Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2011 08:35 - 32 ТОНА ЗЛАТО В ДОСИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 31720 Коментари: 104 Гласове:
181

Последна промяна: 03.03.2011 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           image
           Преди 133 години дипломацията на Русия уби България.
И си го призна. Колкото това да не е по кефа на лакомниците от всички бои, десени и разцветки в нашенския (извън)парламентарен спектър, увиснали да цицат вимето на дойната руска крава.Том І, стр. 308 на издадената през 1954 година в бившия СССР „История на България” сочи: „Царското правителство на Русия преследваше във войната с Турция завоевателни цели и използваше лозунга на една освободителна война.”

           Потресена от екшъните в Батак и Перущица, Посланическата конференция в Цариград онагледи населените с българи области на барутните Балкани и с цяло гърло извика о’ кей на Велика България, върху която по-късно Лондон дипломатично плю, а Русия не стори нищо, за да бъдат майчински издърпани височайшите уши в британския кралски двор. Русия дори не си отвори устата и не възропта срещу погазването на конферентните решения. Гаулайтерът на Германия Бисмарк, нарекъл с върховна наслада и зле спотайвана омраза нашата вековна държава „малката страна отвъд Балкана и Дунава”, също предпочете кювлийски да си мълчи, французите по традиция проточиха устат мундщук за френска целувка към Англия в очакване на братско рамо срещу Германия, а Будапещенските конвенции от 17 март 1877 година окончателно сринаха мита за освободителната мисия на Русия, която документално се задължи на Балканите „ … да не бъде образувана никаква славянска или друга компактна държава.”

           Месец преди началото на войната посланикът на Русия в Лондон граф Шувалов връчва уверенията, че братята руси, оставили по бойните полета неизброими свидни жертви, поемат обет „ … да създадат автономна България на север от Балкана!”, припомня в „Българската идея” дипломатът писател Стефан Попов. Великият българофил граф Игнатиев, който мощно очерта Санстефанска България под носа на Великите сили и победена Турция, се посреща вече като мръсен дисидент в императорския двор на Русия. „Ние не можем да водим нова война и трябва да приемем всички условия, България трябва да се примири със създаденото!”, заяви руската дипломация след убийствения за България и унизителен за самата Русия Берлински конгрес.

           И когато през 1879 година княз Александър Батенберг влиза във Велико Търново, страховитият комита Стефан Стамболов, чието посечено чело ще свети навеки в титаничната българска история като неугасващ знак „Стоп!” пред всеки, вдигнал сабя или молив срещу България, издига над княжеската му особа плаката „Помни неделимата България!”, защото знае: България никога няма да клекне с наведена глава пред най-префиненото дипломатическо дранена хилядолетната си територия, състояло се в Берлин не без участието на Русия.

           Много злато сме изсипали на братска Русия за своето Освобождение, много. Доколко Русия е “безкористна” освободителка говори дълбоко премълчаваният факт, че българският народ е принуден да плати свободата си в злата. В брой № 2 на Държавен вестник от 10. 01. 1884 г. е публикуван следният Указ № 1144. Цитирам дословно: “Ний Александър І с Божията милост и народна воля, княз на българите, провъзгласяваме: Народното събрание прие, Ний утвърдяваме следующата КОНВЕНЦИЯ за изплащане от България на Русия разноските по окупацията на Княжеството от Руските Импер(аторски). Войски, съгласно с определението на Берлинский договор”. В пълния тескт се описват размера и сроковете за заплащането, където “безкористната” помощ е определена на 10 680 250 книжни рубли и 43 копейки, което по онова време се равнява на 32,5 тона злато. Както добре се вижда, заплаща се окупацията, а не освобождението, както впрочем си пише и в Манифеста на Николай І от 1877 г. за обявяване войната срещу Османската империя, който документ и до сега официозната ни историческа наука не смее да покаже защото от него става ясно, че на България се отрежда ролята на “Задунайская губерния”.

           Днес въпросът за или против Русия отново виси със страшна сила пред българските политици. Не пред народа на България, колкото това да им горчи. Колкото и да им се иска да бъдат част от него. Каквито сполуки, победи и заедно за България да му обещават. Защото, когато става реч за историческата обусловеност на сегашното българско дередже, народните ни избраници и беловласите тоталитарни кариеристи, мераклии за удобничкото парламентарно кресло, изплуват от честните си частни фирмички, от Нищото, и предпочитат да си отварят и да си затварят досиетата. Да се спотайват и да мълчат като двойкаджии в час по история.
           А кървавото досие на България все така отлежава в Москва.



Гласувай:
203



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - Добро и светло утро, Мастер!
03.03.2011 09:02
Честит празник!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Честит празник! Добро е утрото, ...
03.03.2011 09:04
smile999 написа:
Честит празник!

Добро е утрото, Маймунче!
Честит и на теб!
Чу
цитирай
3. tryn - Чудесен навременен постинг!
03.03.2011 09:19
Честит Национален Празник, Валери!

цитирай
4. ivankalilova - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ!
03.03.2011 09:19
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ!
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Честит Национален Празник, Вал...
03.03.2011 09:20
tryn написа:
Честит Национален Празник, Валери!


Благодаря, Елице, и на теб!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАР...
03.03.2011 09:21
ivankalilova написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ!

Благодаря, честит и на Вас!
Чу
цитирай
7. sande - Честит празник, Поете!
03.03.2011 09:48
С най-добри пожелания за здраве, радости и за много, много прекрасни стихове!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - С най-добри пожелания за здраве, ...
03.03.2011 09:50
sande написа:
С най-добри пожелания за здраве, радости и за много, много прекрасни стихове!

Чул те Бог, Санде!
Наздраве!
Чу
цитирай
9. hristo27 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪЛГАРИНО!
03.03.2011 10:26
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪЛГАРИНО!
цитирай
10. yotovava - Да четат повече и да размишляват,
03.03.2011 10:28
ако имат глави на раменете си, че и мозък вътре де.
Поздрав, Валери.
Валя

Честит празник!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪЛГАРИНО! Ч...
03.03.2011 10:31
hristo27 написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, БЪЛГАРИНО!

Честит празник, Христо!
Чу
цитирай
12. pevetsa - БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ!
03.03.2011 10:31
БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ!
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - ако имат глави на раменете си, че и ...
03.03.2011 10:31
yotovava написа:
ако имат глави на раменете си, че и мозък вътре де.
Поздрав, Валери.
Валя

Честит празник!

Който има, ще види.
Благодаря, Валя.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ! Аз съм, Певе...
03.03.2011 10:32
pevetsa написа:
БЪДИ СВОБОДЕН ЧУ!

Аз съм, Певецо!
Благодаря.
Чу
цитирай
15. ili4e - Честит празник, Чу!
03.03.2011 10:39
Поздравления за постинга!
цитирай
16. selena1 - Мда...
03.03.2011 10:41
Добър постинг.
Поздравления и от мен!
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Поздравления за постинга! Че...
03.03.2011 10:42
ili4e написа:
Поздравления за постинга!

Честит и на теб, ili4e!
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Добър постинг. Поздравления и от ...
03.03.2011 10:43
selena1 написа:
Добър постинг.
Поздравления и от мен!

