31.03.2011 09:08
abanos написа:
...грозно го е написал този нещастник!Жалък човек!Можеш само да го съжаляваш!Такива са бедните духом!И аз съм на твоя страна!Игнорирай го!Не слизай на неговото ниво!С обич
Абанос!
Дерзай,пиши и ни вдъхновявай!Ставам по добра,когато те чета!Благодаря ти и поклон пред таланта!

Грозното като естетическа категория също има място под слънцето, Абанос.
Злобното - не.
Благодаря.
Чу
цитирай
48. mafani - Уф, да не попита нещо човек.
31.03.2011 09:24
Не е хубаво така със самодоволство да се отговаря на добросърдечните и благоразположените към вас, защото ще спрат да бъдат....Но вие всъщност такива имате в излишък, за това и отношението ви към скромните като мен е такова...
цитирай
49. deleted-4udovi6teto - Не е хубаво така със самодоволство ...
31.03.2011 09:29
mafani написа:
Не е хубаво така със самодоволство да се отговаря на добросърдечните и благоразположените към вас, защото ще спрат да бъдат....Но вие всъщност такива имате в излишък, за това и отношението ви към скромните като мен е такова...

Няма излишно самодоволство в отговора ми към Вас, Мафани? Наистина, каквото имах за казване, го казах?
Чу

цитирай
50. deathmetalverses - Здравей, Валери!
31.03.2011 09:33
Аз не те мразя, а се възхищавам на творчеството ти, затова и на няколко пъти те молих да кажеш нещо за моето творчество, още миналата година. Приемам всякакви критики, възпитан съм като демократ. Дори пуснах и няколко коментара, с които изразявам възхищението си от твои творби. Само Ясен Ведрин от творците, които уважавам в този блог ми написа отзив - и точно уцели всичките ми слабости. Знам, че имаш много ангажименти, и не можеш да отговаряш на всекиго и веднага... И аз не те познавам лично, не само ти мен... Но бях в лошо настроение вчера и реших, че ако направя скандал, най-сетне ще ми обърнеш някакво внимание... Ей затова те обидих! За да ми обърнеш МАЛКО внимание... Съжалявам, Валери, не си длъжен да ми прощаваш за изцепката... Съжалявам, но много ти харесвам и разказите, и поезията! ..., разбирай го, както искаш! ИЗВИНЯВАМ СЕ! Здравко Спасов
цитирай
51. deleted-4udovi6teto - Аз не те мразя, а се възхищавам на ...
31.03.2011 09:39
deathmetalverses написа:
Аз не те мразя, а се възхищавам на творчеството ти, затова и на няколко пъти те молих да кажеш нещо за моето творчество, още миналата година. Приемам всякакви критики, възпитан съм като демократ. Дори пуснах и няколко коментара, с които изразявам възхищението си от твои творби. Само Ясен Ведрин от творците, които уважавам в този блог ми написа отзив - и точно уцели всичките ми слабости. Знам, че имаш много ангажименти, и не можеш да отговаряш на всекиго и веднага... И аз не те познавам лично, не само ти мен... Но бях в лошо настроение вчера и реших, че ако направя скандал, най-сетне ще ми обърнеш някакво внимание... Ей затова те обидих! За да ми обърнеш МАЛКО внимание... Съжалявам, Валери, не си длъжен да ми прощаваш за изцепката... Съжалявам, но много ти харесвам и разказите, и поезията! ..., разбирай го, както искаш! ИЗВИНЯВАМ СЕ! Здравко Спасов

Просто да ти е!
Валери Станков

P. S. След така поднесеното извинение не възнамерявам да одобрявам повече коментари под този свой временен постинг.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9348963
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031