Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 12:30 - МОМИЧЕТО НА МОЯ КЪСЕН СНЯГ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4876 Коментари: 16 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
… а така ми се ще да те ръсна с белия сняг – така ми се ще да си бяла и румена – да ти слитат на облак елхови иглички, да ти гледам косите – и да слушам как вятърът тихо мете и замита през мене следите на хитрите зимни лисички, да се сипе над теб моят вик на щастливо момче – и смехът, моят сребърен смях, който чух подир толкова тъжни години, и да няма наникъде девет бездни беззвездни да ме зоват, и единствено в светли небеса да потъвам в очесата ти сини, да ти казвам – момиче, ама ти си тъй хубава, тъй си добра – как с едната си само усмивка ме стори щастливо човече, с поглед тих и зеници как тъй стори, че в моята зимна гора се превърнах в момче – от което Балканът се свлече, моят ден бе ми свил хоризонтите – по-жестоки от печен каиш, в черни нощи се свличах – аз бях дънер, пропадащ във бездна,  да те хвърля из преспите – с дъх – съм сигурен – ще ги стопиш, да те взема в прегръдка – някой ден аз във теб ще изчезна, ще търкулнем валмата на тръните – кълбета пламтящи бодли, ще ти кича косите с последните шипки на клонки спаружени, остани в моя ден, нека пада снегът – като в белия сън да вали – нека никъде няма за мен по-щастливо и топло събуждане.


Тагове:   моя,   Момичето,


Гласувай:
16



1. yotovava - Нека няма
29.09.2010 12:39
по-красиво събуждане, Валери!

Поздрави
Валя
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - по-красиво събуждане, Валери!...
29.09.2010 12:42
yotovava написа:
по-красиво събуждане, Валери!

Поздрави
Валя

Чудовището спи късо, леко и добре. А събуждането му е в кърпа вързано! :-)))))
Благодаря, Валя.
цитирай
3. анонимен - .... krasota
29.09.2010 13:04
v stihovete ti i bolkata e krasiva....
цитирай
4. bizcocho - Ех, че хубавооооо. . . . Човек да т...
29.09.2010 13:07
Ех,че хубавооооо.... Човек да тръгне да си търси шипки по косата докато го чете :))))
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - v stihovete ti i bolkata e krasiva. . ...
29.09.2010 13:07
анонимен написа:
v stihovete ti i bolkata e krasiva....

Красива, ама боли...
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Ех, че хубавооооо. . . . Човек да т...
29.09.2010 13:16
bizcocho написа:
Ех,че хубавооооо.... Човек да тръгне да си търси шипки по косата докато го чете :))))

Недей, Женя, обещавам ти най-хубавото клонче с шипки - със 7 листенца и 77 шипки! :-)))))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
7. bizcocho - Ех, че хубавооооо. . . . Човек да т...
29.09.2010 13:19
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
Ех,че хубавооооо.... Човек да тръгне да си търси шипки по косата докато го чете :))))

Недей, Женя, обещавам ти най-хубавото клонче с шипки - със 7 листенца и 77 шипки! :-)))))))))))))))))))
Чудовището


А да видим! Чакам си значи петлите :)))))))), щом ми обеща седмици :)))), но и седемте секунди за капката дъжд може :)))))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Ех, че хубавооооо. . . . Човек да т...
29.09.2010 13:23
bizcocho написа:
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
Ех,че хубавооооо.... Човек да тръгне да си търси шипки по косата докато го чете :))))

Недей, Женя, обещавам ти най-хубавото клонче с шипки - със 7 листенца и 77 шипки! :-)))))))))))))))))))
Чудовището


А да видим! Чакам си значи петлите :)))))))), щом ми обеща седмици :)))), но и седемте секунди за капката дъжд може :)))))

Седем капчици дъжд - просто седем светулки на шепица! :-)))))))))))))))))))
Имаш ги!
Чудовището
цитирай
9. анонимен - Ей дъртако
29.09.2010 13:44
извикай попа да те ръси с светена вода баси
и да ти пей на умрелия хуй пеерас
скрий се бе тъпак!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - извикай попа да те ръси с светена ...
29.09.2010 13:47
анонимен написа:
извикай попа да те ръси с светена вода баси
и да ти пей на умрелия хуй пеерас
скрий се бе тъпак!

Хе-хе... Жив е той, жив е! :-))))))))))))))))))
И май скоро ще ме викат запас, щото при толкова педерастчета жените я окъсаха съвсем! :-))))))))))))))))
Аре, бегай, че имам работа!
Чудовището
цитирай
11. анонимен - извикай попа да те ръси с светена ...
29.09.2010 14:27
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
извикай попа да те ръси с светена вода баси
и да ти пей на умрелия хуй пеерас
скрий се бе тъпак!

Хе-хе... Жив е той, жив е! :-))))))))))))))))))
И май скоро ще ме викат запас, щото при толкова педерастчета жените я окъсаха съвсем! :-))))))))))))))))
Аре, бегай, че имам работа!
Чудовището


Само не разбирам тия защо толкова ги влече да вършат естествените си нужди на чисти места. Има си достатъчно сайтове за това....
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - извикай попа да те ръси с светена ...
29.09.2010 14:46
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
извикай попа да те ръси с светена вода баси
и да ти пей на умрелия хуй пеерас
скрий се бе тъпак!

Хе-хе... Жив е той, жив е! :-))))))))))))))))))
И май скоро ще ме викат запас, щото при толкова педерастчета жените я окъсаха съвсем! :-))))))))))))))))
Аре, бегай, че имам работа!
Чудовището


Само не разбирам тия защо толкова ги влече да вършат естествените си нужди на чисти места. Има си достатъчно сайтове за това....

И аз не разбирам, Ангелина.
Но няма да спирам подобни коментари, защото - първо, писна ми да ги трия, и второ - за да лъсне цялата простащина на анонимния трол.
Благодаря.
Чудовището
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - С тая мръсна уста хляб ядеш! Стига ...
29.09.2010 15:11
777 написа:
С тая мръсна уста хляб ядеш!
Стига пика срещу вятъра, баси и калтака!

Не го стряскай човека, тъкмо си намери пишльока! :-))))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Тук всички поети минаха през това, а ...
29.09.2010 15:18
777 написа:
Тук всички поети минаха през това, а някои не ги оставиха на мира нито миг.
Тролят най-добрите. Първо беше Дела, после Ведрин. Види се, че и теб са подкарали към Чистилището, обаче ти си държеливо чудовище, види се.
Ха със здраве!

Стар кокал е Чудовището, зъби троши, няма страшно! :-))))))))))))))))


цитирай
15. smile999 - Ех, че хубавоо...
29.09.2010 16:04
казах ти аз, че ти трябва охрана...;-))))))
развалят красивата картина тези безЧЛЕНни анонимковци!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - казах ти аз, че ти трябва охрана. . . ...
29.09.2010 17:20
smile999 написа:
казах ти аз, че ти трябва охрана...;-))))))
развалят красивата картина тези безЧЛЕНни анонимковци!

Готово, от 1 октомврий - Празникът на Поезията, те наемам пожизнено! :-)))))))))))
Чудовището
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9365613
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930