Благодаря.
Чу
цитирай
19. анонимен - Защо не си на първа от няколко дни...
03.03.2011 10:43
Защо не си на първа от няколко дни?
А във вчерашния ти постинг ти отговорих на един твой коментар към мен, но ти не го пусна, а нямаше обиди или нецензурни думи, защо не го пусна, не ти понесе мисълта, че съм прав/а ли,а? Не е хубаво да правиш така, отговаряш, а после не даваш думата, да ти отговорят... Не говори добре за теб това, не съм почитател/ка на поезията, не я разбирам, но мисля, че с оня Полигор и двамата сте един дол дренки и той има модерация и ти имаш и той не пуска критични коментари, както и ти, пускате критични коментари само когато не са към вас!
Единствената разлика е, че ти можеш да пишеш поезия, за разлика от него, тоест, това което ти пишеш ми харесва, а негоеото не. Може да не разбирам от поезия, но като чета твоите стихове или каквото и да е от теб, го усещам, а неговите неща не. Не знам защо е така, може би защото той пише не поезия, а само обиди към всички, които пишат поезия. Не знам, може ли човек който пише само обиди и всякакви други неща, но не и поезия, да се нарече поет? Имам предвид Полигор. И понеже аз не разбирам, ти ми кажи дали е така.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Защо не си на първа от няколко дни...
03.03.2011 10:48
анонимен написа:
Защо не си на първа от няколко дни?
А във вчерашния ти постинг ти отговорих на един твой коментар към мен, но ти не го пусна, а нямаше обиди или нецензурни думи, защо не го пусна, не ти понесе мисълта, че съм прав/а ли,а? Не е хубаво да правиш така, отговаряш, а после не даваш думата, да ти отговорят... Не говори добре за теб това, не съм почитател/ка на поезията, не я разбирам, но мисля, че с оня Полигор и двамата сте един дол дренки и той има модерация и ти имаш и той не пуска критични коментари, както и ти, пускате критични коментари само когато не са към вас!
Единствената разлика е, че ти можеш да пишеш поезия, за разлика от него, тоест, това което ти пишеш ми харесва, а негоеото не. Може да не разбирам от поезия, но като чета твоите стихове или каквото и да е от теб, го усещам, а неговите неща не. Не знам защо е така, може би защото той пише не поезия, а само обиди към всички, които пишат поезия. Не знам, може ли човек който пише само обиди и всякакви други неща, но не и поезия, да се нарече поет? Имам предвид Полигор. И понеже аз не разбирам, ти ми кажи дали е така.

Какво общо имат думите Ви с моя постинг? Колкото до това дали съм на първа, или съм на втора, дали съм на трета, или в девета глуха, това го решават читателите - и модераторите, а не аз.
На някои хора в БЛОГ БГ все не може да им се угоди докрай - като съм на първа, почват да се питат защо съм на първа, като не съм на първа - пак питат защо не съм! Eeeeeee!:-))))))))))))
Честит празник!
Чу
цитирай
21. анонимен - Честит празник!
03.03.2011 11:16
Вече писах, че намеренията на руския император са едно, резултатът за нас - друго. Така или иначе, дължим уважение на загиналите тук!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Вече писах, че намеренията на ру...
03.03.2011 11:23
angpiskova написа:
Вече писах, че намеренията на руския император са едно, резултатът за нас - друго. Така или иначе, дължим уважение на загиналите тук!

Честит празник, Ангелина!
Чу
цитирай
23. анонимен - Да си платиш... освобождението.
03.03.2011 11:32
Затова не кандидатствах навремето с история, защото нашата история все още не е начисто... и на светло.
Поздрав за постинга.
И... честит празник все пак.
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Затова не кандидатствах навремето ...
03.03.2011 11:36
kanibalut написа:
Затова не кандидатствах навремето с история, защото нашата история все още не е начисто... и на светло.
Поздрав за постинга.
И... честит празник все пак.

Има ли нещо, за което България не си е плащала?
Май не.
Чу
цитирай
25. andromen - История....
03.03.2011 11:43
Честит празник преди всичко! Защото това си е празникът на нашето вътрешно освобождение!
За ролята на Русия (би трябвало да бъда русофил, след като съм завършил там, но защо ли не съм?) - най-коварните поврати в нашата история за съжаление ги е въртяла Русия...Да започна ли от там, че прабългарската конница е в ядрото на руската войска, която сразява монголо-татарите (до Золотое колцо), а след това този тиранин (първият кръволок) унищожава всички знатни фамилии, артефакти и аргументи от историята на втората българска държава (Волжка България), за да остане единствено и само угро-финското им начало (да не забравяме, че думата Русс е скандинавска!)....И след това всички приказки и лозунги на панславизма са просто демагогия....Началото на третата българска държава е положено от прабългари, а тези врели некипели за "огромното славянско море" са отново руски (или про руски) небивалици. Не че не е имало и славяни. Ама какво да кажем за траките, които са подминати с лека ръка от историята ни? Та нали лично Херодот заявява - ...траките са вторият по численост народ след индусите..."! Къде изведнъж се дянаха траките?!!!....А за системното унищожавани на българите (от Молдовяа и Крим), разселването им в Сибир и унищожаването на всички артефакти от нашата история ( от "Сказанието за кана" е останала само третата част!!!) и насилственото ни вкарване в "славянското море" от Сталин и всичките му сатрапи няма да споменаваме.... И до момента родоначалницине на руският исторически геном мълчат като на...... , защото нашите корени стигат през великата култура на Персия (първата империя основана на върховенството на свободата на религиите и културата!), през разкошната култура и традиции на траките до пелазгите - с много по-древна идентичност от някакви си там гърчета, които си приписват и тракийската и Микенската култура....
Мога още дълго да пиша (вероятно не толкова задълбочено), но само ще кажа следното - в Русия огромната тълпа са тъпи, непросветени шовинисти....
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Честит празник преди всичко! За...
03.03.2011 11:56
[quote=andromen]Честит празник преди всичко! Защото това си е празникът на нашето вътрешно освобождение!
За ролята на Русия (би трябвало да бъда русофил, след като съм завършил там, но защо ли не съм?) - най-коварните поврати в нашата история за съжаление ги е въртяла Русия...Да започна ли от там, че прабългарската конница е в ядрото на руската войска, която сразява монголо-татарите (до Золотое колцо), а след това този тиранин (първият кръволок) унищожава всички знатни фамилии, артефакти и аргументи от историята на втората българска държава (Волжка България), за да остане единствено и само угро-финското им начало (да не забравяме, че думата Русс е скандинавска!)....И след това всички приказки и лозунги на панславизма са просто демагогия....Началото на третата българска държава е положено от прабългари, а тези врели некипели за "огромното славянско море" са отново руски (или про руски) небивалици. Не че не е имало и славяни. Ама какво да кажем за траките, които са подминати с лека ръка от историята ни? Та нали лично Херодот заявява - ...траките са вторият по численост народ след индусите..."! Къде изведнъж се дянаха траките?!!!....А за системното унищожавани на българите (от Молдовяа и Крим), разселването им в Сибир и унищожаването на всички артефакти от нашата история ( от "Сказанието за кана" е останала само третата част!!!) и насилственото ни вкарване в "славянското море" от Сталин и всичките му сатрапи няма да споменаваме.... И до момента родоначалницине на руският исторически геном мълчат като на...... , защото нашите корени стигат през великата култура на Персия (първата империя основана на върховенството на свободата на религиите и културата!), през разкошната култура и традиции на траките до пелазгите - с много по-древна идентичност от някакви си там гърчета, които си приписват и тракийската и Микенската култура....
Мога още дълго да пиша (вероятно не толкова задълбочено), но само ще кажа следното - в Русия огромната тълпа са тъпи, непросветени шовинисти.

Да
цитирай
27. svetislav - докато историята не се напиша такава, каквато е,
03.03.2011 12:03
всеки ще може да я използва в своя угода, а трябва да знаем истината.
Честит празник напреки всичко!
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - всеки ще може да я използва в своя ...
03.03.2011 12:04
svetislav написа:
всеки ще може да я използва в своя угода, а трябва да знаем истината.
Честит празник напреки всичко!

Да, Светиславе, прав си.
Но чия истина?
Чу
цитирай
29. анонимен - анонименЗащо не си на първа от ня...
03.03.2011 12:14
анонименЗащо не си на първа от няколко дни?
А във вчерашния ти постинг ти отговорих на един твой коментар към мен, но ти не го пусна, а нямаше обиди или нецензурни думи, защо не го пусна, не ти понесе мисълтатака, отгоб това, не съм почитател/ка на поезията, не я разбирам, но мисля, че с оня Полигор и двамата сте един дол дренки и той има модерация и ти имаш и той не пуска критични коментари, както и ти, пускате критични коментари само когато не са към вас!
Единствената разлика е да пишеш поезия, за разлика от него, тоест, това което ти пишеш ми харесва, а негоеото не. Може да не разбирам от поезия, но като чета твоите стихове или каквото и да е от теб, го усещам, а неговите неща не. Не знам защо е така, може би защото той пише не поезия, а само обиди към всички, които пишат поезия. Не знам, може ли човек който пише само обиди и всякакви други неща, но не и поезия, да се нарече поет? Имам предвид Полигор. И понеже аз не разбирам, ти ми кажи дали е така
Какво общо имат думите Ви с моя постинг? Колкото до това дали съм на първа, или съм на втора, дали съм на трета, или в девета глуха, това го решават читателите - и модераторите, а не аз.
На някои хора в все не може да им се угоди докрай -като съм на първа, почват да се питат защо съм на първа, като не съм на първа -пак питат защо не съм! Ee
Честит празник
Чу

Мен не ме интересува дали си на първа или в девета глуха, а коментара ми е относно това, че вчера не ми пусна един коментар, а въпроса ми е защо имаш модерация?
Няма нищо общо с постинга ти, пиша в него, защото е последен и, ще го прочетат много хора, защото теб те четат много хора, това е причината, да не си помислиш, че искам да обиждам Полигор и да казвам, че не е поет и не става за нищо, освен за овчар, не казвам, че да си овчар е лоша професия, но той става единствено за това.
Може да си вика овцете в рима, трябва само да може да вика слно! а римата, ще му я измислиш ти, защото той няма да може!
Това е причината, последния ти пост.:)))))
цитирай
30. bizcocho - Празникът, който трябва да е най...
03.03.2011 12:15
Празникът, който трябва да е най-святия за България, и по който не всичко е напълно изяснено.
Честит Национален Празник, Капитане!
А аз отивам пак към докторите да ме освобождават от болести :)))
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - Празникът, който трябва да е най...
03.03.2011 12:17
bizcocho написа:
Празникът, който трябва да е най-святия за България, и по който не всичко е напълно изяснено.
Честит Национален Празник, Капитане!
А аз отивам пак към докторите да ме освобождават от болести :)))

Честит празник и на теб, Женя!
Бъди здрава, чедо, сега за теб това е най-важно.
Чу
цитирай
32. анонимен - Честит празник на всички българи
03.03.2011 12:18
Аз съм рост човек и за всички беди на България през моя живот, обвинявам комунистите.
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - Мен не ме интересува дали си на първа ...
03.03.2011 12:25
Мен не ме интересува дали си на първа или в девета глуха, а коментара ми е относно това, че вчера не ми пусна един коментар, а въпроса ми е защо имаш модерация?
Няма нищо общо с постинга ти, пиша в него, защото е последен и, ще го прочетат много хора, защото теб те четат много хора, това е причината, да не си помислиш, че искам да обиждам Полигор и да казвам, че не е поет и не става за нищо, освен за овчар, не казвам, че да си овчар е лоша професия, но той става единствено за това.
Може да си вика овцете в рима, трябва само да може да вика слно! а римата, ще му я измислиш ти, защото той няма да може!
Това е причината, последния ти пост.:)))))[/

Правилникът ми позволява да пускам или да спирам коментарите, когато намеря това за необходимо. Не считам, че трябва да давам обяснение за нещо толкова простичко.
Прекрасно е, че има добронамерени читатели, които не желаят да излязат от анонимността си. Нека ги има и останалите, които връхлитат като гладни мухи лайнарки на пита с пчелен мед, но, когато последните анонимковци се научат на нормална членоразделна реч, тогава и аз ще си махна модерацията.
Мисля, че Ви отвърнах изчерпателно?
Смятам, че няма смисъл да продължаваме този разговор.
Честит празник!
Чу
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Аз съм рост човек и за всички беди на ...
03.03.2011 12:26
анонимен написа:
Аз съм рост човек и за всички беди на България през моя живот, обвинявам комунистите.

Да бе, да... ай ся! :-))))))))
Чу
цитирай
35. pukamuli - Изобщо не ми пука,че няма да пуснеш коментара!
03.03.2011 12:29
Искаш,или не,ще го прочетеш!Остани си в "поезията"!Че си болен,вече ти го писах,но се оказа и нечистоплътен!Духовно!Не скверни вековната обич на народа ни,към русите!
цитирай
36. deleted-4udovi6teto - Искаш, или не, ще го прочетеш!Ос...
03.03.2011 12:33
pukamuli написа:
Искаш,или не,ще го прочетеш!Остани си в "поезията"!Че си болен,вече ти го писах,но се оказа и нечистоплътен!Духовно!Не скверни вековната обич на народа ни,към русите!

Лекар ли сте, Пука мамули? :-))))))
Благодаря за загрижеността Ви.
Чу
цитирай
37. nicodima - Може още да се заблуждаваме, че питаем някаква любов към "братята"-освободители, но...
03.03.2011 13:13
историческата истина е, че на тях не им пука за нас!
И това не е само на правителствено ниво!
Там са продажниците, а народът е системно заблуждаван в безкористието на руската имперска политика!
Поздрави за постинга и честит празник!
цитирай
38. анонимен - 3-ти МАРТ Е "МЕНТЕ ПРАЗНИК"!
03.03.2011 13:22
ТАЗИ ДАТА Е "РУСКА БОМБА" СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ ЗА МУЛТИЕТНИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!

ПОДГОТВЯТ НИ НОВО РАЗДЕЛЕНИЕ НА БЪЛГАРИЯ ---ПО "ЕТНИЧЕСКИ СРЪБСКИ" МОДЕЛ ОТ КГБ И ДС!
НЕ ВЯРВАЙТЕ , В ТАЗИ ИЗМИСЛЕНА ДАТА!

ИСТИНСКИЯТ "НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК"-----Е "СЪЕДИНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ"!
ТОЙ , Е ИЗВОЮВАН ОТ БЪЛГАРИТЕ, В СРЪБСКО-БЪЛГАРСКАТА ВОЙНА, С ОРЪЖИЕ В РЪКА!

РУСИЯ Е АБСОЛЮТНАТА "ЗЛА СЪДБА", ЗА БЪЛГАРИЯ!
ТЯ ПОДТИКВА СРЪБСКИЯ КРАЛ МИЛАН ...ДА НАПАДНЕ ---МЛАДАТА И "НЕЗАВИСИМА БЪЛГАРИЯ"!!!!
БЪЛГАРИЯ , ПЕЧЕЛИ СВОЯТА НЕЗАВИСИМОСТ ....И ВОЙНАТА!
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - историческата истина е, че на тях не ...
03.03.2011 13:25
nicodima написа:
историческата истина е, че на тях не им пука за нас!
И това не е само на правителствено ниво!
Там са продажниците, а народът е системно заблуждаван в безкористието на руската имперска политика!
Поздрави за постинга и честит празник!

Благодаря за коментара, nicodima!
Чу
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - ТАЗИ ДАТА Е "РУСКА БОМБА&q...
03.03.2011 13:26
анонимен написа:
ТАЗИ ДАТА Е "РУСКА БОМБА" СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ ЗА МУЛТИЕТНИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!

ПОДГОТВЯТ НИ НОВО РАЗДЕЛЕНИЕ НА БЪЛГАРИЯ ---ПО "ЕТНИЧЕСКИ СРЪБСКИ" МОДЕЛ ОТ КГБ И ДС!
НЕ ВЯРВАЙТЕ , В ТАЗИ ИЗМИСЛЕНА ДАТА!

ИСТИНСКИЯТ "НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК"-----Е "СЪЕДИНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ"!
ТОЙ , Е ИЗВОЮВАН ОТ БЪЛГАРИТЕ, В СРЪБСКО-БЪЛГАРСКАТА ВОЙНА, С ОРЪЖИЕ В РЪКА!

РУСИЯ Е АБСОЛЮТНАТА "ЗЛА СЪДБА", ЗА БЪЛГАРИЯ!
ТЯ ПОДТИКВА СРЪБСКИЯ КРАЛ МИЛАН ...ДА НАПАДНЕ ---МЛАДАТА И "НЕЗАВИСИМА БЪЛГАРИЯ"!!!!
БЪЛГАРИЯ , ПЕЧЕЛИ СВОЯТА НЕЗАВИСИМОСТ ....И ВОЙНАТА!

Да, Обединението на България е наистина най-българският ден.
Благодаря.
Чу
цитирай
41. petgen - Честит празник!
03.03.2011 13:46
Да си останем в поезията. Тя е визитната картичка на времето. Истинската. Непреднамерената. Да й повярваме, друго не е възможно.Лицемерието е вън от нея. Да живее свободата ни! И ние в нея, по-свободни и всякога. И достойни за нея!
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - Да си останем в поезията. Тя е виз...
03.03.2011 13:51
petgen написа:
Да си останем в поезията. Тя е визитната картичка на времето. Истинската. Непреднамерената. Да й повярваме, друго не е възможно.Лицемерието е вън от нея. Да живее свободата ни! И ние в нея, по-свободни и всякога. И достойни за нея!

Призивът ти, Учителнице, не е лош - да си останем в поезията. То и картата на Сан-Стефанска България си остана само Поезия...
Благодаря за мнението.
Честит празник и на теб!
Чу
цитирай
43. reporter - Че кога родната дипломация е защ...
03.03.2011 14:11
Че кога родната дипломация е защитавала нашите, на българите, на БЪЛГАРИЯ, интереси??? Всеки говори за национални интереси, национална сигурност, а в същото време се премълчават факти, с които се залага пътят и бъдещето на държавата! Това е така и в момента.
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - Че кога родната дипломация е защ...
03.03.2011 14:18
reporter написа:
Че кога родната дипломация е защитавала нашите, на българите, на БЪЛГАРИЯ, интереси??? Всеки говори за национални интереси, национална сигурност, а в същото време се премълчават факти, с които се залага пътят и бъдещето на държавата! Това е така и в момента.

Предлагате тема за дълбок размисъл, защо не направите отделен постинг, reporter?
Чу
цитирай
45. kasnaprolet9999 - Това е още един пример за голямата ...
03.03.2011 14:23
Това е още един пример за голямата бездна, която лежи между народ и управляващи и както се вижда това не е само български патент, има го навсякъди( Да, руската дипломация и властоимащи си плюха в лицето, плюха на всичко, което е направила тяхната армия и съюзници в тази война, плюха на всичко, което са направила нашите доброволчески отряди и целият български народ, както се казва изсраха се на метеното. Те обаче не можаха да заличат направеното и симбиозата, която се получи между българския и руския народ, благодарение на която се освободихме от тежкото турско робство и станахме държава, макар и малка, но се появихме отново на картата. Изпълни се завета на Кубрат и се видя, че единсктвото прави силата. Историята е това, което се случва, до като политиците си правят пранове. Честит празник на всички, които се гордеят със своето славно минало и се борят за достойно бъдеще!!!
цитирай
46. deleted-4udovi6teto - Това е още един пример за голямата ...
03.03.2011 14:26
kasnaprolet9999 написа:
Това е още един пример за голямата бездна, която лежи между народ и управляващи и както се вижда това не е само български патент, има го навсякъди( Да, руската дипломация и властоимащи си плюха в лицето, плюха на всичко, което е направила тяхната армия и съюзници в тази война, плюха на всичко, което са направила нашите доброволчески отряди и целият български народ, както се казва изсраха се на метеното. Те обаче не можаха да заличат направеното и симбиозата, която се получи между българския и руския народ, благодарение на която се освободихме от тежкото турско робство и станахме държава, макар и малка, но се появихме отново на картата. Изпълни се завета на Кубрат и се видя, че единсктвото прави силата. Историята е това, което се случва, до като политиците си правят пранове. Честит празник на всички, които се гордеят със своето славно минало и се борят за достойно бъдеще!!!

Много точни думи, Късна пролет, много!
Благодаря ти за тях.
Чу
цитирай
47. bojo12345 - Поздравления!
03.03.2011 16:50
На ден като днешния /историческа дата / много точно си казал за историята ни.
Нека някои които още не знаят за истинското лице на Русия - макар и късно да
да го научат.
Честит празник БЪЛГАРИНО.
цитирай
48. deleted-4udovi6teto - На ден като днешния /историческа ...
03.03.2011 17:10
bojo12345 написа:
На ден като днешния /историческа дата / много точно си казал за историята ни.
Нека някои които още не знаят за истинското лице на Русия - макар и късно да
да го научат.
Честит празник БЪЛГАРИНО.

Е, умом России не понять... това все пак не е най-истинското лице на Русия!
Честит празник и на теб, bojo12345!
Чу
цитирай
49. deleted-4udovi6teto - 3-ти март е факт в историята ни, у...
03.03.2011 18:28
teller1 написа:
3-ти март е факт в историята ни, участието на Русия също, независимо от подмолните й намерения. Аз съм била винаги русофил и ще остана такава, не защото приемам руската "освободителна мисия", а защото обичам руската литература, култура, изкуство, руския народ с всичките му приписвани кусури.
А политиката...Тя е нечистоплътна, притворна и себична, без значение каква й е националността...)))))))
С уважение.
Лека вечер.

Благодаря, teller1, изцяло се солидаризирам с твоето мнение!
Чу
цитирай
50. barona40 - Хубав, стойностен постинг. И то навръх празника, Поете.
03.03.2011 19:17
Добре е да знаем някои неща, свързани с историята, която се пренаписа няколко пъти през последните десетилетия. Но фактите говорят. И то понякога в ущърб на Големите. Но България ще си остане на 3 морета, поне в поезията, нали? Благодаря ти, Чу, за достойната позиция. Барона
цитирай
51. deleted-4udovi6teto - Добре е да знаем някои неща, свър...
03.03.2011 19:21
barona40 написа:
Добре е да знаем някои неща, свързани с историята, която се пренаписа няколко пъти през последните десетилетия. Но фактите говорят. И то понякога в ущърб на Големите. Но България ще си остане на 3 морета, поне в поезията, нали? Благодаря ти, Чу, за достойната позиция. Барона

На три морета е малко! Ако бяхме станали съветска република, сега щяхме да бъдем на три океана! :-)))
Честит празник, Ивайло!
Чу

цитирай
52. анонимен - У меня такого праздника нету, братя гарвани, Чудовище и Андромен!
03.03.2011 19:39
След Хиндокушка и Волжка България се сме били по едни и други анали кофти копелета, псевдославяни и други артифишълни сборяне. Кой не е минал през кханската ни история, той не я е докарал до хистерия.... А ние сме се съгласявали, почти като Марийка. Като не е остал дух у нашего брата, поне комат достойнство ли не можа да мухляса у силяха ни? Жална България!
цитирай
53. deleted-4udovi6teto - След Хиндокушка и Волжка България ...
03.03.2011 19:44
анонимен написа:
След Хиндокушка и Волжка България се сме били по едни и други анали кофти копелета, псевдославяни и други артифишълни сборяне. Кой не е минал през кханската ни история, той не я е докарал до хистерия.... А ние сме се съгласявали, почти като Марийка. Като не е остал дух у нашего брата, поне комат достойнство ли не можа да мухляса у силяха ни? Жална България!

Благодаря за тоя, идещ отдалече, глас!
Чу
цитирай
54. анонимен - На тоз ред нещем да сме велики, нито нашия войник!
03.03.2011 19:52
В ивицата Португалия си пият портото, спроти империалното величие в заминалото.
Ако излъчим иманентната си култура, всичко ще е наред. Ама, такава почти не остана!... Тогавзи - джоджен от асфалта, срещу народоведски колики...
цитирай
55. анонимен - Не съм анонимен, Ламята съм,
03.03.2011 19:54
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!
цитирай
56. deleted-4udovi6teto - но блогот веке не ми дава да си река и ...
03.03.2011 19:59
анонимен написа:
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!

Знам, тебето ще те позная дори да изревеш и зад девет Галактики! :-))))))))))
Чю
цитирай
57. deleted-4udovi6teto - В ивицата Португалия си пият пор...
03.03.2011 20:02
анонимен написа:
В ивицата Португалия си пият портото, спроти империалното величие в заминалото.
Ако излъчим иманентната си култура, всичко ще е наред. Ама, такава почти не остана!... Тогавзи - джоджен от асфалта, срещу народоведски колики...

Мда... не много радостна перспектива.
Чю
цитирай
58. анонимен - Вярно, руснаците са гонили своите ...
03.03.2011 20:31
Вярно, руснаците са гонили своите имперски интереси. Като всяка една друга имперска сила по онова време. Нормално е. Но резултата е от тези руски имперски интереси е днешната дата. Без тях нямаше да има и Санстефанския договор. Така че заради евтини конюнктурни пристрастия да не омаловажаваме приноса на руската армия за свободата ни. Честит празник!
п.п. Всички приказки за връзката ни с Волжка България са обикновена сензация. Волжка България се появява на историческата сцена около два века след разделението на Стара Велика България. Връзката й с Котраг е почти толкова митична, колкото и произхода на Крум от другия кубратов син - Кубер. Дори и да се докаже тази връзка, това е само една династична връзка. Но двата народа, двете държави нямат нищо общо. По същата логика може да се твърди, че Франция и Германия са една и съща държава. Нали до 843г са били част от една империя. Само че германците са си германци, французите - французи.
цитирай
59. deleted-4udovi6teto - Вярно, руснаците са гонили своите ...
03.03.2011 20:46
анонимен написа:
Вярно, руснаците са гонили своите имперски интереси. Като всяка една друга имперска сила по онова време. Нормално е. Но резултата е от тези руски имперски интереси е днешната дата. Без тях нямаше да има и Санстефанския договор. Така че заради евтини конюнктурни пристрастия да не омаловажаваме приноса на руската армия за свободата ни. Честит празник!
п.п. Всички приказки за връзката ни с Волжка България са обикновена сензация. Волжка България се появява на историческата сцена около два века след разделението на Стара Велика България. Връзката й с Котраг е почти толкова митична, колкото и произхода на Крум от другия кубратов син - Кубер. Дори и да се докаже тази връзка, това е само една династична връзка. Но двата народа, двете държави нямат нищо общо. По същата логика може да се твърди, че Франция и Германия са една и съща държава. Нали до 843г са били част от една империя. Само че германците са си германци, французите - французи.

Ще бъда последният човек, който би си позволил да рече нещо против руската армия и народ.
Благодаря за мнението.
Чу
цитирай
60. ili4e - но блогот веке не ми дава да си река и ...
03.03.2011 22:00
анонимен написа:
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!


баси свободата доживяхме и в блогот да не сме свободни!
Какво си честитим?
имам една единствена мъдрост:
Свободата - пътят между две робства!
живея го всеки ден - независимо делник ли е или празник
Пътят! Да живее Пътят!
цитирай
61. deleted-4udovi6teto - но блогот веке не ми дава да си река и ...
03.03.2011 22:08
ili4e написа:
анонимен написа:
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!


баси свободата доживяхме и в блогот да не сме свободни!
Какво си честитим?
имам една единствена мъдрост:
Свободата - пътят между две робства!
живея го всеки ден - независимо делник ли е или празник
Пътят! Да живее Пътят!

Да живей, ili4e! :-)))
Чу
цитирай
62. lamiata - Ламята. Не е сензация, браче!
03.03.2011 22:10
Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал Дунава с шепа пишлегари? Как тогази Византионът ще прати отпорна войска многохилядна? Допускаш ли, че оздоле са били непрагматични люде? И нихните плеяди да си тръгннат разбити? А? И досега Чувашия и Татарстан се борят да си присвоят нарицанието България? Дали е случайно? Никак не кореспондира това им желанье с италианския парфюм, нъл тъй?
цитирай
63. ili4e - но блогот веке не ми дава да си река и ...
03.03.2011 22:13
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
анонимен написа:
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!


баси свободата доживяхме и в блогот да не сме свободни!
Какво си честитим?
имам една единствена мъдрост:
Свободата - пътят между две робства!
живея го всеки ден - независимо делник ли е или празник
Пътят! Да живее Пътят!

Да живей, ili4e! :-)))
Чу

Да живей! Човек може да няма държава, но път трябва да има. И има.
цитирай
64. deleted-4udovi6teto - но блогот веке не ми дава да си река и ...
03.03.2011 22:19
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
анонимен написа:
но блогот веке не ми дава да си река и имището, Валери!


баси свободата доживяхме и в блогот да не сме свободни!
Какво си честитим?
имам една единствена мъдрост:
Свободата - пътят между две робства!
живея го всеки ден - независимо делник ли е или празник
Пътят! Да живее Пътят!

Да живей, ili4e! :-)))
Чу

Да живей! Човек може да няма държава, но път трябва да има. И има.

И дълги очи.
Чу
цитирай
65. deleted-4udovi6teto - Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал ...
03.03.2011 22:20
lamiata написа:
Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал Дунава с шепа пишлегари? Как тогази Византионът ще прати отпорна войска многохилядна? Допускаш ли, че оздоле са били непрагматични люде? И нихните плеяди да си тръгннат разбити? А? И досега Чувашия и Татарстан се борят да си присвоят нарицанието България? Дали е случайно? Никак не кореспондира това им желанье с италианския парфюм, нъл тъй?

Скоро ще ти отвърна туй, що мисля, в нарочен постинг, Ламю.
Сейчас еще не вечер! :-))))))
Чу
цитирай
66. ili4e - Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал ...
03.03.2011 22:31
4udovi6teto написа:
lamiata написа:
Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал Дунава с шепа пишлегари? Как тогази Византионът ще прати отпорна войска многохилядна? Допускаш ли, че оздоле са били непрагматични люде? И нихните плеяди да си тръгннат разбити? А? И досега Чувашия и Татарстан се борят да си присвоят нарицанието България? Дали е случайно? Никак не кореспондира това им желанье с италианския парфюм, нъл тъй?

Скоро ще ти отвърна туй, що мисля, в нарочен постинг, Ламю.
Сейчас еще не вечер! :-))))))
Чу


Ламице, ако приемаш едно женско мнение: ние сме си от тука, от Балканот. После сме се разходили до Китай и назад, по околовръстното Сибир-Памир, и пак сме си дошли у дома. Щото сме си домошари - дубава дума, българска, от дом и шар (хем пъстър, хем кръгъл като земята). Всички съпътстващи империи са крайпътни знаци за нази. Тях ги няма. Нас ни има - ей ни на! Пак сме българи, булгари, балгари, блъгари - според езиковата култура на призносителя ни:-)
цитирай
67. deleted-4udovi6teto - Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал ...
03.03.2011 22:33
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
lamiata написа:
Ти веруваш ли, дето Аспарухът минал Дунава с шепа пишлегари? Как тогази Византионът ще прати отпорна войска многохилядна? Допускаш ли, че оздоле са били непрагматични люде? И нихните плеяди да си тръгннат разбити? А? И досега Чувашия и Татарстан се борят да си присвоят нарицанието България? Дали е случайно? Никак не кореспондира това им желанье с италианския парфюм, нъл тъй?

Скоро ще ти отвърна туй, що мисля, в нарочен постинг, Ламю.
Сейчас еще не вечер! :-))))))
Чу


Ламице, ако приемаш едно женско мнение: ние сме си от тука, от Балканот. После сме се разходили до Китай и назад, по околовръстното Сибир-Памир, и пак сме си дошли у дома. Щото сме си домошари - дубава дума, българска, от дом и шар (хем пъстър, хем кръгъл като земята). Всички съпътстващи империи са крайпътни знаци за нази. Тях ги няма. Нас ни има - ей ни на! Пак сме българи, булгари, балгари, блъгари - според езиковата култура на призносителя ни:-)

Хе-хе... ili4e? И блогъри още, блогъри! :-)))))))))))
Чу
цитирай
68. joysii - Поздравления за съвременните, ...
03.03.2011 23:06
Поздравления за съвременните, интелигентни възгледи по повод на 3 март.
цитирай
69. eleonoraknyazheva - Честит празник, Валери.
03.03.2011 23:22
teller1 написа:
3-ти март е факт в историята ни, участието на Русия също, независимо от подмолните й намерения. Аз съм била винаги русофил и ще остана такава, не защото приемам руската "освободителна мисия", а защото обичам руската литература, култура, изкуство, руския народ с всичките му приписвани кусури.
А политиката...Тя е нечистоплътна, притворна и себична, без значение каква й е националността...)))))))
С уважение

Лека вечер.


Присъединявам се към това мнение, и едва ли някой би твърдял, че тези тонове злато са отишли в ръцете на руския народ...Всички се сещаме за една поговорка, че пари при пари отиват. Аз, обаче се сещам и за храмовете "Св.Александър Невски" и "Успение Богородично" в София и Варна, които са проектирани от руски архитекти, строени и с руски пари, и волни пожертвования от българи и небългари...И така. Лека вечер, чудовище.:)
цитирай
70. magnoliya - ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК!
03.03.2011 23:36
Да се преклоним пред паметта на жертвите от Руско-Турската освободителна война!
цитирай
71. tera - Не харесвам такива крайни изказвания
03.03.2011 23:54
Онези хора, които са си оставили костите на тази земя, дали им е пукало за 32-та тона злато. Те дори и не са знаели за това, защото е станало после....

За какво е необходимо това ровене в костите на загиналите, на мога да разбера???????????????
Историята е история, защото е вече минало.
Да, не са го направили щото сме им много любими, имали са и други интереси Имперските сили.

И какво променя всичко това? Цената на газа? Или нещо друго ?

Както и в един друг пост стана на дума - било промиване на прости мозъци.
Ами хубаво - не са ни освободили те, ние сами сме се...
Какво ви дреме с днешна дата това?

цитирай
72. deleted-4udovi6teto - Поздравления за съвременните, ...
03.03.2011 23:57
joysii написа:
Поздравления за съвременните, интелигентни възгледи по повод на 3 март.

Благодаря.
Чу
цитирай
73. deleted-4udovi6teto - 3-ти март е факт в историята ни, у...
03.03.2011 23:58
eleonoraknyazheva написа:
teller1 написа:
3-ти март е факт в историята ни, участието на Русия също, независимо от подмолните й намерения. Аз съм била винаги русофил и ще остана такава, не защото приемам руската "освободителна мисия", а защото обичам руската литература, култура, изкуство, руския народ с всичките му приписвани кусури.
А политиката...Тя е нечистоплътна, притворна и себична, без значение каква й е националността...)))))))
С уважение

Лека вечер.


Присъединявам се към това мнение, и едва ли някой би твърдял, че тези тонове злато са отишли в ръцете на руския народ...Всички се сещаме за една поговорка, че пари при пари отиват. Аз, обаче се сещам и за храмовете "Св.Александър Невски" и "Успение Богородично" в София и Варна, които са проектирани от руски архитекти, строени и с руски пари, и волни пожертвования от българи и небългари...И така. Лека вечер, чудовище.:)

Лека вечер, Елеонора!
Благодаря за мнението.
То е ценно за мен.
Чу
цитирай
74. deleted-4udovi6teto - Да се преклоним пред паметта на ж...
03.03.2011 23:59
magnoliya написа:
Да се преклоним пред паметта на жертвите от Руско-Турската освободителна война!

Поклон!
Чу
цитирай
75. deleted-4udovi6teto - Онези хора, които са си оставили ...
04.03.2011 00:01
tera написа:
Онези хора, които са си оставили костите на тази земя, дали им е пукало за 32-та тона злато. Те дори и не са знаели за това, защото е станало после....

За какво е необходимо това ровене в костите на загиналите, на мога да разбера???????????????
Историята е история, защото е вече минало.
Да, не са го направили щото сме им много любими, имали са и други интереси Имперските сили.

И какво променя всичко това? Цената на газа? Или нещо друго ?

Както и в един друг пост стана на дума - било промиване на прости мозъци.
Ами хубаво - не са ни освободили те, ние сами сме се...
Какво ви дреме с днешна дата това?


А на вас от какво не ви... дреме?
Аз изнасям факти. Ако фактите не ви изнасят, нямам вина.
Лека вечер!
Чу
цитирай
76. tera - Написах един дълъг и обоснован коментар, но нещо се бъгна - и изчезна
04.03.2011 00:50
Затова сега по-накратко - на мен ми дреме от оплювщината във всичките й проявления. Не понасям когато се плюе, заради самото плюене или някой да се прави на интересен.
Когато Вас ви плюеха, също не ми хареса.

Става въпрос за следното- каква Ви е идеята с този пост? Няма нужда да сме им благодарни, защото сме им платили 32 тона злато, пък онези дето са загинали - много важно... ?

Онези боеве на Шипка да ги турим към архива, щото там и българи са погинали? Ами финландците? Те пък чий са го дирили тука? На тях колко сме им платили или сме минали гратис в случая???????????

Не съзнавате си колко пошло звучи това на фона на стотиците хиляди жертви???

Надявам се, че тези факти перфектно Ви изнасят.

Лека нощ!
цитирай
77. silencemurmur - Много злато сме изсипали на братска Русия за своето Освобождение
04.03.2011 00:59
Браво на поста ти!
Коментар с подобен неудобен текст писах при художничката на блог.бг, но тя ми съобщи, че не желае да си разваля празника и че го е изтрила заедно с други конентрари, които по всяка вероятност са имали моя и твоя смисъл на мисъл във връзка с празника, който е по-скоро национален срам, който и до днес се носи в завляданата България от онкел Сам и приятелите му. Трябва първо да се отсрани слепотата на пропаганда, за да стане всеки от нас виждащ.

поздрав
цитирай
78. zelas - Поздравления за хладнокръвния ...
04.03.2011 01:33
Поздравления за хладнокръвния анализ, това е истината. Дякона прозря това още преди да се беше случило.

Това което трябва да разберем веднъж за винаги е, че България няма съюзници, нито на Изток, нито на Запад.
цитирай
79. анонимен - Здрасти, Чу! Преди време публикувах туй нещо
04.03.2011 07:33
Скъпите ни освободители или далаверата да освобождаваш България
http://katana.blog.bg/politika/2010/07/24/skypite-ni-osvoboditeli-ili-dalaverata-da-osvobojdavash-bylg.581495
цитирай
80. анонимен - Здрасти, Чу!
04.03.2011 08:10
Пак си на първа, пак ще им избодеш очите:)))))))
цитирай
81. анонимен - !!!!!!!!!!!!!
04.03.2011 08:28
Безплатни обяди няма, Чу. Нито за народите, нито за отделните хора. Поклон пред паметта на онези войничета, които оставиха костите си тук и чиито близки облякоха черно без много да са наясно защо. Интересите - за Императора, скръбта - за обикновения човек. Нека се знае обективната истина, а всеки има акъл и сърце и да си я приеме такава, каквато те му диктуват.
Поздрав, Чу!
SW
цитирай
82. deleted-4udovi6teto - Затова сега по-накратко - на мен ми ...
04.03.2011 08:49
tera написа:
Затова сега по-накратко - на мен ми дреме от оплювщината във всичките й проявления. Не понасям когато се плюе, заради самото плюене или някой да се прави на интересен.
Когато Вас ви плюеха, също не ми хареса.

Става въпрос за следното- каква Ви е идеята с този пост? Няма нужда да сме им благодарни, защото сме им платили 32 тона злато, пък онези дето са загинали - много важно... ?

Онези боеве на Шипка да ги турим към архива, щото там и българи са погинали? Ами финландците? Те пък чий са го дирили тука? На тях колко сме им платили или сме минали гратис в случая???????????

Не съзнавате си колко пошло звучи това на фона на стотиците хиляди жертви???

Надявам се, че тези факти перфектно Ви изнасят.

Лека нощ!

Не знам, Тера, къде в моя постинг видяхте някого да оплювам? Не знам какъв е начинът ви на четене, но ми се струва, че в текста ми няма нито една дума против руския народ?
Хайде, прочетете го пак, но не така, както на Вас ви се иска - а Вие непременно искате да ме видите със злобна пяна на устата срещу Русия.
Е, няма как да стане, не търсете под вола Чудовище.
Няма го.
Чу
цитирай
83. deleted-4udovi6teto - Браво на поста ти! Коментар с п...
04.03.2011 08:50
silencemurmur написа:
Браво на поста ти!
Коментар с подобен неудобен текст писах при художничката на блог.бг, но тя ми съобщи, че не желае да си разваля празника и че го е изтрила заедно с други конентрари, които по всяка вероятност са имали моя и твоя смисъл на мисъл във връзка с празника, който е по-скоро национален срам, който и до днес се носи в завляданата България от онкел Сам и приятелите му. Трябва първо да се отсрани слепотата на пропаганда, за да стане всеки от нас виждащ.

поздрав

Благодаря за прочита!
Хубаво е утрото с добри читатели като теб.
Чу
цитирай
84. deleted-4udovi6teto - Поздравления за хладнокръвния ...
04.03.2011 08:54
zelas написа:
Поздравления за хладнокръвния анализ, това е истината. Дякона прозря това още преди да се беше случило.

Това което трябва да разберем веднъж за винаги е, че България няма съюзници, нито на Изток, нито на Запад.

Нямам претенции текстът ми да е анализ, още по-малко - хладнокръвен. Но, щом така си го видял, така да бъде. За мен си остава есе. Такова беше и през далечната 1997-а година, когато го написах и го включих в книгата си "Сюита за мъртви българи".
Благодаря за вниманието.
Чу
цитирай
85. deleted-4udovi6teto - Скъпите ни освободители или дал...
04.03.2011 08:55
katana написа:
Скъпите ни освободители или далаверата да освобождаваш България
http://katana.blog.bg/politika/2010/07/24/skypite-ni-osvoboditeli-ili-dalaverata-da-osvobojdavash-bylg.581495

Своевременен линк! Благодаря за него, Катана!
Чу
цитирай
86. deleted-4udovi6teto - Пак си на първа, пак ще им избодеш ...
04.03.2011 08:57
angpiskova написа:
Пак си на първа, пак ще им избодеш очите:)))))))

На кого, Ангелина? Ако на едноокия му вземеш окото, какво ще му дадеш?
Чу
цитирай
87. deleted-4udovi6teto - Безплатни обяди няма, Чу. Нито за ...
04.03.2011 08:58
анонимен написа:
Безплатни обяди няма, Чу. Нито за народите, нито за отделните хора. Поклон пред паметта на онези войничета, които оставиха костите си тук и чиито близки облякоха черно без много да са наясно защо. Интересите - за Императора, скръбта - за обикновения човек. Нека се знае обективната истина, а всеки има акъл и сърце и да си я приеме такава, каквато те му диктуват.
Поздрав, Чу!
SW

Да, Лили, винаги съм се кефел на правдата в твоите думи, благодаря ти и този път за нея!
Чу
цитирай
88. анонимен - И все пак, ако не бяха тези толкова ...
04.03.2011 12:15
И все пак, ако не бяха тези толкова отричани руски имперски интереси, какво ли щеше да стане с нас? Хулени и оспорвани днес, все пак те са в основата на Освободителната война. Погромът на Априлското въстание показа, че не сме в състояние сами да постигнем свободата.
цитирай
89. анонимен - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
04.03.2011 12:18
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)
цитирай
90. deleted-4udovi6teto - И все пак, ако не бяха тези толкова ...
04.03.2011 12:29
анонимен написа:
И все пак, ако не бяха тези толкова отричани руски имперски интереси, какво ли щеше да стане с нас? Хулени и оспорвани днес, все пак те са в основата на Освободителната война. Погромът на Априлското въстание показа, че не сме в състояние сами да постигнем свободата.

Въпрос с повишена трудност дори за оракули, врачки и екстрасенси.
Съжалявам, но не бих могъл да Ви отвърна какво би станало, ако...
Това, което стана обаче подир Освобожнението, не е онова, за което погинаха във войната толкова българи, руси, финландци и румънци, а и турци, разбира се.
Благодаря за вниманието.
Чу
цитирай
91. deleted-4udovi6teto - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
04.03.2011 12:31
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)

С какво ти преча?
Всъщност, защо ли питам.
Като идеш в гората, май и светулката ти се чини като пламък на оксижен?
Чу
цитирай
92. анонимен - И все пак, ако не бяха тези толкова ...
04.03.2011 12:45
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
И все пак, ако не бяха тези толкова отричани руски имперски интереси, какво ли щеше да стане с нас? Хулени и оспорвани днес, все пак те са в основата на Освободителната война. Погромът на Априлското въстание показа, че не сме в състояние сами да постигнем свободата.

Въпрос с повишена трудност дори за оракули, врачки и екстрасенси.
Съжалявам, но не бих могъл да Ви отвърна какво би станало, ако...
Това, което стана обаче подир Освобожнението, не е онова, за което погинаха във войната толкова българи, руси, финландци и румънци, а и турци, разбира се.
Благодаря за вниманието.
Чу

Вярно, няма как да знаем. Но е факт, че именно заради руските имперски интереси се стига до Освобождението. А какво е станало после? Май воят е, че Русия не е започнала да се отнася с нас като с дете, което трябва да бъде пазено, а е започнала да ни третира като пълноправна държава. И е гледала собствените си интереси, а не нашите. Кой беше казал, че "няма вечни приятели, има вечни интереси"? Май премиерът на друга имперска сила от онова време. А ние какво напревихме с нашите герои след Освобождението, Вазов го е написал още тогава. Краят на "Хъшове" е показателен. И за това никой друг не ни е виновен.
цитирай
93. marinovdm - Иде ми да си изям дипломата!
04.03.2011 13:11
Едва ли има друг такъв народ, който по малко да познава историята си. Последните години започнаха да се процеждат истини за историята ни, които ни вадят от равновесие, тъй като се разбира, че нищо не е било такова, каквото ни е представяно.
Благодаря на автора за поста! Нека се знае историята, а всеки сам да си прави изводите. Аз например, бих искал да зная, истина ли е, че след Съединението, Русия освен че е изтеглила офицерите си от българската армия, е предлоила на Султана да си вземе Румелията, а Русия да вземе Княжеството? Вярно ли е, че Султанът е отказал, като се е мотивирал, че предпочита малка България за съсед, отколкото Русия? Вярно ли е, че по време на Априлското въстание, Русия прави всичко възможно то да се провали, тъй като са се страхували да не би сами да извоюваме освобождението си? Нека пазим думите на Апостола за този, който ще ни освободи! Ако има нещо трагично в историята и настоящето ни, това не е, че на изток и запад си гледат интересите, трагичното е в това, че ние не си гледаме интересите, или, както го е казал цар Борис : Народът ми е русофил, правителството ми са германофили, и май че само аз, Кобургът, съм българофил. Еще не вечер, чудовище!
цитирай
94. анонимен - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
04.03.2011 13:53
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)

С какво ти преча?
Всъщност, защо ли питам.
Като идеш в гората, май и светулката ти се чини като пламък на оксижен?
Чу


Написах ти да не питаш, а да отговаряш, но ти явно не можеш да четеш:)
Лек ден ти желая, с теб повече работа нямам, старче!:)
цитирай
95. deleted-4udovi6teto - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
04.03.2011 16:03
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)

С какво ти преча?
Всъщност, защо ли питам.
Като идеш в гората, май и светулката ти се чини като пламък на оксижен?
Чу


Написах ти да не питаш, а да отговаряш, но ти явно не можеш да четеш:)
Лек ден ти желая, с теб повече работа нямам, старче!:)

Лек ден и на Вас, добри човече, на добър път!
Чу
цитирай
96. анонимен - Баси!
04.03.2011 19:21
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)


Баси идиотчето! "Най-обичам" да казват кой къде да ходи и откъде да се маха. Алоооуууу, а сопри се малце! Кой/я си ти бе, дебилче, за да казваш кой е нужен в този блог и кой - не? Организирай собствено пространство, седни като господар по средата му и тогава можеш дори с покани да викаш хората. Много се вдиоти този народ. Има нужда от групова психотерапия.
цитирай
97. анонимен - Както ви се хареса :-)
04.03.2011 23:03
За да си представите много ли са, малко ли са 3 680 250 рубли и 43 копейки. 32,5 тона злато обикновенните хора трудно могат да си го представят.

ПО ТОВА ВРЕМЕ В РУСИЯ ЗА 1 (ЕДНА) РУБЛА Е МОГЛО ДА СЕ КУПЯТ 3 (ТРИ) КРАВИ !!!

Още нещо:

КАТО КОМПЕНСАЦИЯ ЗА ВОЙНАТА РУСИЯ ПРИБИРА И БЕСАРАБИЯ, КОЯТО Е ЕДНА ОТ НАЙ-БЪЛГАРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ ДО ДЕН ДНЕШЕН !!!

Още нещо:

РУСКИТЕ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ТРЕТИ РИМ (ИМА СПЕЦИАЛНА ЕВРОПЕЙСКА КОНФЕРЕНЦИЯ, КОЯТО ОТХВЪРЛЯ РУСКИТЕ ПРЕТЕНЦИИ) И ОСОБЕННО КЪМ БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРСКО КРАЙБРЕЖИЕ (СПОМНЕТЕ СИ ТЯХНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРИЯ НА ИЗТОЧНА И ЗАПАДНА) СА В ОСНОВАТА НА РУСКАТА ЕКСПАНЗИЯ.

Още нещо:

БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРСКО КРАЙБРЕЖИЕ Е ИНТЕРЕСНО ЗА РУСНАЦИТЕ ПО ОЩЕ ЕДНА ПРИЧИНА. В ГРАДОВЕТЕ ВАРНА Е ПЪРВАТА, А В СИЛИСТРА ВТОРАТА ЧЕРКВА В КОИТО Е ПРОПОВЯДВАЛ АНДРЕЙ ПЪРВОЗВАННИЙ.

Всеси сам може да преценява какво, що :-)

МОМ
цитирай
98. deleted-4udovi6teto - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
05.03.2011 07:30
teller1 написа:
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)

С какво ти преча?
Всъщност, защо ли питам.
Като идеш в гората, май и светулката ти се чини като пламък на оксижен?
Чу


Написах ти да не питаш, а да отговаряш, но ти явно не можеш да четеш:)
Лек ден ти желая, с теб повече работа нямам, старче!:)


Хм...
Анонимен и проклет,
този май не е поет.
Иска тука само той
да е главният герой. )))))))

И това не ще.
Чу
цитирай
99. deleted-4udovi6teto - Чу, кога мислиш да ни отървеш от п...
05.03.2011 07:32
анонимен написа:
анонимен написа:
Чу, кога мислиш да ни отървеш от присъствието си?
Не си желан в този сайт, нито ти, нито групичката около теб, имам предвид Йотова, Ив, Пискова, БизкоКльо ли е тоя не знам и не ме еня и още 2-ма, 3-ма?
Когааа?:))
Чакам отговор на въпроса ми, към теб, а може да отговори и някой от слугите ти, които описах по горе:))
Както не веднъж съм ти казвал/а, стар си вече за тези работи:)) Нали така?:)


Баси идиотчето! "Най-обичам" да казват кой къде да ходи и откъде да се маха. Алоооуууу, а сопри се малце! Кой/я си ти бе, дебилче, за да казваш кой е нужен в този блог и кой - не? Организирай собствено пространство, седни като господар по средата му и тогава можеш дори с покани да викаш хората. Много се вдиоти този народ. Има нужда от групова психотерапия.

И към психотерапията - под строй! С дай тон за песен! :-)))
Маршът на лудите.
Чу
цитирай
100. deleted-4udovi6teto - За да си представите много ли са, ...
05.03.2011 07:33
анонимен написа:
За да си представите много ли са, малко ли са 3 680 250 рубли и 43 копейки. 32,5 тона злато обикновенните хора трудно могат да си го представят.

ПО ТОВА ВРЕМЕ В РУСИЯ ЗА 1 (ЕДНА) РУБЛА Е МОГЛО ДА СЕ КУПЯТ 3 (ТРИ) КРАВИ !!!

Още нещо:

КАТО КОМПЕНСАЦИЯ ЗА ВОЙНАТА РУСИЯ ПРИБИРА И БЕСАРАБИЯ, КОЯТО Е ЕДНА ОТ НАЙ-БЪЛГАРСКИТЕ ТЕРИТОРИИ ДО ДЕН ДНЕШЕН !!!

Още нещо:

РУСКИТЕ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ТРЕТИ РИМ (ИМА СПЕЦИАЛНА ЕВРОПЕЙСКА КОНФЕРЕНЦИЯ, КОЯТО ОТХВЪРЛЯ РУСКИТЕ ПРЕТЕНЦИИ) И ОСОБЕННО КЪМ БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРСКО КРАЙБРЕЖИЕ (СПОМНЕТЕ СИ ТЯХНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРИЯ НА ИЗТОЧНА И ЗАПАДНА) СА В ОСНОВАТА НА РУСКАТА ЕКСПАНЗИЯ.

Още нещо:

БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРСКО КРАЙБРЕЖИЕ Е ИНТЕРЕСНО ЗА РУСНАЦИТЕ ПО ОЩЕ ЕДНА ПРИЧИНА. В ГРАДОВЕТЕ ВАРНА Е ПЪРВАТА, А В СИЛИСТРА ВТОРАТА ЧЕРКВА В КОИТО Е ПРОПОВЯДВАЛ АНДРЕЙ ПЪРВОЗВАННИЙ.

Всеси сам може да преценява какво, що :-)

МОМ

Благодаря за коментара!
Чу
цитирай
101. анонимен - ОКУПАТОРИ
07.03.2011 03:46
4udovi6teto написа:
tera написа:
Онези хора, които са си оставили костите на тази земя, дали им е пукало за 32-та тона злато. Те дори и не са знаели за това, защото е станало после....

За какво е необходимо това ровене в костите на загиналите, на мога да разбера???????????????
Историята е история, защото е вече минало.
Да, не са го направили щото сме им много любими, имали са и други интереси Имперските сили.

И какво променя всичко това? Цената на газа? Или нещо друго ?

Както и в един друг пост стана на дума - било промиване на прости мозъци.
Ами хубаво - не са ни освободили те, ние сами сме се...
Какво ви дреме с днешна дата това?


А на вас от какво не ви... дреме?
Аз изнасям факти. Ако фактите не ви изнасят, нямам вина.
Лека вечер!
Чу

НА МЕН МИ ДРЕМЕ -- ЩОМ СМЕ ПЛАЩАЛИ НА ЦАРЯ РАЗНОСКИТЕ ПО ВОЙНАТА ,10 000 500 ЗЛАТНИ ЛЕВА- 30 ТОНА ЗЛАТО ОТ НАШИТЕ БОСИ БАБИ И ДЯДОВЦИ , държ. в-к N-1 от 1881г ? , ЗНАЧИ ТЕ СА ПЛАТЕНА ,НАЕМНА АРМИЯ - СВЪРШВАЙКИ СИ РАБОТАТА- МОЛЯ , ОБРАТНО ДОМА !! А не да ги хрантутим 2 год като окупанти !! И война ни спретнаха ! Със СЪРБИЯ , СЛАВЯНСКА ПОДЛА ДЪРЖАВИЧКА !! Но сайта е хубав , сега го набарах !! Пишете , да се образоваме по - задълбочено !! Пешо от ТРИМОНА
цитирай
102. анонимен - 10 000 500 ЗЛАТНИ ЛЕВА при СТАМБОЛОВ
07.03.2011 03:58
Ами хубаво - не са ни освободили те, ние сами сме се...
Какво ви дреме с днешна дата това? " ОТ 4udovi6teto

НА МЕН МИ ДРЕМЕ -- ЩОМ СМЕ ПЛАЩАЛИ НА ЦАРЯ РАЗНОСКИТЕ ПО ВОЙНАТА ,10 000 500 ЗЛАТНИ ЛЕВА- 30 ТОНА ЗЛАТО ОТ НАШИТЕ БОСИ БАБИ И ДЯДОВЦИ , държ. в-к N-1 от 1881г ? , ЗНАЧИ ТЕ СА ПЛАТЕНА ,НАЕМНА АРМИЯ - СВЪРШВАЙКИ СИ РАБОТАТА- МОЛЯ , ОБРАТНО ДОМА !! А не да ги хрантутим 2 год като окупанти !! И война ни спретнаха ! Със СЪРБИЯ , СЛАВЯНСКА ПОДЛА ДЪРЖАВИЧКА !! Но сайта е хубав , сега го набарах !! Пишете , да се образоваме по - задълбочено !!
Пешо от ТРИМОНА
цитирай
103. alhimik1 - Здравей, градски, здравей, приятелю Валери! :))
08.03.2011 08:03

Майсторе,
удоволствие бе да прочета!

Ей,...и наминавай към Варна, дее.;)

Никос :-)

цитирай
104. deleted-4udovi6teto - Майсторе, удоволствие бе да п...
08.03.2011 08:04
alhimik1 написа:

Майсторе,
удоволствие бе да прочета!

Ей,...и наминавай към Варна, дее.;)

Никос :-)


:-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9355090
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930